Date: 2011-07-19 | Time: 00:26:58

Filed under: My Favorite Girl (avslutad)
3

My Favorite Girl 80

tänk därinne sitter han och vet inte att jag står här och hyperväntelerar! mitt hjärta gick i 110! jag höjde handen.. tvekade men knackade tillslut.. jag bakade 2 steg.. jag hörde steg innefrån som kom närmare och närmare och så öppnades dörren…

 

 

 

 

jag satt ner händerna och andades djupt medans dörren öppnades..

 

- De tog ett ta… sa han och log innan han såg att de va jag..- hej.. sa han

- hej.. sa jag och fick en lite ledsen minn.

- jag trodde du va roomservies.. sa han och tittade försiktigt på mig

- aha okej.. sa jag och försökte le men de va rätt omöjligt - jag måste verkligen prata med dig.. sa jag och tittade ner och sen upp på honom..

- mm, kom in.. sa han och ställde sig på sidan av dörren.. jag log snet och gick in och stannade precis innanför och kollade runt som om jag aldrig hade varit där förut..

- vill du ha nått?.. frågade han och gick förbi mig och gick och lutade sig mot köksbordet.

- ne de e bra..sa jag och stod kvar..

- så.. vart är Christian? sa han och kollade lite drygt typ och tog armarna i kors

- han e hemma och sover.. sa jag och stod kvar.

-Hemma? aha så du har flyttat dit nu eller? frågade han och gick mot kylen.. och tog fram en Cola burk.

- Justin jag kom inte hit för att bråka! sa jag och gick efter. Han stängde kylskåps dörren

- Vad gör du här då? sa han och kollade mig djupt in i ögonen.. åå.. dom ögonen.. så underbara men jag tyckte inte om när dom såg på mig så surt..

de va tyst i några sekunder.. Jag la vikten på ena höften och kollade upp på honom

- Jag är här för att lösa saker.. sa jag och kollande ner  -mellan oss.. sa jag och kollade upp igen.. vi stod väldigt nära varandra.. han tittade ner i mina ögon och senglade på mina läppar ibland.. jag tittade i hans ögon och seglade på hans läppar oxå.. vi stod så i några sekunder

 

-de skulle du tänkt på innan du gick och strulade med min bästa vän sa han och vände ryggen mot mig öppnade Colan och gick till köksbordet igen.. Jag blundade och andades djupt och gick sen efter… Jag tog tag i hans axel och vände på honom precis när han tog en klunk men jag brydde mig inte, jag vill lösa de här!

 

- Justin! Jag e ledsen. Okej, jag fattar, de va jävigt dumt av mig att åka till honom men han va den ända som jag kände här förutom du! Du måste förstå mig oxå! men de va aldrig meningen att jag och Christian skulle.. ja..

- Jag vill inte höra de!

- Ne men Justin lyssna..

- Bell.. Jag tycker vi borde ta en.. Pause. avbröt han mig..

 

Jag sjönk ihop.. men  jag släppte aldrig blicken från han.. menade han verkligen de han hade sakt?

- mm.. mumlade jag fram.. jag fick en ledsen minn - ja menar titta på oss.. sa jag och tog upp armarna - vi kan inte änns va i samma rum.. sa jag och släppte ner armarna mot höfterna så de lät.

han kollade ledsamt på mig..

jag tittade en sista gång honom i ögonen och gick förbi honom mot dörren som va bakom honom.. jag öppnade dörren och skulle precis gå ut då Justin vände sig om mot dörren..

- Bell! ropade han.. jag vände mig om -Jag ville aldrig att de skulle bli så här.. sa Justin och tittade sorgset på mig..

- inte jag heller.. sa jag och vände mig om och gick jag därifrån..

 

jag kunde bara inte vara kvar..

 

jag sprang ner till bilen och hoppade in och bara började köra !  jag vet inte vart.. men jag brydde mig inte. jag kunde knappt se vägen för mina ögon va så fulla med tårar.. dom rann ner en efter en.. dom blev fler och fler ju mer jag tänkte på att jag hade förlorat Justin..

 

Jag måste ta mig samman men jag kunde inte. Jag åkte in i ett garage, parkerade i ett hörn och stängde av bilen. jag höll kvar ena handen på ratten och andra på nyckeln som fortfarande satt kvar i bilen.. jag blundade.. jag började gåta så som jag aldrig hade gjort förut.. förutom när jag fick reda på att min syster va försvunnen..

 

jag kunde inte sluta! jag hittade ett näsdukspaket längst ner i min väska, jag snöt mig och torkade mina tårar.. men paketet tog slut rätt fort..

 

*RingRing*

 

Jag hörde att min mobil ringed! fan ! de va säkert Christian.. Jag började rota i min väska och drog upp mobilen och svarade

 

Telefon:

 

- Bell svarade jag och försökte låt glad.


- hej.. hörde jag någon säga.. jag kom inte dirket på vem de va.. men tillslut kom jag på, de va Justin.



Hej! jag är tillbaka! de här va ett kort avsnitt jag vet.. men de kommer 1 till idag! vet inte om de blir långt eller kort men de blir ialla fall längre än de här :-) Kram :-D /Mii


Comments
Written by: maja

LÅNG tack!!!!!!!!! snälla skriv mer nuuuuuuu!!!!

2011-07-27 @ 18:10:37 -



Written by: Melina

Asbra! Har saknar denna novellen :)

2011-07-27 @ 18:35:11 -



Written by: Johanna :>>>>>>>>>.

MERA :D.

2011-07-27 @ 20:59:20 - URL: http://justiinbiieberstorys.blogg.se/



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback