Date: 2011-02-07 | Time: 18:32:06

Filed under: The next Mrs.Bieber (avslutad)
5

The next Mrs. Bieber Episode 112

Jag vaknade av att någon skrek och det kom från Siri's rum...


Jag flöh upp ur sängen och sprang in till Siri's rum. Hon låg i hopp kurad längst in hörnet av sin säng. Hon grät och skakade. Jag gick fram till henne och satte mig på sängkanten. Jag tog henne i min famn och tittade henne i ögonen.
- Vad är det gumman? frågade jag mjukt.
- Jag drömde en mardröm och så såg det ut som att det var någon i mitt rum, jag blev jätterädd!

Han kramade om henne hårt.
- Vill du sova inne hos mig istället? frågade jag och tittade på henne.

Hon nickade till svar.

Jag bar in henne till vårat sovrum och la henne ner. Hon somnade nästan med ängång. Men jag kunde inte soman. Det gick inte hur jag än försökte. Jag gick upp ur sängen och ut i köket. Jag hällde upp lite apelsinjucie i ett glas och gick runt i lägenheten och drack lite.

Jag kollade om omkring och tänkte på alla minnen jag hade ifrån den här lägenheten. Det var nästan lite sorligt att vi skulle bli tvungna att flytta här ifrån.

När jag kände att jag inte kunde hålla uppe ögonen längre gick jag in till mitt sovrum och la mig jämte Siri. Nu somnade jag snabbare än jag någonsing hade gjort.

Tre dagar senare

Nu var det äntligen dax för att hämta Hannah och Drew på sjukhuset. Jag och Siri hade precis ätit frukost och skulle bara göra oss i ordning och sen skulle vi åka till sjukhuset och hämta dem.

- Pappa? ropade Siri.

Även fast Siri var ganska gammal nu, eller ja fem så hade jag fortfarande inte tröttnat på ordet pappa. Det var så skoj att bli kallad för, pappa!

- Vad är det gumman? frågade jag.
- KOM!

Jag gick in till Siri's rum.
- Kan jag ha på mig det här? frågade jag.
- Det blir jätte bra! svarade jag.

Vi gick ut i bilen och körde iväg till sjukhuset. Hannah och Drew satt i väntrummet och väntade på oss. Jag gick fram till Hannah och kysste henne mjukt. Hon log.
- Hej älskling! sa hon.
- Hej snygging! svarade jag.

Hon småskrattade.
- Hej Siri! sa hon och sträckte ut armarna.

Siri sprang fram till henne och kramade henne. Jag tog Drew och vi gick ut till bilen hela familjen. Jag knäppte fast Drew i hans barnstol och sedan körde vi iväg.

- Vart ska vi? frågade Hannah.
- Du får se! sa jag lite halv skumt så att hon skulle bli lite orolig.

Efter kanske en halvtimmes bilfärd, var vi äntligen framme. Vi alla hoppade ut bilen, utom Drew då så klart som vi bar ut.

Hannah stod med vid öppen mun och bara glode.
- Skämtar du med mig? är du helt dum i huvudet Justin? sa hon och hade tårar i ögonen.
- Haha, jag antar det, sa jag och skrattade.

Hannah

Framför mig var det finaste huset jag någonsinh hade sett. Det var stort och helt underbart. Jag hade aldrig sett något liknande.
- När köpte du det här? frågade jag.
- Igår.

Jag skakade bara på huvudet. Jag gick fram till Justin och kysste han. Han var verkligen världens bästa man! Man kunde inte ha en bättre.
- Pappa?

Justin vände sig om mot Siri.
- Har jag ett eget rum?
- Klart! det är enomrt. Kom så går vi in!

Hela familjen gick in i huset. Jag var så lycklig! Jag hade allt man kunde önska sig. Jag hade två underbara barn och en underbar man. En helt okej sångkarriär och ja. När vi kom in i huset var det första jag gjorde var att kyssa Justin. Huset var så vacker att det inte gick att beskriva.
- Jag älskar dig! sa jag.
- Jag älskar dig med! svarade han och kysste mig igen.

Mitt liv kunde inte bli bättre än vad det var just nu! Och att allt började med en liten krok mellan mig och Justin, trodde jag aldrig kunde leda till det här. Det var ju bara en dröm jag hade haft. Men det var en dröm som hade gått i uppfyllsele. NEVER SAY NEVER!

Nu är den slut! Vad tyckte ni? inte så rolig episode kanske. Men ja så är det. Glöm inte att ge oss förslag till nästa story. Vi behöver er hjälp för det ska fan bli den bästa storyn ever!!!!

Comments
Written by: julia

åh skit bra novell (:

2011-02-07 @ 21:12:28 -



Written by: Hannah

meeeeeeeeeer

2011-02-08 @ 15:55:38 -



Written by: Johanna

Suveränt!!!!:D

Jag har en ide till nästa:D Kan inte tjejen i storyn var adopterad så att hon egentligen typ har svinkända föräldrar och typ kanske ett syskon!!!:D Skulle bli lite kul, men har ingen aning om hur de ska träffas??

2011-02-08 @ 19:48:16 -



Written by: skit i det du

2011-02-17 @ 06:36:32 -



Written by: nathalie

meeeeeeeeeeeeer

2011-10-30 @ 23:01:55 -



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback