Date: 2011-07-28 | Time: 18:44:23

Filed under: My Favorite Girl (avslutad)
7

My Favorite Girl 82

- de kanske inte va meningen att ni skulle vara tillsammans förevigt..

hon tittade mig djupt in i ögonen och jag i hennes.. hon sneglade på mina läppar.. och gick närmare...



(i den här bilden längst ner till höger så står de  ''you should have told me...''  ''The DAY you stopped loving me.''  ''maybe then it wouldn't have hurt so much.'' )

 

och närmare.. jag gick fram och vi kysstes.. vi kollade förvirrat på varandra men de blev snart 2 leenden jag tog mina armar runt henne och pussade henne på huvudet.

- jag har saknat dom där läpparna.. hörde jag hur Selena sa.

 

jag log för mig själv… när jag tänkte efter hade jag saknat henne med.. på ett sätt.

 

vi satte oss i soffan och fortsatte att titta på Smallville, jag la min arm runt henne  och hon ha sin hand på mitt ben.

efter ett tag så tittade vi inte på film längre.. hon hade sina händer i mitt hår och jag hade mina på hennes rygg, vi kysstes i några minuter..

sen ville Selena åka och äta någon stans så vi åkte till en sushi restaurang några kvarter bort.. de va jätte mysigt..

vi pratade om allt möjligt och de kändes som om förut.. innan hon va otrogen.. innan hon blev ''gravid''

de kanske va Selens och jag som va menade för varandra.. inte jag och Bell.. tydligen.

 

Bell

 

Jag vaknade av att solen sken rakt in i mina ögon.. jag tittade upp och såg att Christian satt vid datan.. hur hade jag hamnat här? de sista jag kommer ihåg va att jag tittade på tv med Christian..Jag sträckte på mig och gäspade,

- god morgon sötnos! sa Christian och rullade på stolen så han han satt riktade mot mig.

- god morgon.. sa jag kisade med mina nyvakna ögon.. - hur mycket e klockan? fortsatte jag.

- 10 typ sa han och fortsatte med de han gjorde på datan..

 

jag segade mig upp och gick och satte på duschen .. jag tog av mig kläderna och hoppade in.. de varma vattnet och ångan gjorde mig pigg! jag tvättade håret och allt sånt och sträckte mig ut och tog en handduk och virade den runt kroppen sen gick jag ut, Christian va inte där så jag gick ner till köket och där stod frukost uppställd, vi åt vofflor med  gärde och bär..Mums, de fanns ingen bättre frukost !

 

- Christian.. sa jag och tittade försiktigt på honom

- aa va e de babe? sa han och tittade upp från sin talrik.

- jo.. klockan 1 idag.. så ska jag träffa Justin igen.. sa jag och suckade.

- varför de? sa han oroligt.

- Scooter ville att vi skulle ses och snacka om hur vi skulle göra med median och allt de.. sa jag petade i maten sen satte ihop händerna och satte dom mellan knäna och sjönk ihop…

- vill du att jag ska följa me? för om du vill de så kan jag de.. sa han och försökte få ögonkontakt med mig..

- ne de e lugnt.. sa jag och tittade på honom - jag måste fixa de här själv.. sa jag ock log..

 

-okeej sa han och log lite också.. - men du.. vi kan göra såhär .. jag skjutsar dit dig och sen hämtar jag dig och åker jag tillbaka hit och lämnar dig.. sa han och log lite större den här gången. Jag sträckte lite på ryggen och höjde ögonbrynen

 

- och lämna mig.. ska vart ska du efter att du har hämtat mig där? frågade jag

- jag måste åka några människor.. sa han och dukade undan sin talrik

- okej.. sa jag och tog upp min talrik och ställde den på diskbänken han gav mig en puss på kinden och jag gick upp och valde kläder..

 

hm.. va skulle jag ha på mig.. jag orkade tänka så länge så jag tog på mig en tubklänning med små blommer på,  ett par bruna klack skor och några armband.. jag kände att den här dagen skulle bli jobbig..

klockan va kvart över 12 så de  va snart dax att åka.. jag kan inte fatta att de här händer… jag trodde att de va han och jag .. föralltid.

jag gick in i badrummet och låste. ställde mig och tittade mig i spegeln..

Inte gråta.. inte gråta.. sa till mig själv och viftade med händerna framför mina ögon och började gå fram och tillbaka i badrummet..

Andas.. andas… sa jag och andades med djupa andetag.

-så.. sa jag till mig själv - då ska vi börja sminka oss då. sa jag och tog fram min lilla låda med mina sminksaker.. och började sminka mig. Jag borstade tänderna och gick ut

 

- Bell e du klar? ropade Christian nere från

- Japp jag kommer .. jag tog min bruna väska som matchade skorna och gick ner.

 

Justin


Jag vaknade och kände min hand på någons mage som andades.. jag trök in min näsa i hennes hår.. Selenas doft.. de va länge sen jag hade känt den lukten. Jag kände hur hon verd sig ur mitt grepp och vände sig om så hon tittade på mig..

- god morgon.. sa hon och tittade på mig med nyväckta ögon

- god morgon.. sa jag och log. - hur mycket e klockan ?

- hm… sa han och vände på huvudet och kollade på klockan som stod bredvid henne.. - typ kvart i 12 sa hon och log och tog sin arm på min kind och skulle precis kyssa mig

- VA?! KVART I 12!! sa jag och hoppade upp som en raket!

- vad ? va e de? sa hon och kollade lite surt på mig

- jag ska träffa Bell och Scooter klockan 1!

- varför ska du träffa henne för?? sa hon med en sur röst och satte sig upp.

- vi ska snacka om saker.. sa jag och gick in i badrummet och satte på duschen och gick ut igen till Selena

- Aha saker? men då ska jag också följa me! sa Selena och ställde sig upp med armarna i kors

- Va? nej. Varför ska du me? sa jag och rynkade ögonbrynen

- jo, ja ska me. sa hon bestämt

- Nej. Selena du ska inte me. jag ska fixa de här själv, du får sitta i bilen isåfall. sa jag bestämt och tog av mig tröjan, jag vet att hon aldrig skulle klara och sitta i bilen..  så nu skulle hon säkert stanna hemma.

- A visst! sa hon och höjde huvudet bestämt.

VAA?! tänkte jag för mig själv!

- va? ska du verkligen sitta i en bil i typ 1 timma.. i den värmen ? sa jag och skrattade lite

- Ja. om de e de som krävs så kommer jag göra de. sa hon och stod fortfarande med armarna i kors och huvudet uppåt.

 

Jag brydde mig inte utan gick in och ställde mig i duschen, hon får göra som hon vill, hon får gärna sitta i bilen om hon vill de men hon kommer inte få gå in!

efter att ha duschat färdigt torkade jag håret med hårtorken, borstade tänderna och gick ut och satte på mig en vit tröja, ett par svarta jeans, ett svart halsband och ett par svarta solglasögon. sen kom Selena ut ur badrummet, hon va klar.

 

klockan hade hunnit bli halv 1 så de va dax att åka.. vi gick ner och hoppade in i bilen och började köra mot stället där vi skulle träffas. de kände så overkligt.. va jag verkligen påväg och träffa Bell och Scooter för att göra slut med Bell?!

Jag började ångra mig.. men de spelar ingen roll nu va jag känner… De va jag som sa att vi skulle ta en pause men jag trodde att de skulle kännas… okej. men de gör de inte… men men bara för att jag tycker de betyder inte de att Bell tycker de.. de va lika bra och få de överstökat..

 

vi svängde in på parkeringen och jag stängde ur bilen..

Selena tog tag i min arm

- Jag väntar här på dig.. sa hon kollade mig djupt in i ögonen

- mm sa jag och tog bort hennes hand och gick ut.

 

Jag gick mot sakta steg mot dörren jag tittade på klockan.. den va 5 i 1.. jag gick in och genom en ganska lång korridor och öppnade en dörr och där satt Scooter med några papper och snackade i telefon

 

- Aa.. jo men visst, jätte bra, men du jag måste dra nu, tja.. sen la han på och gick upp från stolen och gick mot mig.

 

- Tjena. sa han och gav mig en kram - hur e de? frågade han och tog tag i mina axlar och böjde sig ner för att se mig i ögonen

- Va tror du ? sa jag rynkade ögonbrynen.

- dåligt jag förstår de men du, ta en macka så väntar vi på Bell.. Jag måste bara ringa ett till samtal.. okej?

- ok. sa jag och gick och satte mig och tog en macka. de va rätt bra, jag va hungrig.

 

Jag såg hur Scooter gick en bit bort och ringde

 

- Ne men Tjenare! hörde jag hur han sa sen orkade jag inte höra mer.

Macka tog slut fort och snart hörde jag hur en dörr öppnades och klackar mot golvet kom närmare och närmare.. mitt hjärta började banka fortare och fortare.

 

Bell

 

vi satte oss i bilen och började åka.. jag tittade bara ut genom fönstret..

Allt jag tänkte på va alla mina och Justins minnen tillsamman.. när vi kläde ut oss, och spelade '' ett-normal-par'' i en dag och hur vi hade åkt upp på berget och åt pizza … de fick mig att le för en sekund.. men jag fick leva med dom minerna för några fler blir de nog inte..

 

vi kom fram prick 1 !

- de kommer gå bra sa Christian och kysste mig på kinden

- mm sa jag och gick ut.. jag såg att Selena satt i en bil lite längre bort. hon kollade bitchigt på mig, jag brydde mig inte utan gick in, jag såg en dörr som va öppen och jag hörde prat där ifrån så jag gick dit.

mitt hjärta gick i 110 och jag va super nervös.. jag kom fram till dörren och stannade i dörröppningen

 

Där. Där satt  Justin på en stol och tittade ner i bordet och sen upp på mig jag mötte hans blick.. jag blev skräkslagen.  men jag släppte aldrig blicken ifrån honom.

 

- Hej gumman! sa Scooter och gick och gav mig en kram, sen tog han armen runt mig och försökte dra in mig men jag rörde mig inte. han kollade konstigt på mig..

Jag ville bara springa här ifrån, jag ville inte göra de här.. men jag tog ett steg in.. för Justins skull.

 

jag gick och satte mig mitt emot Justin och Scooter satte sig på kortsidan mellan oss..

 

- så.. hörni… sa Scooter och tittade på oss men vi hade börjat kolla ner i bordet nu båda två. - om jag ska vara ärlig.. så tycker jag att de här suger.. ni va så söta tillsammans, men jag har hört att ni inte har kommit så bra överens dom senaste veckorna.. och då kanske de här e bäst.. ta en pause från varandra sa han och tittade på oss

 

jag höll på att börja gråt.. de här va svårare än va jag trodde..

 

- så jag tycker att ni ska säga till pressen.. fortsatte han - att ni har tagit en pause. okej? sa han och tittade på oss..

 

båda nickade

 

- okej.. då kan ni gå om ni vill sa han och både jag och Justin reste på oss och gick ut.. korridoren va lång och vi gick bredvid varandra och tittade ner.. sen kom vi fram till dörren.. då vi stannade och vände oss mot varandra

 

- så jag såg att Selena satt i en bil.. så ni e..

- mm typ sa han snabbt och tittade ut mot bilen där Selena satt - och du och Christian ? sa han och tittade på mig.

- typ, sa jag och tittade ner. de blev tyst ett tag men sen kunde jag inte hålla mig längre - asså jag hatar att de slutar såhär! sa jag och tittade på honom

han stod med händerna i fickorna

- Ja me.. sa han och tittade på mig

Jag blev tårögd då

- gumman.. sa han och gick fram och kramade mig, jag kramade honom tillbaka, vi kramade varandra hårt,

 

- jag e ledsen.. viskade jag i hans öra..

Jag kände hur han kramade mig hårdare

- Jag med sa han

- jag kommer s-sakna dig.. viskade jag och råkade snyfta till och fällde en tår.. fan.. tänkte jag för mig själv..

- jag kommer sakna dig oxå… viskade han tillbaka..

 

vi stod där ett tag.. jag tror inte någon ville släppa taget.

men tillslut gjorde vi de..

jag såg i hans ögon och han grät han med..

- men gubben sa jag och skrattade till lite.. de gjorde han me.. Jag tog mina händer och torkade bort hans tårar.. men de kom bara fler och fler , på mig med.. han tog sina händer runt min midja och jag tog mina om hans kinder.. vi kysstes

 

- Jag älskar dig Justin. sa ja och tittade honom i hans ledsna ögon

- Jag älskar dig också Bell sa  han och kysste mig igen våra kinder möttes och dom va våta båda 2..

 

sen släppte vi taget och gick ut.

Jag torkade mina tårar och vi gick olika vägar till varsin bil…

Christian satt och väntade på mig och Selena väntade på honom.

Jag såg några paparazzis som gick mot hans bil.. önskade att dom kunde låta honom va nu.

 

påväg hem så va de tyst i bilen, vi svängde in till Christians hus

- vill du att jag stannar och bokar en annan tid? sa Christian och kollade sorgset på mig.

- NEJnej.. gör inte de ! jag behöver va ensam.. jag VILL vara ensam okej .. sa jag och fake log.

- okej.. sa han och jag hoppade ur och såg hur han körde iväg. jag öppnade dörren och gick upp och bytte om till ett vitt linne och ett par svarta byxor och satte upp håret i en boll

Jag gick ut ur Christians rum och stängde dörren och gled ner för väggen..  och började stor böla.. tur att inte Christian inte va hemma..

 

om de bara inte gjorde så ont..


SLUT! ne skoja bara skulle inte låta de sluta såhär! usch va hemskt...
KOMMENTERA, Kommentera då vill jag skriva mer! och  ni vill väll ha en fortsättning på den här delen eller ? ;-) Kram :-D //Mii

Comments
Written by: Johanna :>>>>>>>>>.

FAN VAD RÄDD JAG BLEV NÄR JAG BARA LÄSTE SLUT DÄR NERE.

ni får inte göra så :'(.



Men as bra som vanligt :D. älskar det :D.

2011-07-28 @ 20:28:40 - URL: http://justiinbiieberstorys.blogg.se/



Written by: Anonym

håller med du skrämde mig där ju!! men den är ju så bra ju .blivit beroende ;DDD

2011-07-28 @ 21:45:17 -



Written by: Melina

NEEEEEEJ VARFÖR MÅSTE DOM GÖRA SLUT!?!?!?!?!?!?!?

Dom var perfekta för varandra :'(

Längtar till nästa del <3

2011-07-28 @ 21:50:40 -



Written by: amina

mer snälla :D

2011-07-28 @ 22:00:00 - URL: http://ccutegirl.blogg.se/



Written by: M

Är faktiskt helt beroende!! Vill ha mer mer mer!!!!!!!

2011-07-28 @ 22:14:07 -



Written by: Anonym

SÅÅÅÅ bra ! man vill bara ha mer :D:D

2011-07-28 @ 23:16:23 -



Written by: Julia

Åhh, vad bra.

Skit bra drama del, hoppas den forsätter ett tag innan dem är tillsammans igen för jag tycker själv att det inte är kul om dem bara förlåter varandra helt plötsligt för någon frågar om en chans till.

iallafall as bra del, när kommer nästa del ? längtar redan <3

xoxo.

2011-07-30 @ 05:54:38 -



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback