Date: 2011-01-01 | Time: 23:47:43

Filed under: The next Mrs.Bieber (avslutad)
8

The next Mrs. Bieber Episode 97

Innan showen fick jag bli i ordning gjorde av en stillist. Hon sminkade mig och så. Jag hörde att Justin hade börjat sjönga på Love me. Snart var det min tur. Hur skulle det här gå??

Jag stod så att jag såg Justin sjunga. Han var grym som vanligt. Publiken var laddad till tusen och det kändes i luften att det här var en speciell kväll. Scooter kom fram till mig och la sin hand på min axel.
-Är du nervös!
Jag nickade till svar. Jag för nervös för att prata. När Justin hade avslutat one time, var det min tur. Jag skakade hela min kropp för att jag fick hoppet att nervositeten skulle släppa då. Men det gjorde den inte. Jag nästan skakade. När melodin började att spelas gick jag ut på scen och började att sjunga. När Justin också sedan började sjunga fick jag väldens energi. Jag sjunga hur starkt som helst. Och jag såg på Justin's min att han var förvånad över hur jag sjung ut.
I slutet av låten gick vi i mot varandra och kramades. När låten var slut kysste Justin mig lite lätt och arena fylldes av jubel och skrik. En fantastisk känsla, så jag förstår varför Justin älskar att stå på scen. När jag gick ut ifrån scen så följde Justin med mig för han skulle byta om till andra kläder.
- Du var grym! sa Justin flåsande.
Han var blöt i pannan av svett och var ovanligt sexig. Jag tog min hand på hand mage och pussade han lätt på munnen. Under tiden Justin byte om så satt jag på en stol jämte och snackade med han lite. Jag tog upp min mobil ur min väska och såg att jag hade fått ett sms av Lilly.
- Önska mig lycka till, sa Justin och gav mig en snabb puss på kinden.
- Tror inte det behövs, haha. Men lycka till ändå.
- Love you!
- Luv ya too, sa jag och gjorde en slängkyss till han.
Han gick upp på scen igen och sjung, down to earth, favorite girl( då nämde han mig), never let you go och alla andra han inte hade gjort en. När han sjung Pray blev jag gråtfärdig för det var så himla vackert. Hela publiken sjung med. Även jag.
Efter showen kom Justin backstage svettig och sexig igen. Han gav mig en puss på pannan lite snabbt och gick sedan bort till Scooter och snackade med han. Dem tittade åt mitt håll någon gång. Undra vad dem snackade om? hoppas det inte var något om mig.
Jag och Justin åkte hem till oss och bara tog det lugnt.
- Jag tar en dusch, sa Justin.
- Jag hänger på.
Han lyste upp. Han log sitt underbara leende och gick in i badrummet. Han drog av sig sin tröja och satte på duschen. Jag tog av mig mina kläder och gick in i duschen.
Nästa morgon gick vi upp tidigt för vi skulle åka till nästa stad och ha konsert där med. Det skulle tydligen var en väldigt stor arena så det skulle vara hur mycket folk som helst där tydligen. Justin körde på sitt soundcheck och jag tog det bara lugnt. Jag hade börjat få ont i halsen och ville spara rösten till i kväll. Justin var galen idag och kastade godis idag med och ja allt han nu gjorde. Jaden hade flygit hit. Han var så söt. Och verkligen super snäll och skön.
Han och Justin körde värsta duellen. Trum duell. När Jaden spelade dansade Justin ochs en tvärtom. Justin dansade verkligen som en gud.
När det började att närma sig showen kände jag hur min röst verkligen höll på att falla. Jag kunde knappt snacka. Justin stod och höll om mig.
- Jusitn jag är ledsen men jag klara inte av att sjunga min röst är förstörd, som du hör.
- Ja jag hör det sötnos. Men vi får la lösa det på något sätt, vänta här.
Justin sprang bort till Scooter. Han tittade på mig med konstig blick. Jag blev nästan lite rädd av hans blick. Jag såg att han tog upp sin mobil och ringde någon. Justin kom tillbaka till mig.
- Han skulle fixa det på något sätt, sa han.
- Okej bra!
Justin höll om mig hårt. Jag kallsvettades och misstänkte att jag började att bli sjuk! HELVETE!
Scooter kom i mot oss med mobilen i handen.
- Selena kommer så kan hon sjunga din del Hannah.
Jag blev paff. SELENA? jag hatade ju henne. Varför just henne?
- Va? sa Justin. Vad gör hon i England?
- Hon är här på semester, men det gör väl inget? hon är ju jätte duktigt på att sjunga.
- Om hon ska sjunga så skiter jag i overboard.
Jag blev lite röd av att Justin stod uppför mig, för han visste att jag hatade henne. Det var faktiskt riktigt gulligt.
- Men Justin så kan du inte göra!
- Då får vi väl mima då då!
- Ja vi har väl inget val. Hon har ju faktiskt spelat in låten en gång så vi har ju den på datan. Ja det blir bra!
Justin och hans crew ställde sig i en ring för att be. Jag stod jämte Pattie och Justin. Jag hostade och var verkligen rädd för att det skulle gå skit. Tänk om jag började hosta mitt uppe i låten. Då skulle alla märka att jag mimade.
Justin tittade på mig och nickade. Jag såg på han att han menade att det skulle ordna sig. Det var som han kunde läsa mina tankar. Han kunde förstod verkligen mig alltid.
Justin gick bortåt. Sen började love me och jag....

Inte så lång, men det kommer mer i morgon, eller ja i dag blir det ju;) besöks reckord i dag förresten! Tack för det!

KOMMENTERA!

Comments
Written by: emelie

Jätte bra !:)

Älskar den här novellen:)

2011-01-02 @ 02:05:09 -



Written by: frida

meeeer!! är helt beroende!:)<3

2011-01-02 @ 11:41:27 -



Written by: Hanna:)

Meeeeeeeeeeeeeeeeer,så spänande!!!!!!!!!!

2011-01-02 @ 13:24:33 -



Written by: Gabriella

As bra berättelse :) mer!!!

2011-01-02 @ 13:50:42 -



Written by: Anonym

Hihi mer :D

2011-01-02 @ 15:49:26 -



Written by: Anonym

snälla meeeeeer nu det är såå bra! :D<3

2011-01-02 @ 16:44:08 -



Written by: din skratt guide

sv: tack tack, kul du gillade min blogg ! :)

följ mig gärna med bloglovin då de kommer nya skämt minst en gång om dagen ! :D

2011-01-02 @ 18:47:04 - URL: http://skrattfeber.blogg.se/



Written by: Anonym

Omg!!!! Det är skit spännande nu!!!!!! Meeeeeerrrrrrrrrrr !!!!!!!

2011-01-02 @ 20:38:41 -



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback