Date: 2011-01-16 | Time: 13:38:12

Filed under: The next Mrs.Bieber (avslutad)
9

The next Mrs. Bieber Episode 104

och tog sedan Siri ifrån Justin och förskte lugna henne. Det gick till slut. Jag gick in och la henne i sitt rum.


Hur snygg kan man vara egentligen? det är fan sjukt!

Jag pussade henne i pannan och gick sedan ut till Justin igen. Han satt nu framför tv:n.

- Hej, sa jag och pussade han på kinden.
- Hej sötnos! sa han och kysste mig.

Jag log och la mitt huvud på hans axel. Han pussade mig på panna. Jag somnade någon timme senare.

Justin

Hannah var så söt när hon sov. Hon andades tyst. Jag lyfte upp henne i min famn och bar henne in i vårat sovrum. Jag la henne ner henne och hon vaknade inte. Hon stensov. Jag la mig ner jämte henne och loggade in på twitter.

@hannahbieber is so cute when she sleeps

Tweet

Jag följde några fans till på twitter och RT några stycken.

5 år senare

Det var hemma och det blev det en hemma dag. Hela familj satt i soffan, åt godis och bara myste. Siri vräkte i sig godis som vanligt! Hon älskade godis.
- Justin, vilken film ska vi kolla på nu? frågade Hannah.
- Hm, kanske Never say never 3D det var ett tag sedan vi kollade på den.
- Kan vi väl, du är ju så snygg på den så visst. Det var gammla goa tider det, haha.

Jag satt i den i dvd:en och den började. Jag var faktiskt snygg, haha.

Hannah

- Justin, vill du var snäll och ge mig mitt glas med fanta i?
- Sure, sa han. 

Han gav mig det och pussade mig på kinden.
- Siri? sa jag.
- Ja mamma?
- Du vet väl att det är dagis i morgon, så du måste upp tidigt! Jag och pappa ska jobba.
- Mm, svarade hon.

Hon var så söt och det syntes så väl att hon var dotter till Justin Bieber. Jag tog mig på magen och kände....


Välidgt kort, jag vet förlåt. Det kommer mer men det är inte mycket kvar på denna novell. Bra eller dålig?

Comments
Written by: Johanna/Moonlight

Det är skitbra!!! Egentligen vill jag att den aldrig ska ta slut!;)

2011-01-16 @ 21:16:22 -



Written by: astrid

MEEEEEEEEEERA :D

2011-01-16 @ 21:20:27 - URL: http://astridmagnusssson.blogg.se/



Written by: Anonym

MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER! :D

2011-01-16 @ 22:45:21 -



Written by: Anonym

MEEEEEEEEEEEEEEEEERA!! :D

2011-01-17 @ 14:03:34 -



Written by: esme

MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER

2011-01-17 @ 14:36:03 -



Written by: Anonym

meeeeeer :):)

2011-01-17 @ 17:37:00 -



Written by: Anonym

när kommer nästa episode ?+?????????

2011-01-17 @ 17:38:35 -



Written by: Anonym

meeeeeeeeeeeer :D

2011-01-18 @ 07:52:47 - URL: http://jdrewbstorys.blogg.se/



Written by: Anonym

meeera :D

2011-01-18 @ 17:21:46 -



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback