Date: 2011-07-17 | Time: 18:46:47

Filed under: My Favorite Girl (avslutad)
5

My Favorite Girl 77

va??? va snackar alla om ! jag såg att jelena trendade så jag gick in och kollade.. jag hittade en med en länk ..

jag klickade på den och såg alla bilder… när jag och Selena åkte ifrån hotellet men värst va…  när hon kysste mig ! fan!! hur kunde dom ha fått den bilden !

och under bilden stod  de ,

Återförenade!

nu va allt kört...

 

 

(ni får bild senare! )

 

 

Bell

 

klockan va 20 över 5 och vi va så trötta! aha.. jo vi va faktiskt de.. och de va en lite bit att åka så vi på radion.. en låt va precis slut och de va en ny som började spelas..

Jag tittade ut genom fönstret och såg en ljus måne.. även fast de inte va mörkt så va de en måne på himlen.. den va så fin så jag satt och tittade på den hela tiden.. efter att jag bara lyssnat 15 sekunder på låten kändes de som om de handlade om Justin och mig… Jag började tänka på våra minnen tillsammans.. även om han hade varit dum så hade han lite kvar av mitt hjärta... undra va han gjorde nu..


 

 

Justin

 

klockan va 15 min över 5.. så påväg hem till hotellet åkte jag förbi ''in-N-out-burger'' de va länge sedan jag hade ätit en riktigt god hamburgare! jag svängde in och åkte drive -thru.. men jag va tvungen att vänta på min hamburgare så jag fick parkera bilen och vänta, så jag satte på radion.. jag tittade ut och såg en måne.. sjukt! Jag kunde inte sluta titta på den .. en låt börjades spelas av my bro P.Diddy.. de kändes som om de handlade om mig och Bell..  undra va hon hade för sig..  precis när låten va slut så knackade de på rutan och jag fick min hamburgare och allt de.. då drog jag tillbaka till hotellet, när jag kom fram till hotellet va de sjukt många paparazzis… ne asså fy fan va jag inte orkade me dom just nu.. men nu har jag valt de här livet… jag hoppade ut ur bilen gav nyckeln till en kille och frågade om han kunde parkera..

 

- JUSTIN, HUR SMAKDE SELENAS KYSS,

- SKA DU OCH SELENA ÅKA TILL HAWAII PÅ EN ROMANTISK SEMESTER?

- JELENA IS BACK?

- KOM IGEN BIEBER!! HAR DU VERKLIGEN INGEN KOMMENTAR?

- ÄR SELENA FORTFARANDE BARA EN KOMPIS

- JUSTIN!! VA BELL BARA EN ENGÅNG GREJ!

 

när jag hörde den sista frågan så klämde jag sönder min läsk burk! Bell skulle aldrig kunna vara bara en engångs grej!!! Selena är vad som är en engångs grej! jag hade en sån lust att bara skrika de till alla ! men jag va inne i lobbyn och de va lika bra att inte göra de.. jag åkte upp till hotellrummet och satte mig i soffan och satte på tv:n och började käka.. de fanns inte så mycket på tv:n så jag sapade runt lite.. och råkade stanna på E! de va om Selenas liv.. jag stängde av direkt.. jag va så törtt även om klockan bara va halv 6 .. men jag hade ju inte sovit nått så jag bestämde mig för att gå och lägga mig för morgon skulle jag träffa Scooter och berätta allt och säga att jag inte tänker göra filmen.

jag borstade tänderna och hoppade i säng.. de här va sjukt.. de ända jag kunde tänka på va att senaste gången jag log här så log Bell bredvid mig. Då va allt som vanligt! jag började drömma bort och somnade..

 

Nästa morgon.

 

- Justin..

 

Jag vaknade av att de sken solljus genom fönstret och att någon rycker mig i mitt ena ben!

-Bell..  sa jag yrvaket

 

-va säger du ? ey Biebs..

 

jag öppnar ögonen försiktigt och blinkar några gånger innan jag kan hålla ögonen öppna..

 

- Biebs.. vi ska åka om 10 minuter.. sa Kenny

 

Jag suckade djupt och gick upp och fixade mig..  jag kollade på klockan.. den va 20  i 12 ! shit! sen drog vi till mötet med Scooter, jag log lite inombords.. nu skulle de fixa sig!

Jag skulle säga att jag inte ska va me i filmen, jag letar upp Bell, säger de till henne och berättar hur mycket honom betyder för mig och sen drar vi någonstans utomlands och bara chillar.. bara Bell & Jag..! Jag blev så glad när jag tänkte på de så jag fick fram ett leende…

vi va  framme och jag gick ur bilen, inga paparazzis , SÅ S-K-Ö-N-T!!!! jag gick in bakvägen och Kenny gick bakom mig.. vi fick gå i en korridor innan vi kom fram till rummet.. precis när man kom in så fanns de ett avlångt fyrkantigt bord och några stolar, de fanns en bricka på bordet med vatten och på sidan av rummet fanns en frukt buffé, de va bra! jag hade ju inte ätit frukust så jag va rätt hungrig.. percis när jag hade tagit ett grönt äpple så hörde jag hur någon kom in i rummet..

 

-Tjena Bieber! hörde jag Scooter säga och kom emot mig

- Tjena! sa jag och vi gjorde en kill-hälsning

 

vi satte oss vid bordet och jag tog en stor tugga av äpplet… MMM! de va riktigt gott!

 

- Jo Biebs.. den här filmen börjar ju spelas in om 2 och en halv vecka och de e ju mitt i den tour så du kommer få skjuta upp några spolningar..

- Vänta här nu… sa jag - Nej nej… jag ska inte göra filmen! sa jag  och tog en till tugga..

- Jo de ska du göra. sa han med bestämd röst..

- Nej, asså Scooter jag VILL INTE göra den! sa jag och började bli orolig..

- Jo, Justin . du ska göra filmen, den har redan kommit ut i tryck i tidningarna och.. *så tittade han på klockan* ..för typ 1 timma sen så gick de ut i media ..

- NEj! du.. ta bort de fort som fan!! ställde jag mig upp, kastade äpplet i en papperskorg en bit där ifrån och skrek - du fattar inte!! jag kan inte va me! och speciellt inte spela mot Selena, fattar du inte!! jag kommer inte få tillbaka Bell om jag gör filmen!!!

Jag såg hur Scooter tog sig för huvudet och började hålla på med mobilen..

- du kommer inte få tillbaka henne.. sa han och kollade på mig och visade mobilen.. de va bilder på Bell och nån kille.. vem fan va de?

- vem fan e killen ? frågade jag Scooter och han kollade sorgset på mig..

- läs.. sa han och kollade ner jag ställde mig upp och tog mobilen och skum läste lite

 

''.. enligt ett vittne så skulle han ha knackat på dagen efter MMVA hos Justin Bieber kompis Christian Beadles och sett hur någon gått ner för trappen i bara en stor tröja.. '' jag är inte riktigt säker men jag en nästan 90 % säker på att de va Bell, hon Justin Bieber tjej.. men som sakt är jag inte säker eftersom hon gick fort och hade rufsigt hår.. '' säger vittnet..''

 

Jag slängde mobilen till Scooter och slog till brickan på bortet så en flaska gick sönder och resten ramlade… jag kollade va klockan va.. 10 över 1 sen gick med bestämda steg mot bilen

 

Bell

 

åå vilken underbar morgon.. jag vaknade av en underbar  Kyss! jag kollade på klockan och den va halv 12.. de va skönt att sova ut..

 

- god morgon sötnos.. sa Chistian och jag bara log sen orkade jag öppna ögonen..

och på sängen stod en bricka med 2  yoghurt talrik med frukt i .. en till honom och en till  mig,

- ne men ! va söt du är ! sa jag och tog en jordgubbe och sen kysste jag honom

 

vi började äta och som alltid så smakade de såå gott! jag är egentligen ingen frukost människa men när Christian gör så kan man bara inte motstå! man kunde inte motstå honom ibland heller.. ;-)

 

- så va ska vi göra idag?frågade han..

- åå kan vi inte bara slappa vid poolen .. de va ju så mysigt igår sa jag och blinkade

- mm sa han och slickade sig runt munnen..  och böjde sig mot mig halvägs- och den här gången e vi ensamma för Caitlin drog och shoppa..

- mycket bättre.. sa jag och böjde mig fram andra halvan och så möttes vi på mitt och kysstes lite till.. vi åt upp och Christian gick ner med brickan medans jag gick och borstade tänderna och satte på mig rosa bikini.. jag lånade en handduk och gick ner.. jag smög in i köket där Christian och kysste honom i nacken..

 

- nu får du gå och byta om… sa jag och han vände sig om

-okeej sa han och gick upp..

 

jag gick ut till poolen och satte mig på en solstol, de kändes som en bra dag de här.. underbart väder! underbar morgon! underbar kille.. jag log för mig själv och ställde mig upp vid knanten för att hoppa i poolen .. jag stoppade ner foten för att känna på vattnet.. idag va de inga pannkakor som flöt runt ialla fall.. xD

 

-wow… hörde jag bakom mig och jag vände mig om.. Jag såg Christian och han bara stod där och gapade.. han gick mot mig och trök mig emot honom

- gillar du va du ser eller? frågade jag..

- oj ja.. sa han och kysste mig

 

Sen puttade han ner oss i poolen, vi busade runt ett tag och sen så gick vi upp och solade.. vi solade rätt länge sen badade vi sen solade vi lite till.. sen badade vi igen..

precis när jag skulle gå upp så kände jag hur Christian tog tag i min midja och drog ner mig igen.. han vände på mig och lutade mig mot kanten..

 

- kan vi inte fortsätta på de vi höll på me igår?.. sa han och kysste mig på nacken

- visst sa jag och vände mig om och började kyssa honom , de blev mer och mer passionerat…

 

*RING RING*

de va telefonen inne..

 

- fan sa Christian och vi slutade kyssas - va e klockan sa han och såg besviken ut..

jag sträckte mig efter min mobil

- 5 över 1 sa jag och vände mig mot Christian igen..

- De e morsan .. hon brukar alltid ringa då.. han slog lite i vattnet och hoppade upp på kanten som jag lutade mig och sprang in och svara.. jag vände mig och så jag kunde titta in i huset.. Han pratade inte länge så snart hoppade han in och jag vände mig om och han kom närmare och närmare.. han lyfte upp mig runt hans midja och började kyssa mig.. jag bet mig i läpp.. han började kyssa mig längre och längre upp på min hals.. jag kunde inte vänta tills han kom upp till min mun.. tillslut kom han till min mun och vi började hångla..  de blev mer och mer intensivt.. han trök mig närmare honom.. vi hörde en dörr slängas igen..

 

- vem e de ? rök jag till och sa..

- de e säkert bara Caitlin.. sa han och fortsatte, vi hann bara kysstes i några sekunder till innan vi fick reda på vem de va som hands kommit in egentligen..

 

- DIN JÄVLA IDIOT!! HUR FAN KAN DU?!?! jag vände mig fort om och såg.. Justin! Jag gick upp på trappan på sidan av poolen.

- Justin.. lyssna på mig sa jag och försökt få ögon kontakt med honom

- NEJ! HÅLL DIG UTANFÖR DE HÄR BELL! skrek han tillbaka och kollade på mig surt innan han vände sig mot Christian igen som stod  kvar i poolen .. jag tor jag aldrig sätt honom så arg..

- HUR KUNDE JAG?! GÅ OCH HÅNGLA UPP SELENA ISTÄLLET FÖR ATT STÖRA OSS! skrek Christian tillbaka

- JAG TRODDE DU VA MIN POLARE MEN DOM HÅNGLAR INTE UPP VARANDRAS FLICKVÄNNER DITT PUCKO!! skrek Justin

- MEN BEHANDLA INTE HENNE SOM INGENTING DÅ SÅ HON KOMMER INTE HIT !!

 

då fick Justin spelet och hoppade i poolen med skor och allting på och dom började slåss

 

- VA FAN HÅLLER NI PÅ MED ?!?! SLUTA!!  skrek jag men dom brydde sig inte.. dom fortsatte slåss.. - ÄR NI DUMMA I HUVET ELLLER?!?!? SLUTAAA!! men dom lyssna inte då heller.. jag tog en chansning och hoppade i igen och försökte sära på dom och tillslut gick de.. de blev tyst.. alla 3 flåsade, Christian och Justin tittade på varan och ibland på mig och jag tittade på dom ibland dom hade inga sår för de gick inte att slås så bra i vatten så ingen blödde.. Justin skakade på huvudet, backade och hoppade upp på kanten och gick in i huset och gick mot ytterdörren..

jag tittade förvirrat på Christian och hoppade upp på kanten och sprang efter Justin

 

- Justin vänta! han va bara några meter ifrån bilen då han stannade och vände sig om..

 

- så du är tillsammans med han nu va? sa han och tittade på mig besviket

- snälla Justin.. låt mig förklara!

- nej! skrek han - de där där inne förklarade allt ! du har aldrig gillat mig..  jag såg hur uppröd han va.. han vände sig om och började gå mot bilen igen

- men du då… du tycke inte heller om mig eller hur? du gick ju till Selena, jag har sätt bilder så du kan inte säg att de inte är sant.. sa jag och hade gråten i halsen och jag kände hur mina ögon fylldes av tårar och en ramlade ner.. så jag vände mig om och började då tillbaka..

-ne de e inte sant Bell!! vände han sig om och  sa och tittade på mig

- Gå du till Selena om hon gör dig så lycklig… så går jag till Christian.. sa jag och tårarna bara rann..

- Fan.. Bell!

Jag sprang tillbaka till huset och jag hörde hur han ropade mitt namn men jag vände mig inte om..

 

_______________________________________________________________________________________________

FÖRLÅT! för att avsnittet kom så sent , jag hade tänkt att lägga upp de MYCKET tidigare men de blev nå fel...

Kommentera! Tack för alla fina kommentarer!! ni får mig att vilja skriva mer och mer!! :-D tack till er som kommenterar! :-D kram /Mii


Comments
Written by: Anonym

Super! :D

2011-07-17 @ 19:16:36 -



Written by: Anonym

jättebra! speciellt det sista haha, men du får det att låta som det är bara justins fel, låt bell få lite skuldkänslor/må dåligt äver det också!

2011-07-17 @ 20:23:16 -



Written by: ebba

kanon kapitel! vill bara ha mer och mer utav det! men det är inte bara justins fel! bell är ju ganska elak mot honom!

2011-07-17 @ 20:25:28 -



Written by: Amina

snälla skriv mer idag bara idag det är så braaaaas meeerrrrr :D

2011-07-17 @ 20:59:58 - URL: http://ccutegirl.blogg.se/



Written by: Melina

Nee vad sorgligt :(

Längtar till nästa del! <3

2011-07-17 @ 23:44:10 -



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback