Date: 2011-01-04 | Time: 18:45:23

Filed under: The next Mrs.Bieber (avslutad)
20

The next Mrs. Bieber Episode 99

- Hur lång tid kommer det att ta innan det försvinner? frågade Justin.
- Det kommer ta ungefär tre till fyra veckor men om hon tar det riktigt lugnt så tar det bara två till tre.
Justin tryckte sin hand ännu hårdare mot sin.
- Och ja just det du....




Jag tog ett fjupt andetag. Om han skulle att jag var gravid skulle jag fan dö!
- ...att om du överanstränger din röst nu så finns det risk för att du inte kommer att kunna sjunga igen.

Jag fick typ panik. Helvete! det fick inte vara sant! Justin kramade om mig och pussade mig på pannan. Jag fick tårar i ögonen.
- Ja jag ska lämna er ifred nu, sa doktorn.

Han gick ut och Justin kramade om mig ännu hårdare.
- Förlåt, sa han.

Jag skakade på huvudet bara.

Efter att vi hade hämtat ut min medecin åkte vi hem hotellet. Jag kokade te eller ja Justin gjorde det och gav det till mig. Jag låg i sängen och tittade på Gossip Girl. Älskade den serien. Jag bara tog det lungt, för jag kunde inte över anstränga mig.

Dagarna gick och vi åkte runt i England. Det blev nu dax att åka till Spaninen, men jag kände att jag inte orkade det. Så jag bestämde mig för att åka hem. Jag åkte faktiskt hem till mamma och pappa för jag kände att jag inte orkade sköta allting hemma själv. Mamma behandlade mig som en gamla tant som inte orkade med någotning. Men det var faktiskt ganska så skönt att slippa göra någonting. Jag tittade bara på Gossip gril och hade nu bara halv tredje säsongen kvar, sorligt! fjärde fanns ju inte ute än.

Jag låg i mitt gamla rum och bara tog det lung dagarna långa, jag hade så tråkigt och saknade Justin till tusen.

Justin

Selena och jag övade på Overboard. Hon var inte i närheten så bra som Hannah men jag hade inget val. Jag gick i mot henne och gav henne en kram som jag alltid gjorde med tjejen jag sjöng henne med. Fast med Hannah blev det alltid en kyss också. Jag sakande henne kyssar hennes underbara kyssar. Hennes lukt hennes närhet. Jag saknade hela hon. När hon var borta var det som en del av mig inte existerade. Jag var som en annan person.

Efter overboard gick jag av scén och smsade Hannah. Jag visste att det inte var någon idé att ringa för hon kunde ändå så inte prata.

Hey älskling hur är det? jag saknar dig som fan, jag vill ha dig här oss mig så mycket att det går bara inte! Ring när du känner att du kan prata, xx Justin

Jag gick sedan upp på scen igen och latjade lite med Jaden. Selena stod vid sidan om och bara tittade på mig. Jag hatade henne. Eller hata är ju ett strakt ord! Men jag ogillade henne väldigt mycket.

Efter showen så kom Scooter fram till mig.
- Justin vi måste tillbaka till Atalnta för det har hänt en sak.

Jag blev stel i hela kroppen. Om det hade hänt något med Hannah skulle jag dö!
- Vad har hänt!?!?!?!!
- Jag hinner inte berätta, det kommer en helikopter och hämtar upp oss nu, sa han.

Vi sprang ut ur arenan och där stod mycket ritkigt en helikopter. Vi gick in i den och åkte iväg. Vad fan var det tänkte jag! jag fick verkligen panik!



Vad tror ni det är som har hänt?


Kort men hinner inte mer nu!

Comments
Written by: Anonym

Åh gud... jag blir fett nervös nu, tänk om nått har hänt henne :( usch kan typ inte vänta till nästa del

2011-01-04 @ 19:02:53 -



Written by: Rebecka

Superbra. :D Mer.

2011-01-04 @ 19:04:29 -



Written by: Anonym

vad som helst bara inte nått med hannah! :(

2011-01-04 @ 19:16:09 -



Written by: Gabriella

mer :D spännande :s

Måste ha mer<3 bra :)

2011-01-04 @ 19:19:19 -



Written by: Anna

:o mer! :o

2011-01-04 @ 19:38:50 - URL: http://theannalife.blogg.se/



Written by: Julia

jättebra meeeeeeeer

2011-01-04 @ 19:47:17 -



Written by: Julia <3 (:

Asså fyfan vad bra jag dör <3

2011-01-04 @ 20:10:15 -



Written by: Anonym

Omb jag mst veta vad som händer i nästa del!!!! Och tänk på att det är nr 100 då!!! Grattis till 99 fantastiska delar haha!!! Löve it !!! Kan du skriva en lång nr 100 eftersom den e så speciel!!!!

2011-01-04 @ 20:25:45 -



Written by: Anonym

Gryym mera <3

2011-01-04 @ 21:56:26 -



Written by: Julia

asbra , mer , blev nervös nu haha , vad har hänt ? ;o

2011-01-04 @ 22:09:40 - URL: http://jjuliiiiaa.blogg.se/



Written by: Anonym

håller med anonym som tycker att du ska skriva en lååång 100! och vi läsare lovar att komentera mera! eller hur? ;D<3

2011-01-05 @ 09:26:40 -



Written by: Hanna:)

Undrar vad som har hänt?mer längtar:)!:D

2011-01-05 @ 10:35:43 -



Written by: ModelBea

Vinnaren från Dagens blogg är uppe!

Även en ny tävling "Dagens bloggar" där jag kommer att dra 3 vinnare ikväll istället :D !



Kram Bea

2011-01-05 @ 11:26:17 - URL: http://modelbea.blogg.se/



Written by: jenko

ååå meer kan inte vänta vad har hänt shit vill veta hehe men as bra asså



hihi

2011-01-05 @ 11:31:19 -



Written by: Julle

Aså ååååååå!!!! Skriv nuuiuuuuuuuuu!!!!!! Jag pallar it vänta så bra det är lixom!!!!! Jag blir rörd haha!!

2011-01-05 @ 11:41:56 -



Written by: Sannalitens.blogg.se

Svar: Okej. Hade du en rolig nyårsafton då? :)

2011-01-05 @ 13:14:37 - URL: http://sannalitens.blogg.se/



Written by: Bullizz

Om du skriver en lååååång nr 100 så kommer jag komentera skit mkt och jag hoppas alla håller med mej och Kmr att komentera mkt!!???

2011-01-05 @ 14:22:59 -



Written by: Anonym

Vi vill ha mer!!! Vi vill ha mer !!!!!!!<3<3<3

2011-01-05 @ 14:38:41 -



Written by: Hanna:)

Mer

2011-01-05 @ 14:55:57 -



Written by: rosalie

vart köpte du This is my world? (:

2011-01-05 @ 15:12:14 - URL: http://rosaliegezang.blogg.se/



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback