Date: 2011-07-16 | Time: 13:48:35

Filed under: My Favorite Girl (avslutad)
13

My Favorite Girl 76

- NEEJ CHRISTIAN!! AAHHHH! HAHAHAH! SLUTA! HAHAH! CHRISTINA! jag kunde inte sluta skratta! de slutade me han han hamnade på mig..

Vi slutade skratta.. och tittade varan i ögonen...

 

 

- vi kanske ska..  sa jag och satte mig upp och vände mig mot tv:n

- förlåt .. de va inte .. sa han och satte mot min sida

- nej de e lugnt! avbröt jag honom

 

de blev lite pinsamt men de glömdes snart bort efter att vi fortsatte att kolla på filmen.. den va skit rolig! jag skratta så jag grät ibland! när filmen tog slut va både jag och Christian hungriga så vi bestämde oss för att han skulle åka och köpa nått att äta.. jag följde me honom mot dörren för att låsa efter honom, han öppnade dörren och vände sig mot mig

 

- kommer tillbaka snart!

- okej… sa jag och tog hans hand och drog honom försiktigt mot mig och gav honom en puss på kinden.. - ta de försiktigt sa jag och tittade honom i ögonen, han log..

- åk nu! sa jag och puttade ut honom lite lätt och fnissade, han log och gick ut och jag stängde dörren. Han gjorde mig glad..

 

De här va första gången på länge jag har varit .. glad faktiskt ! dom här senaste dagarna har känst som lång tid! med ett leende på läpparna går jag till soffan och tar upp datan  och sätter på den, loggar in på twitter och kollar runt.. de e många som har skrivit till mig, jag kollar och bläddrar ner

 

HAT

HAT

HAT

HAT

JUSTIN

JUSTIN

JUSTIN

JUSTIN

JUSTIN

JUSTIN

JUSTIN

 

osv..

 

Jag kollade inte på nån av dom.. men så fick jag ett DM ( privat-meddelande på twitterspråk xD )  precis när jag skulle logga ut.. De va från en skvaller blogg som jag följde..

 

DM:

Hejsan, är de slut mellan dig och Justin? har de varit slut länge? för de värkar som om han redan har hittat en ny.

----Länk------

 

Va? va då länge.. hur räknar dom? är .. få se.. 2 timmar länge?! Jag trök på   länken och fick upp en bild…

Hur .. Va.. ?Nej..

Jag fick en chockad blick.

Bilden föreställde Justin och Selena IDAG utanför vårt hotell.. de stod att de va taget för 1 timma och 30 minuter sen! då måste de vart efter att jag precis hade gått!

nejnej lilla Bell.. ta de lugnt nu.. dom behöver inte va ihop! försökte jag övertyga mig..

Jag bläddrade längre ner och fick se en annan bild.. på när hon kysste honom på kinden vid hans bil..

Jag lutade mig bakåt mot soffan och höll för ansiktet.. Jag kände hur tårarna började komma..

fan, FAN JUSTIN! han brydde sig inte… han gjorde som jag trodde .. Han ringde Selena efter att jag hade gått!! Han vågade inte göra slut så han va otrogen!

Jag stängde av datorn och puttade den bort från mitt knä. Jag torkade tårarna och andades djupt..

 

- Hallå jag är hemma! hörde jag att Christian skrek från hallen

 

Jag sprang ut i hallen ,han ställde ner kassen

 

- Jag köpte.. Mer hann han inte säga för när jag kom fram till honom, så kysste jag honom!

 

Han tog sina händer på min rygg och lät dom sakta glida ner..

Jag hade mina armar på  hans axlar och mina händer i hans hår..

vi hånglade i kanske 5 minuter..

De va underbart..! någon som brydde sig om mig..

 

- oj.. jag råkade avbryta dig.. vad hade du köpt sa du? sa jag och kollade honom i ögonen..

- jag hade köpt pannkaks smet.. sa han och log sexigt

- okej kom så fixar vi … sa jag och tog hans han och ledde honom in i köket, han ställde påsen på diskbänken och började packa upp

- de finns en skål där i skåpet över kylen sa han och pekade..

- okej sa jag och gick dit, men jag nådde inte upp.. Jag ställde mig på tå och sträckte mig så långt som möjligt men nådde ände inte.. helt plötsligt kände jag någons kropp tätt emot min bakom mig..

- Jag hjälper dig.. viskade Christian i mitt öra.. han sträckte på armen och öppnade den och tog ut en skål.. han räckte fram handen med skålen i, jag blundade och han kysste mig i nacken..

- här har du.. viskade han igen och gick tillbaka till de han gjorde.. Jag höll i skålen och sakta tog upp ögonen och vände mig om

-  .. oj. he tack! sa jag och ställde ner den på köksön (de som är tillhöger på köksbilden=) )  bredvid Christian vi hjälptes åt att stoppa i ingredienser och jag började vispa och Christian satte på stekpannan sen började vi steka.. jag satt på bänken bredvid spisen och tittade när han stekte och dinglade med benen  .. jag va så hungrig att jag va tvungen att ta en pannkaka och dom såg ju så goda ut! och dom smakade… HIMMELSKT!

- MM!! sa jag och tittade på Christian..

- va dom så goda?  frågade han och tittade på mig -då måste jag också smaka.. sa han och ställde sig imellan mina ben.. - Kan du ge mig en.. ? sa han och log och la sina händer  på mina lår..

jag tog en pannkaka och han blundade och öppnade munnen.. Jag kunde inte motstå! så istället för att stoppa den i hans mun så mosade jag den i hans ansikte!!

 

-HAHAHA !! de där e va jag kallar roligt! sa jag och skrattade !

- Ne nu jävlar! sa han  och tog några pannkakor och rök dom i mitt ansikte och skrattde

- Nee…! jag och hoppade ner, tog några pannkakor och sprang iväg och gömde mig bakom köksön.. vi kantade pannkakor hejvilt och de slutade me att hela köket va fullt av pannkakor och vi hade inget kvar.. men vi fick oss ett gått skratt och lite i magen ialla fall

 

- Men dom som va så goda ! sa jag och såg ledsen ut när jag förstod att dom va slut.

- aja.. du fick ialla fall smaka sa Christian och kollade på mig med ett puppa face.

- nav.. gubben sa jag och gick fram och gav honom en kyss.. vi va helt kladdiga men de brydde vi oss inte om..

Helt plötslig bräde han upp mig!

-AHH! skrek jag - vad gör du?

- Hämnd! sa han log och bräde ut mig mot deras pool

- Neej Christian!  skrek jag men de hjälpte inte! snart låg vi där vi poolen båda två med kläder på..- CHRISTIAN!! skrek jag och började skvätt vatten!

 

han skrattade bara och sen så dök han under vattnet , jag sprang mot kanten men han hamnade precis fram för mig.. pannkakor flöt runt i poolen men de brydde sig ingen om han tog av mig min tröja och jag hans.. han la händerna på varsin sida av mig och började kyssa mig jag tog upp mina ben runt honom och mina händer runt hans nacke, han tog sina händer på mina ben så han kunde hålla upp mig.. kyssarna blev mer och mer intensiva..

 

- VA HÅLLER NI PÅ MED !!! hörde vi en röst skrika,

 

han slutade kyssa mig och jag hoppade ner från hans grepp och vände mig om och tog tag i min tröja som låg bredvid mig och tänkte min överkropp.. De va Caitlin

 

-Vad ? sa Christian..

- Men Bell du är ju ihop med Justin!! sa Caitlin

- Ne.. sa jag tyst.. - Han är tillsammans med Selena igen…. sa jag och hoppade upp

- VAA? är dom tillsammans ? sa Christian och tittade på mig men jag sa inget utan gick förbi Caitlin och in och upp mot Christians rum.. kort efter så kom Christian efter

- Bell? hur vet du att dom är tillsammans igen?? sa han och kollade konstigt på mig..

- Jag såg Bilder på internet där hon kysste honom på kinden och hon åkte ifrån hotellet med Justin..

 

vi sa inte mer.. men vi kom överens om att åka till en pannkaks restaurang och äta pannkakor eftersom båda va sugna på de, de blev typ middag för klockan va redan 4.. vi tog varsin dusch och jag tog på mig en en byxdress, ett par klackskor och en svart väska.. håret lät jag bara va.

Christian tog på sig ett par jeans och en shorta,

vi gick in till bilen.. vi satte oss i bilen

 

- Men nu glömde vi städa i köket! sa jag medans Christian startade bilen

- Ne de lugnt.. Caitlin sa att hon kund göra de.. sa han och log

- aha okej, va snällt.. sa jag och log

 

när vi kom  ut på vägen så kom jag på vart va hans föräldrar?

 

- Christian.. vart e dina föräldrar? frågade jag och kollade på honom

- Pappa är på semester med sina polare.. han åker på en fotbolls semester med dom en gång om året, och Mamma är på ''jobb-semester'' hur så? frågade han och log

- ne jag undrade bara.. sa jag och kollade ut genom fönstret

 

vi kom fram rätt fort till restaurangen , den hette ''Pancakes ontherocks '' . de såg jätte mysigt ut..

vi gick in och fick bord direkt.. vi fick menyn och de fanns fullt av pannkakor! vi beställde varsin, jag tog en med jordgubbar glass och grädde, och Christian tog en med glass grädde bannan och nötter..

och då beställde vi varsin cola!  haha kanske inte passar till pannkakor men men hahah..

 

-skål! sa Christian

- skål! sa jag - för.. en ny början.. sa jag och blinkade mot Christian!

han blinkade tillbaka och vi tog varin klunk och så kom dom med våra pannkakor..

 

- oj va fort de gick ! sa jag cch kollade förvånat!

- Joda, jag sa att dom skulle fixa våra först för att vi va så hungriga! sa Christian

Jag fnissade och började äta, mmm !! de va sjukt gott!

- va de gott? frågade Christian och skrattade

- AA! vill du smaka? frågade jag

- Visst sa han och jag sträckte fram min gaffel och gav honom en bit,

- MM sa han

- nu far jag smaka din! sa jag och la ner min gaffel

- okej sa han och gav mig en bit,

- oooh! sa jag och njöt av varenda tugga ! jag trodde inte att den skulle va så god men oj!

 

snart va allt bort och vi satt mätta och belåtna på våra stolar..

- De här va gott sa jag

- aa de här får vi göra igen! sa Christian..

 

vi betalade och gick ut och till bilen och åkte därifrån..

 

Justin

 

den här dagen va den dåsigaste på länge!! Jag har förlorat Bell, studion gick skit dåligt!

Jag gick in på twitter för att få lite uppmuntring av mina fans..

men allt de stog va..

 

- SHIT ÄR DU OCH SELENA IHOP IGEN?

- JELENA ÄR TILLBAKA….

- STACKARS BELL..

- JAAA JELENA!

- NEJ JELENA SUGER!!! BELL E BÄTTRE!

 

va??? va snackar alla om ! jag såg att jelena trendade så jag gick in och kollade.. jag hittade en med en länk ..

jag klickade på den och såg alla bilder… när jag och Selena åkte ifrån hotellet men värst va…  när hon kysste mig ! fan!! hur kunde dom ha fått den bilden !

och under bilden stod  de ,

 

Återförenade!

 

nu va allt kört...

 

_______________________________________________________________________________________________

Kommentera! tack till alla er som kommenterar! de gör mig så glad och då vill jag verkligen skriva mer! :-D kram/ Mii


Comments
Written by: Johanna

Den är jättebra kan inte få nog av den , du är verkligen duktig på att skriva !!!;D<3

2011-07-16 @ 15:49:10 - URL: http://jogge.blogg.se/



Written by: Amina

underbart bra <3 ;) meeeerrr!

2011-07-16 @ 16:07:10 - URL: http://ccutegirl.blogg.se/



Written by: Alice Jungreen

snälla mer, sjukt bra faktiskt.

2011-07-16 @ 16:07:47 -



Written by: Cassie

jag kan INTE SLUTA LÄSA DEN SJUKT BRA. JAG TYCKER ATT NI SKA SKRIVA ETT KAPITEL VARJE DAG, ELLER AA DET KANSKE NI GÖR MEN SKIT BRAAAA MER MER MER

2011-07-16 @ 16:11:10 -



Written by: M

Mer mer mer! Grymt bra! Så kul med lite drama;)

2011-07-16 @ 17:12:15 -



Written by: Anonym

Asså, shit! Vad bra du ärpå att skriva! :o

2011-07-16 @ 17:34:12 -



Written by: Daniela

Den är skit bra!!!:)

2011-07-16 @ 17:39:27 -



Written by: Anonym

DU ÄR AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAS BRA !

MEEEEEEEEEEERAAAAAAAAAAAAA!

JAG ÄLSKAR DEEEEEEEENNAAAAAAAAAAA!!

WIE WIE WIE :D.

2011-07-16 @ 18:46:14 -



Written by: Ebba

Mer! Är helt besatt utav den, helt okrydd!

2011-07-16 @ 20:17:06 -



Written by: Emmy

Jag gillar när hon är med Christian, tycker han är snäll!=D

2011-07-16 @ 20:25:18 -



Written by: Emmy

As bra! Jag gillar att det är hon och Christian, han e snäll=D haha!!

2011-07-17 @ 00:17:23 -



Written by: Anonym

Gasssh du skriver och förklarar precis som en bok, nej till och med en FILM! Helt underbart, love love love till bloggen och novellen och mest till er som skriver :)

2011-07-17 @ 01:20:04 -



Written by: Anonym

Sjukt bra! Kommer nästa snart?:D

2011-07-17 @ 17:04:34 -



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback