Date: 2011-07-07 | Time: 21:44:35

Filed under: My Favorite Girl (avslutad)
2

My Favorite Girl 72

- Visst, ska kolla sa hon och bitch blickade mig och jag tillbaka, vem tror hon att hon är !!

-NEMEN Tjena ! hörde vi någon säga bakom oss, vi vände oss om och där stod...

 

...Christian och Caitlin Beadles...? jag kunde inte namnen såhär jätte bra.. men jag tror de!

 

- TJENA !! sa Justin och släppte taget om min midja och gav Christian en såndär riktigt killhälsning

- Heej sa Caitlin och han sa Heej tillbaka och så kramades dom.. Och jag stod där helt still som en mupp!

 

-Christian och Caitlin.. sa han och sprang tillbaka till mig och tog tag i min midja - de här är min flickvän.. Bell! jag såg att han log mot mig så jag log tillbaka och sen började jag hälsa,

 

- Heej Bell sa jag och sträckte fram handen

-tjena ,Christian sa Christian och log gulligt mot mig

 

- Heej Bell

- Heej, Caitlin sa Caitlin och log.

 

AWKWRD

 

hela tiden kände jag hur Justin hade stått och tittat på mig.. som om han va stolt över att presentera mig ..

Jag gick tittade på Justin  och gav honom en puss

 

*host

 

vi tittade bak

 

- ska ni ha nå borde elle?? sa den bitchiga tjejen som försökte ta min pojkvän - hallå, ska ni ha nåå bord ?!

- Faktiskt så skulle vi vilja ha ett bord för 4 sa Justin och log fånitgt till henne

- *suck* typiskt kändisar....  sa hon och gick iväg igen ! rätt åt henne tycker jag, men hon kom snabbt tillbaka..

-Ja! om ni kommer här då… sa hon drygt och ledde oss till ett bås för 4.

 

Justin, Caitlin och Christian började prata om hur mycket saker som helst! dom hade ju inte sätts på ett tag och då företog man att de fanns mycket att prata om.. Justin och Caitlin pratade mest.. dom va ju i samma ålder och hade gemensamma kompisar så Caitlin berättade att de va någon tjej som hade blivit ihop me nån  kille som va nån annas tjejs ex och att de va nån som hade flyttat utomlands och aa hur mycket som helst..

Jag började känna att jag blev törstigt och våran ''Fantastiska'' (ironisk) servitris kom ju aldrig med våra menyer så jag kom på att vi säkert kunde beställa nått i baren som dom hade..

 

- Jag tänkte gå och beställa dricka i baren! någon som vill ha?

- AA! jag kan ta en cola! sa Justin och tittade på mig med ett stort leende

- Jag tar gärna en fanta! sa Caitlin och log

- Jag kan följa me dig! sa Christian glatt!

- okej.. visst!

 

när vi kom fram till baren så beställde jag..

 

- kan jag få 2 cola en fanta och..

- en sprits! fyllde Christian i och log.. Jag log tillbaka, de blev en lite tyst stund

 

- såå hur är de att vara tillsammans med Justin Bieber då?

- Kul! sa jag och nickade.. - de händer saker HELA tiden så man blir ju inte uttråkad!

- Ne, de blir man nog inte!

 

sen kom bartendern med våra dricker och vi gick tillbaka. När vi kom tillbaka till bordet så hade dom fått menyer! de fanns mycket gott och välja mellan men alla var sugna på varsin stor STEK men pomfrit!

Maten kom snabbt in och de va tur för nu hade alla hunnit bli hungriga!!

mm de va såå gott! de va så gott så nästan ingen sa nått utan bara åt hela tiden.. efter bara 30 min så satt vi bara där och höll oss på magen, man lär sig aldrig att äta långsamt när är hungrig ! vi bestämde oss för att dra därifrån och åka till stranden.. vi hoppade in i bilen och drog iväg, vi va framme 5 minuter senare, haha vi kunde ju ha gått dit men aja!

det va inga där så de va perfekt, Christian och Justin gjorde lägerelden medans jag och Caitlin hämtade filtarna i bilen..

 

-såå hur känner du Justin? frågade jag Caitlin..

-Vi kände varandra innan Justin blev känd! vi va tillsammans..  sa hon och jag blev lite chockade - men de inget mellan oss nu! sa hon fort efter att hon hade berättat att dom hade varit tillsammans - Jag har en pojkvänn sa hon sen  och log! - okej! ne jag trodde inte att ni va ..aa tillsammans sa jag och skrattade lite !

 

Killarna va klara och vi kom men filtarna, vi satte oss runt elden och började snacka om allt möjligt och nu pratade alla!

Christian och Caitlin va inte så som jag trodde att dom skulle vara, dom va faktiskt riktigt roliga och snälla!

*RIING*

alla kollade sina mobiler men de va Justins mobil… jag såg hur han tittade konstigt på displayen och svara

 

-tja, han kollade på mig och gjorde en nickning en bit bort  som typ ''är de okej om jag går en bit?'' jag nickade som ett ja och han ställde sig upp och gick..

 

- Oj va är klockan? frågade Caitlin

- Halv 8 sa  Christian

- Oj shit, Jag skulle möta Chris kvart i! sa hon och ställde sig upp snabbt!

 

då vände jag mig om och såg att Justin va påväg tillbaka

 

- Mm, aja, okej.. sen la Justin på..- Bell.. sa han och tog min hand, jag ställde mig upp och han drog mig bort en bit.. - Jag måste åka.. jag drog en djup suck och tittade ner men  han tog upp mitt huvud - Jag kommer komma tillbaka! de tar bara 15 minuter! jag sneglade upp mot honom - okej kanske 20 -25 minuter.. men jag lovar att skynda mig så mycket som möjligt! sa  han och försökte få mig att le -okeej sa jag gav honom en puss på kinden och vände mig om och gick.. när jag va påväg tillbaka såg jag att Caitlin komma närmare och ropade på Jusin

 

- Justin, ska du iväg?

- mm.. sa han och lät ledsen.. men jag brydde mig inte, jag satte mig  bara mittemot Christian.

- Okeej kan du skjusa mig till Chirs ?

- aa visst.. sa han - aa vi drar då? sa justin och ställde sig bakom mig.. - a HejDå! sa jag och vände mig om snabbt och tillbaka igen lika fort!

 

jag såg hur Christian kollade på mig och sen på Justin och gjorde en 'Hejdå' nickning, jag kände hur Justin böjde sig ner och kysste mig på kinden.. men jag låtsades inte bry mig.. men de va svårt. Snart hörde hur bilen startade och jag vände mig om och såg den åka iväg sen vände jag mig om igen sakta den här gången..

 

- du ser van ut.. sa Christian och kollade upp ifrån elden

- va?

- gör han sådär ofta.. får ett telefonsamtal och drar.. ?

- aha, mm.. de händer väll..

- om de hjälper.. så va han inte så innan han blev..aa.. känd, jag tittade ner.. - asså inte så utan jag mena han är inte så egentligen de är säkert bara period viss! sa han och försökte förklara va han menade.

- vi får  hoppas de sa jag och log..

 

vi pratade om allt möjligt efter de! han va faktiskt riktigt snäll! ^^

efter att ha pratat ett tag så kollade jag på mobilen och den va redan 10 över 8

 

- de kommer gå bra, sa han plötsligt - mellan dig och Justin.. de kommer lösa sig..

- Tack sa jag och gav honom ett snett leende.. han va så söt!

 

sen hörde jag hur en bildörr slängdes igen, Justin kom, Tiden gick fort när man hade roligt…

 

-tja! sa han lite anfådd och satte sig bredvid mig. - hare gått bra? frågade han samtidigt som han sneglade på mig men jag tittade bara in i elden och gosade in mig mer i filten, vi satt där i en kvart till.. Justin tog armen runt om mig, jag va för trött för att bry mig om att putta bort honom så jag bara lutade mig..

nu höll elden på att slockna så vi tyckte att de va bäst att åka hem..

 

vi skjutsade hem Christian och sen drog vi till hotellet.. när vi kom in till hotellrummet så la jag ner mina väskor

 

-Bell..

 

hörde jag Justin säga men jag orkade inte så  jag gick raka vägen in till badrummet och slängde igen dörren!

Jag hörde hur Justin suckade och satte sig på sängen, jag kikade ut igenom ett litet nyckelhål och såg hur han satt där på sängen och tog av sig sin tröja.. åå han va sååå snygg!! men varför va han tvungen att vara så.. dum ibland! jag satte mig på golvet och drog knäna in mot magen

 

*knack knack* jag ryckte till..

 

-Bell… snälla öppna..

 

jag ville öppna… men han hade ju varit dum..

 

-Bell..

 

jag kröp mot dörren och låste upp och gick snabbt tillbaka..

han öppnade dörren och tog min hand och ställde mig upp! han tog sina starka armar runt mig och lutade mig mot handfatet , han började kyssa mig på halsen och när han kom upp mot mitt öra viskade han

 

-förlåt…

 

sen tittade han mig rakt in i ögonen sen började han kyssa mig.. han tog sina händer på mina ben och lufts upp mig så jag satt på handfatet kyssarna blev mer och mer passionerade.. Han lufte upp mig igen och bärde in mig till sängen.. snart va alla kläder av och jag visste att de skulle bli en bra natt…

 

___________________________________________________________________________________

bra? dålig? kommentera! =D kram /Mii


Comments
Written by: Emmy

jätte bra!! =D

2011-07-07 @ 23:18:06 -



Written by: Anonym

Avier den var skit bra !!!! Jag älskar din novell ,jag började läsa den igår och ligger redan här ;P skit bra keep it up ;)

2011-07-08 @ 10:36:28 -



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback