Date: 2011-07-06 | Time: 22:01:22

Filed under: My Favorite Girl (avslutad)
2

My Favorite Girl 71

När jag böjde mig upp från handfatet kände jag ett par armar som fångade mig.. Han kramade mig bakifrån, Jag vände mig och och kysste honom sen gick jag och tog på mig min pyjamas medans Justin borstade tänderna, sen gick jag och la mig och kände hur kan kom la sig och kramade mig bakom ifrån.. sen somnade vi..




*KNACK KNACK*

 

Vem knackar på nu? klockan är 5:30 på morgonen ! Vi ska ju inte gå upp förren om 30 minuter!!

- Justin.. sa jag och slängde handen mot Justin's sida av sängen yrvaket, men ingen va där.

- Justin..! sa jag och slängde med handen längre bort, men han va inte där heller.. tillslut orkade jag öppna ögonen och såg att han inte låg där! Jag tittade mot toaletten och jag såg att dörren va stängd och jag hörde ett ljud från rinnande vatten..

 

*KNACK KNACK*

 

- JUSTIN! DE KNACKAR PÅ DÖRREN!! skrek jag tillslut men han svarade inte

- ååå ! suckade jag och gick upp ur sängen och gick mot dörren..

 

nu ska jag bitchs blicka den som står och knackar! vem fan gör de? såhär tidigt!

Jag öppnade dörren och där stod..

 

-JUSTIN? utbrast jag och bitchs blicken förändrades till en förvånad blick! -Men.. sa jag och pekade mot toalettdörren och såg att Kenny kom ut..

- God morgon älskling sa Justin och kysste mig på kinden och smekte min arm - Jag va och hämtade lite frukost och bad Kenny att stanna här med dig så du inte skulle behöva vakna ensam..sa han och ställde en pappers påse på bordet och vände sig mot mig

- naaw! sa jag och gick mot honom och satte mina händer runt hans nacke och han la sina händer på min midja.. och så kysste jag honom..

 

*host* hörde vi Kenny säga och vi slutade kyssas och Justin vände huvudet mot Kenny

 

- Du kan gå nu, tack för hjälpen!

- De va så lite  sa Han och gick mot dörren och vi började kyssas igen

 

Justin

 

precis när Kenny skulle stänga dörren så stack han in huvudet

 

- kom i tid till bilen sen!

 

Jag svarade inte utan gav honom ett liten vink som typ '' JAJA, gååå nu! '' jag var ju upptagen så jag hade inte tid med att prata med honom!

efter att vi hade stått och strulat ett tag så kände jag att blev hungrig

 

- ska vi äta?

- mm.. sa Bell och kollade på mig med sina stora ögon

 

sen satte vi oss och åt vår frukost , vi åt och skrattade och jag berättade lite om va som skulle hände på MMVA och förklarade lite hur de gick till och så..

 

-FAAN, KLOCKA! skrek Bell. Hon hade rätt klockan va rätt mycket! men jag satt helt stilla och kollade frågade på henne som sprang runt som en galning!

- Vad ska jag ha på mig?! usch kolla mitt hår!! ÅÅ!!

 

Jag skrattade lite och tackade gud för att jag inte va tjej!

- Ta de lugnt gumman! du är söt hur än ditt hår ser ut eller va du än har på dig!

 

hon stack ut huvudet från toaletten

- Tack bebe.. och gav mig ett leende och stack tillbaka in huvudet igen

 

Jag började plocka undan på bordet eller de va inte så mycket att plocka undan.. de va inte så mycket kvar och de som va kvar skulle slängas. Tillslut kom hon ut från toaletten och hande lite smink på sig och hade håret i en knut  , nu skulle hon bara byta om och sen kunde vi gå.. Jag som hade varit ute och handlat va redan klar, tillslut hade hon bytt om, hon hade på sig ett par jeans shorts och en vit tröja med tryck på. Vi tog på oss våra väskor och gick ner till lobyn för att checka ut. När vi kom ner och tittade ut så såg vi mycket paparazzis.. de va fullt av dom... dom är så irriterande! ge mig ett privatliv TACK!! innan vi gick ut tog vi på oss våra solglassögon, de blev lite bättre.. då kunde dom inte se min ilska xD

Jag tog Bell's hand och så gick vi igenom klungan med människor, Jag röck fram Bell när vi va framme vid bilen så hon kunde hoppa in och sen stängde jag och så skrev jag några aoutografer och sen öppnade jag och hoppade in.

 

- Haha vart tog du vägen ? frågade Bell och log

- Jag skrev bara några aoutografer och jag tyckte inte du skulle stå där med alla paparazzis då..

- du är en den där pojkvännen jag har drömt om i hela mitt liv.. sa hon och gav mig en mjuk kyss..

våra läppar va som gjorda för varandra, dom kunde hålla på hela tiden.. Jag tror Kenny va rätt trött på oss, för att vi kysstes hela tiden när han va i närheten! Haha men de får han ta! han är ju faktiskt med oss hela tiden i bilen och de  e då vi kan va ensam och de e då de blir... JA! lite kyssar och annat. Vi kom fram i god tid till flygplatsen, de va paparazzis här också.. dom följde efter oss överallt! vi hoppade ut och jag tog Bell's hand, Jag försökte skydda henne från dom så mycket jag kunde men de e svårt..

 

Bell

jag kände hur Justin höll i min hand hårt och hur han försökte ge mig så mycket plats som möjligt.. även om de e han som har klaustrofobi!

Nu hade vi kommit in i till flygplatsen och då började alla paparazzis sprida sig och ställa sig i vägen.. Jag såg hur Justin sa nått till Kenny men jag kunde inte höra för alla paparazzis bara skrek! åå jag hade lust och kasta min väska på dom!! Jag kände hur Justin tog tag i min arm och drog in mig på herrtoaletten

 

-Wooops! sa jag och flög in genom dörren! Justin gick och lutade sig över handfaten och suckade..

jag gick och ställde mig bredvid honom och la min hand på hans rygg..

-Justin.. hur mår du egentligen? han tittade upp i spegeln och jag tittade på honom med en sorgsen blick.

- Jag mår bra.. Jag behövde bara vara med dig i ett tyst rum… sa han och vände sig om, jag ställde mig mellan hans ben och lutade mig fram och kramade honom.. vi stod där inne ett tag i total tystnad och bara höll om varandra.. den va nog en av de bästa stunderna jag har haft med honom

 

Sen bestämde vi oss att gå ut och springa till in checkningen för efter de skulle dom inte kunna följa efter oss! så vi öppnade dörren och sprang! Kenny va inte berädd men han hann ikapp oss men inte paparazzisarn, inte lika fort i alla fall! dom hade ju kamera utrustning och allt sånt! HAHA!  På planet så sov vi mest.. vi var tvungna att vara utvilade när vi kom fram för vi skulle åka och prova kläder till MMVA och sen skulle vi ut och äta!

 

* .. Vi landar i Los Angeles om 10 minuter..*

 

Äntligen framme!

Vi gick av och nu va de inte så mycket paparazzis (sköööönt) vi tog våra väskor och gick till bilen och åkte direkt till ett ställe där Justin brukar sy upp sina kläder till sånna här Event's , dom  va jätte snälla där och visade mig jätte många klänningar som skulle matcha till Justins kostym

 

- Vart är din kostym Justin?

- Den får du inte se förrän dagen innan då vi provar allt, !

- Mehe! sa jag och blev lite sur..

 

Jag hittade en underbar klänning! den va sååå söt! den va röd med en stor röd roset på, och ett par svarta skor.. jag provade allt i en provhytt och de satt perfekt! dom tog mina kläder och skor och hände undan de.. haha jag kommer sakna den klänning! haha jag blev kär! sen såg jag Justin komma emot mig

 

-Hittade du en klänning? frågade han och tittade flirtigt mot mig

-Japp! sa jag

- Vart är den då? frågade han och tog tag i min midja och drog mig intill honom men jag puttade snabbt bort honom

- HA tror du att du får se min men jag får inte se din ?! nehe lilla gubben, då tänkte du fel!

- Du e lite grinig, äru hungrig? kom så åker vi och käkar! sa han tog min hand och drog iväg mig.. Kenny hade åkte så vi kunde åka och äta själva! han hade väll tröttnat på allt vårt kyssande ;-)

 

-såå vart ska åka tycker du gumman ?

-hmm… steak house!

-önskade att du skulle säga de älskling! sa Justin och kysste min hand

 

vi sjöng me låtarna på radion och tillslut kom vi fram..

 

- hej och välkommen ! .. sen tittade hon som stod där upp och såg Justin - Nemen hej.. dig känner jag ingen! sa hon och kollade flirtigt på Justin..

Vilken subba! tänkte jag och kollade sur, men Justin förstod också att hon flirtade med honom så han tog sin han runt min midja

- mhm, men kan du fixa mig och mig tjej ett bord? sa han drygt och kysste mig på kinden

- Visst, ska kolla sa hon och bitch blickade mig och jag tillbaka, vem tror hon att hon är !!

 

-NEMEN Tjena ! hörde vi någon säga bakom oss, vi vände oss om och där stod...

___________________________________________________________________________________
förlåt om den va lite tråkig.. kommer ett till imorgon! KOMMENTERA! annars e de inte kul :-) kram / Mii

Comments
Written by: Anonym

as bra!!!

2011-07-06 @ 23:38:18 -



Written by: Anonym

grymt bra, meeeeer! :D

2011-07-07 @ 17:56:12 -



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback