Date: 2011-07-18 | Time: 15:36:41

Filed under: My Favorite Girl (avslutad)
5

My Favorite Girl 78

- Gå du till Selena om hon gör dig så lycklig… så går jag till Christian.. sa jag och tårarna bara rann..

- Fan.. Bell!

Jag sprang tillbaka till huset och jag hörde hur han ropade mitt namn men jag vände mig inte om..

 

 

- du Bell… de e faktiskt inte bara jag som gör fel!! hörde jag hur Justin skrek bakom mig… jag vände mig om och såg att han precis vände sig om och skulle gå till bilen..  jag torkade tårarna och gick med bestämda steg mot honom

 

Justin

 

- KAN DU SÄGA VA JAG HAR GJORT FÖR FEL I DE HÄR?? hörde jag Bell skrika och hur hennes röst kom bara närmare och närmare.. Jag vände mig om, hon stannade för nu va hon typ 3 meter ifrån mig..

- VET DU VEM DE ÄR DÄR INNE?? skrek jag och tog dom sista stegen innan vi va 10 cm ifrån varan.. - HAN DÄR INNE VA MIN BÄSTA VÄN OCH DE VISSTE DU ! jag tog en pause och såg hur hon började få tårfyllda ögon.. jag andades och sänkte ljudninvån lite men jag halv skrek fortfarande - Du visste de och ändå går du och har sex me honom! .. halv skrek jag och pekade mot ytterdörren.. nu kom dom första tårarna rinnade från hennes ögon..

- jag har inte haft sex med Christian! sa hon och kollade mig allvarligt.

- ne men de skulle du haft om jag inte skulle kommit, eller hur? sa jag och såg hur tårarna bara rann från hennes ögon.. jag vände mig om och gick mot bilen och hon stod kvar och små snyftade.. jag vände mig om igen..

- jag har gjort fel.. de vet jag.. men kom inte och säg att du inte gör fel.. jag vände mig om mot bilen men vände mig lika fort tillbaka igen mot Bell och tog ett steg mot henne..

 

- Fan Bell!..  Jag älskade dig.. sa jag med lugn röst och tittade henne i ögonen.. nu började hon gåta riktigt mycket och tog händerna för munnen.. - gå till Christian nu.. han undrar säkert vart du är.. sa jag och de gjorde så ont att säga.. mitt hjärta gick i tusen bitar.. jag ville gråta men de ska jag inte göra.. nu gick jag mot bilen och hoppade in och körde iväg.. en tår föll ner för min kind.. Jag tog upp min mobil  och slog Scooters nummer.

 

Telefone

- Scooter..

- Tja, jag gör filmen..

- bra JB! ses imorgon..

 

jag sa inget mer, jag la på.

Just nu saknade jag Bell mer än nånsin.. då vi hade de bra.. hon och jag.. jag åkte tillbaka till hotellet, nu fanns de 0 paparazzis.. Scooter hade väll fixat de på nått sätt.. jag gick upp till mitt rum med sakta steg.. öppnade dörren och de va helt tyst.. jag hatade sånhär tystnad.. jag slängde igen dörren och gick till badrummet för att ta av mig alla blöta kläder, jag bytte om och la mig på sängen.. jag kunde inte fatta hur Bell eller Christian kunde göra såhär… Jag gick och satte på tv:n men de första som kom upp va Bell och Christian. så de dröjde inte länge innan jag stängde av..

 

*Knack knack*

 

jag segade mig upp ur soffan och öppnade dörren.. där stod Selena..

 

- Hej! sa hon men jag avbröt henne fort

- asså Selena gå.. Jag vill va själv okej.. sen va jag påväg att stänga dörren då hon trök upp dörren igen och fick en ledsnare minn och tittade mig i ögonen..

- Justin.. Jag hörde va som har hänt.. med Bell och Christian.. sa hon med ledsen röst..

- hur vet du de? sa jag

- Scooter berättade för mig… sa hon och jag vände bort blicken och torkade bort tårarna sådär med tummen och pekfingret  för att tårarna i mina ögon  skulle försvinna .. -vi kan prata om du vill .. jag lovar inte försöka få dig att ''öva på några scener'' .. sa hon log.. jag gick me på de utan att säga de.. och öppnade dörren..

 

Bell

 

där.. där såg jag min .. eller inte min pojkvän åka iväg.. jag torkade tårarna fort och sprang in till Chritian.. jag öppnade ytterdörren och sprang ut till poolen, han satt på en solstol och torkade sig med en handduk.. han tittade på mig och jag på honom..

 

- hur gick de?.. frågade jag  och  gick fram och satte mig bredvid honom

- helt okej.. sa han tillbaka - de e bara de.. jag har aldrig slagits mot honom.. han va som min brorsa.. sa han och kollade på mig men jag kollade ner i marken..

-mm sa jag som svar.. Christian tittade rakt fram mot poolen som jag och jag tror vi båda två tänkte  på vad som precis hänt i den där poolen..

 

Jag vände bort blicken och såg på hans ansiktsuttryck att han saknade Justiin..

och de gjorde jag me.. Christian gick och tog en dusch och jag satt kvar.. jag kunde inte sitta där länge till, jag behövde tid för mig själv .. jag smög mig upp till Christians rum och tog på mig en klänning över bikinin och lämnade en lapp till Christian på hans säng..tog min mobil sen gick jag ut.. jag gick mot stranden,

 

Jag kunde inte sluta tänka på va Justin sa.. de bara ekade i mitt huvud.. jag hade inte tänkt på de förut.. jag va så sur på Justin för de han hade gjort med Selena så jag glömde bort va jag gjorde.. jag gick ner mot vattnet och satte mig en bit ifrån vågorna som åkte in mot stranden..

Justin hade rätt.. hur kunde jag gå till Christian.. men.. på ett sätt e jag glad för .. på ett sätt så.. ja, jag tycker om Christian .. mer som en vän, men jag tycker om Justin också och vi har så mycket historia tillsammans.. men han gjorde mig riktigt illa och de skulle aldrig Christian göra.. och när jag är med Christian gör ha mig glad och får mig att glömma allt dåligt för ett tag..

 

jag såg hur någon satte sig bredvid mig.. de va Christian..

-hur visste du att jag va här..? frågade jag

- jag vet att du gillar stränder och de e väldigt fint här..

 

jag tittade ut mot havet.. jag hade gråtit så mycket dom senaste dagarna så jag kunde inte gråta nu.. fast de kändes som om jag skulle göra de.

jag kände hur Christian la armen runt mig och kysste mig på pannan..  jag blundade och fick fram ett litet leende. klockan va typ halv 5 när vi bestämde oss för att för att åka och köpa med oss kina mat hem.. vi hoppade in i Christians bil som han hade åkt till stranden med och vi åkte och köpte mat

sen åkte vi hem och de va tyst i bilen… vid ett rödlyse så tittade vi på varandra och Christian tog min hand och kysste den och se höll i den hela tiden..

- nu kommer du få växla! sa han och tittade på mig.

- Va?! jag kan inte växla! jag kan ju inte äns köra bil! sa jag och började bli lite orolig..

- jo! du fixar de .. jag förklarar så gör du.. sa han med lugnande röst..

- aha men om vi dör e de ditt fel sa jag och höjde ögonbrynen och log.

- visst sa han och log..

 

de röda lyset blev gult.. och GRÖNT! jag höll hårt i Christians hand och med den andra hands höll jag på växel spaken..

- okej.. nu flyttar du spaken till 1:an.. sa han och jag gjorde som han sa..

- och nu då.. sa jag och höll ögonen på vägen  och jag hörde hur Christian började skratta.. - Christian!! skrek jag och blev orolig!

- okej aha nu ska du sätta den på 3:an.. sen 4:an .. BRA JOBBAT!

- JAA jag klarade de!! =D sa jag och klappade hädarna och hoppade upp och ner på sättet !

han tittade på mig snabbt och sen snabbt på vägen och skratta

- du e så söt gumman! sa han och jag bara log..

 

 


Kommentera! Tack för era kommentarer!  som Tack och för att jag åker bort.. så kommer jag lägga ut ett till avsnitt om ett tag! Kul va! haha! Kram :-D /Mii

 


Comments
Written by: M

Jättebra! Bästa hittills! Så otroligt bra när Justin skriker tillbaka till bell! Haha !:D du är verkligen duktig på att skriva, suger att du ska bort å inte kommer skriva:( tur att du lägger upp ett till iaf!:D

2011-07-18 @ 15:50:47 -



Written by: Johanna :>.

lägg upp mer nu!!

snälla!

i'm obsessed (a).

2011-07-18 @ 15:54:28 -



Written by: Astrid

aewsooome :)

2011-07-18 @ 16:07:04 - URL: http://borntosomebody.blogg.se/



Written by: amina

good så bra ;)

2011-07-18 @ 17:00:33 - URL: http://ccutegirl.blogg.se/



Written by: annie

hon kör ju bil i tidigare delar? lite weird :p men ändå sjukt bra novell!

2011-10-05 @ 22:25:38 -



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback