Date: 2011-01-23 | Time: 23:20:53

Filed under: The next Mrs.Bieber (avslutad)
2

The next Mrs. Bieber Episode 107

- Hejdå pappa ! Säger Siri och ger mig en puss på kinden . Jag går till bilen och kör hem . När jag kommer hem ringer telefonen .
- Hallå det är Justin ?
- Hejsan ! Vi ringer från sjukhuset..

- Ja .. hej ? Sa jag lite osäkert
- Ja vi ringer angående din son , han mår bra utom att hans lungor inte är riktigt klara än . Vi läkare gör allt för att han ska klara sig och som det ser ut nu så kommer han nog det . Men vi är inte helt säkra än .
- Ja..jaha okej !
- Du kan bara vara lugn , vi ringer till er så fort att är klart om vad som hänt och sånt , hej !
- Hej ! Vi la på och jag suckade och går sen  in till Hannah . Hon ligger och sover och man ser på henne att hon har gråtit . Jag la mig ner brevid henne och håller om henne , vilket får henne att vakna .
- Hej älskling ! Sa jag och pussar henne på kinden .
- Hej , svarade Hannah och ler svagt , har du hört något från sjukhuset ?
- Det har jag faktist ! Dem sa att hans lungor inte var riktigt klara än men att han kommer att klara sig , dem ringer sen när dem vet .
- Gud vad kul att höra ! Sa hannah och reser sig upp ur sängen .

Hannah

Jag gick in i badrummet och tog av mig kläderna och hoppade in i duschen . Jag kände mig pigg och glad efter att ha sovit . När jag var klar fönade jag håret , sminkade mig och letade sen efter kläder . Jag valde ett par mörka jeans , vitt linne och en grå munktröja .
- Vad snygg du är ! Sa Justin och log sexigt mot mig . Jag log tillbaka och la mig sen  på honom och kollade in i hans bruna ögon .
- Jag älskar dig ! Sa jag och kysste honom på munnen , så vad vill du göra idag då ?
- Vi kan gå på basketmatch ? Om du vill alltså , vi kan låta grannarna ta hand om Siri så åker bara du och jag .
- Låter kul ! Sa jag och ler stort . Jag la mig brevid Justin och höll på att fingra lite på hans mage medans han höll på med mitt hår . Vi tog det lungt hela dagen efter det vi fått veta , vi kollade på film och åt popcorn och myste i sängen . Jag hade gått och pratat med grannarna och frågade om dem kunde vara barnvakt medans vi var på basketmatch och det kunde dem . När klockan var 3 - halv 4 åkte vi iväg till dagis och hämtade upp Siri .
- Hade du kul på dagis idag ? Frågade jag
- Ja , det var jättekul där , svarade Siri med ett stort leende . Jag log för mig själv . När vi hade kommit hem berättade vi för Siri att vi skulle åka iväg igen . Siri sa att det var okej så vi följde med henne in och sa hejdå och sen åkte vi iväg till basketmatchen . När vi kommit fram dit kom det en massa fans och frågade oss om autografer och foto . Vi ställde upp på några men sen gick vi och köpte snacks och efter det gick vi in och satte oss på våra platser . Jag hade bara varit på basketmatch en gång i mitt liv så det var kul att jag fick uppleva det igen . Efter all skrik , hurrande och vårt lag vann åkte jag och Justin hem . Grannarna hade gått och lagt Siri så hon sov när vi kom hem . Vi tackade för hjälpen och gick sen in till vårat sovrum . Jag gick in till badrummet och sminkade av mig . Sen tog jag på mig en natt-tröja och gick sen in till sovrummet och la mig på sänge . Justin la sig över mig och började kyssa mig . Vi började kyssas mer och mer passionerat och jag tog av mig min natt-tröja och Justin tog av sin . När vi låg där halvnakna med bara underdelar ser jag att Siri kommit in till sovrummet och stod vid fotänden av sängen . 
- Vad gör ni ? Undrade Siri . Jag öppnade munnen för att svara men blev avbruten när telefonen ringde . Jag sträckte mig efter den och svarar .
- Hallå , det är hannah ? Sa jag
- Hejsan ! Vi ringer från sjukhuset angående er son
- Ja ! Hur mår han ?
- Han mår jättebra och är friskt nu . Ni kan komma och hälsa på honom nu om ni vill .
- Men gud vad härligt ! Sa jag och kände att det rann tårar ...



Hinner inte skriva mer för är jättetrött och vill bara sova nu . Skriver mer imorgon , KOMMENTERA vad ni tycker :) Kram !/Nicole


Comments
Written by: Anonym

skiiiiiiitbraa :D :D

men näääär kommer nästa episode ????? :D :D :D

2011-01-24 @ 16:05:22 -



Written by: Johanna

Super duper bra!!!!:D

2011-01-24 @ 19:02:46 -



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback