Date: 2011-01-11 | Time: 18:03:52

Filed under: The next Mrs.Bieber (avslutad)
9

The next Mrs. Bieber Episode 102

Justin satte sin i sängen jämte mig och höll om mig. Han hade också tårar i ögonen.
- Vår egna dotter, sa han och tog henne i sin famn. Hon är så söt. Hon är super lik din Hannah.
- Hihi, vad ska hon hetta?
- Jag vet inte? Vad tycker du?
- Hmm...





Jag tänkte så att det knakade. Massa namn ploppade upp i min hjärna. Chanel, Miley, Lilly, SIRI. Jag kom och tänka på min lilla kusin ifrån Sverige. Hon hette Siri och jag hade alltid älskat det namnet ända sedan jag var liten. Då hade jag alltid hettat det när jag lekte med Barbie eller med dockor. Jag hade flera gånger sagt att mitt barn skulle hetta det när jag blev "stor". Namnet var ju inte jätte amerikanst. Men jag var ju faktiskt typ en fjärdedels svensk, haha!
- SIRI! ropade jag.
- Det var ett fint namn. Ja det passar. Hej Siri! sa Justin och gav henne en försiktigt puss på pannan.

Nu var vi en liten lycklig familj. Tänkte jag. Jag var värlens lyckligaste tjej.

Tre dagar senare fick vi åka hem igen. Mamma och Pattie var hemma hos oss. Dem hade lagat mat till oss och städat hela lägenheten från tak till golv. Det nästan glittrade om vasser i glas som stod runt i lägenheten på olika ställen.
- HEJ! ropade min mamma och kom fram rusande till oss, lika så gjorde Pattie.
- Åh så söt hon är! sa Pattie och klappade henne på kinden försiktigt.
- Visst är hon, sa Justin stolt.

Jag gick in med henne till vårat sovrum där vi hade en sängen till henne. Hon hade ett eget rum också med en säng. Men hon skulle säkert inte villa sova där, hade vi tänkt. Så vi hade köpt två stycken.
- Hannah Bieber? sa Justin.

Jag älskade när han sa så. Jag hade fortfarande inte vant mig vid att jag hette Bieber i efter namn. Jag var Mrs.Bieber. Hur sjukt egentligen? jag var Justin Bieber's fru!! Galet!!

- Hej JUSTIN BIEBER, sa jag och gav han en puss på munnen.

Jag la ner Siri i hennes säng och gick sedan ut i köket. Hon somnade med än gång. Justin höll mig om midjan när vi gick ut till köket. Han luktade hur gott som helst och jag ville bara äta upp honom, haha!

Vi satte oss ner till bords och började att äta. Dem hade lagat någon gryta med ris till. Det var riktigt gott.

Efter maten åkte Pattie och mamma hem. Jag och Justin gick in till Siri's rum. Jag satte mig i en fåtölj som fanns där inne. Rummet var rosa och hade mycket hello kitty och annat söt i sig. Jag älskade hennes rum. Det var nästan så att jag ville ha det själv.

- Justin kan du fatta att vi har en dotter?
- Nej det kan jag faktistkt inte, det är helt galet! Jag är så lycklig, sa han och kom i mot mig.
- Jag med, sa jag och reste mig upp.

Han tog tag om min höft och drog mig intill han. Våra läppar var en centimerter ifrån varandra, när Siri helt plötsligt började att skrika och gråta.

- Jag tar det! sa Justin och gick bort till vårat sovrum.


Liten del av Siri's rum:D

Jag satte mig i fåtöljen och tänkte på vad hon skulle hetta i mellan namn. Hannah såklart, men vad mer? Det var nice med två mellan namn så det måste hon ha. Justin+Hannah...? finns det något fint tjej namn som är en blanding av dem två typ? Johannah! det var fint. Siri Hannah Johanna Bieber! Nä det lät inte bra. Siri Hannah Chanel Bieber. Det var fint och ett väldigt fint märke på kläder. Det fick det bli. Men namnet, DESTINY var ju också fint. Hon kunde väl ändå så inte hetta, Siri Hannah Chanel Destiny Bieber. Jo det lät faktistk rätt coolt. Det fick hon hetta! Japp, Siri Hannah Chanel Destiny Bieber hette min dotter. Så jävla coolt.

Justin kom in i rummet igen och jag bertättade om mitt namn val och han tyckte det var väldigt fint.
- Så vad var det vi var någonstans..? frågade han och log.
- Här ungefär, sa jag och reste mig upp.

Han tog tag om mig vid höften och kysste mig....


Kort, men hinner inte mer. Vad tyckte ni bra/dålig? KOMMENTERA!

Comments
Written by: Anonym

bra fast skulle varit bättre med en längre :P

2011-01-11 @ 18:27:35 -



Written by: Olivia

Jättebra! Men när nästa chapter är slut, kan du inte göra en "10 år senare" chapter då som jag bett om innan? Där man får veta hur många barn de har då, om de bor kvar i samma hus o.s.v... Kram!

2011-01-11 @ 18:49:37 -



Written by: Jonas

Jag älskar verkligen din blogg! Jag har en egen blogg där jag skriver noveller om Bieber, jag vet att det inte är så vanligt för en kille men jag älskar verkligen Justin Bieber! Läs om ni vill läsa Bieber kärlekshistorier ur en killes perspektiv!!!!!



http://justinandjonas.blogg.se/

2011-01-11 @ 18:57:39 - URL: http://justinandjonas.blogg.se/



Written by: Julia s

Skit bra förutom att du it tog mitt namn haha!!

Det var jag som hittade på Johanna haha

Men men haha

2011-01-11 @ 19:21:11 -



Written by: frida

skitbra!! meer nu!:)

2011-01-11 @ 20:30:33 -



Written by: lila

Jätte bra men kan du göra liiite mer sen?

2011-01-11 @ 20:36:04 -



Written by: berri

super bra :) mer mer vill vi åxo ha :) Tänkte att du kunde skriva lite om hur dem har det nu en stund till sen kanske börja på '' 10 år senare '' ett tag efter :)

2011-01-11 @ 20:55:38 - URL: http://http:/



Written by: Anonym

kan du inte göra ett slut o fortsätta på en ny? för nu är de ju tillsamans och fått barn o sen som "oliva" skrivit 10 år senare:D du skriver väldigt bra noveller! forstätt med det! ha nog kollat bloggen 10 gånger om du har uppdaterat xD

2011-01-11 @ 21:38:09 -



Written by: Julia <3

Asså seriöst du borde blit författare jag menar värkligen det! Jag tp avgudar din blogg. ÄLSKA ÄLSKA ÄLSKA !! Är beroende av bloggen och Justin XD <3

2011-01-12 @ 14:59:21 -



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback