Date: 2011-07-04 | Time: 18:47:18

Filed under: My Favorite Girl (avslutad)
1

My Favorite Girl 70

- Ja.. Jag tyckte att han behövde lite '' Ruffs'' sa ja och drog min hand över Justin's huvud och tittade djupt in i hans ögon och han tittade in  i mina..

bilden har inget med kap. att göra!

- ne nu får du nog gå bell! Innan de händer nått här ....  
-aa de ska jag göra så ni får fortsätta med interviewn .. Jag reste mig upp och skulle precis gå då Justin tog tag i min arm och drog ner mig och kysste mig! Hela publiken visslade och David bara gapade. Jag blev lite generade Och gick ut, precis när jag hade kommit bakom scenen så slutade David gapa
- aha Justin... Så de e så du behandlar dina tjejer.?
- yeah you know.. Sa han och ryckte på axlarna, skrattade lite och gav den här oskyldiga ansiktet.. 

Sen fortsatte dom att prata om bland 
annat MMVA som va om en vecka, jag va lite nervös faktiskt, jag hade hört att Selena också skulle dit så jag tänkte prata med henne då. I natt ville vi inte sova i turnebussen för vi skulle åka till L.A nästa dag för att de var där MMVA skulle vara så efter interviewn så åkte vi till 
ett hotell. Den här dagen hade varit rolig dag men väldigt ansträngande ! Så båda va rätt trötta... I bilen påväg hem så somnade vi nästa! och så pratade vi  om vad vi skulle ha på oss på MMVA, vi måste ju ha matchande kläder så dom ser att vi är ett par :-)

De första både jag och Justin gjorde när vi kom in på hotellrummet va att slänga oss på sängen! Vi låg och tittade på varandra, en hårslinga ramlade ner över mitt ansikte och Justin tog bort den och satt den bakom mitt öra

- kom .. Sa han och drog mig intill honom.. 

Nu låg vi så nära varan så när jag skulle titta i hans ögon så kollade jag nästan i kors, jag va så trött att jag inte orkade kyssa honom så jag låg och hoppades hela tiden på att han skulle orka istället.. De va som om han kunde läsa mina tankar för precis när jag tänkte ' kyss mig nån gång!!' så gjorde han de! Ååå.. Jag skulle kunna ligga såhär hur länge som helst .. Bara ligga där och få mjuka kyssar från Justin.. Vi hade inte '' Kul '' den natten.. tro de eller ej men vi var för trötta ;-) Nästa morgon va vi ju tvugna att gå upp tidigt och  åka mot L.A, en bil skulle komma och hämta oss och skjusa oss till  flyg platsen.
- Jag e jätte trött... sa jag och vi slutade kyssas..
- Ska vi gå och göra oss i ordning..
- mm..
Justin fick dra upp mig från sängen! Jag gick in i badrummet och tog bort sminket sen började borsta tänderna, när jag hade tagit på tandkrämen och börjat borsta gick jag och ställde mig i dörröppningen mot sovrummet och tittade på Justin när han bytte om.. Han hade bara ett par basketshorts på sig, sååå HETT! bara om jag inte hade varit så trött så skulle jag hoppa på honom..
- Va kollar du på? frågade Justin och jag vaknade upp ur mitt drömmande
- Dig.. sa jag och gick och spottade ut och sköljde munnen.
När jag böjde mig upp från handfatet kände jag ett par armar som fångade mig.. Han kramade mig bakifrån, Jag vände mig och och kysste honom sen gick jag och tog på mig min pyjamas medans Justin borstade tänderna, sen gick jag och la mig och kände hur kan kom la sig och kramade mig bakom ifrån.. sen somnade vi..
___________________________________________________________________________________
förlåt, förlåt, FÖRLÅT! för dålig uppdatering och för ett sånt kort avsnitt.... Jag är verkligen jätte ledsen men jag kommer lägga upp ett till imorgon !! LOVAR!! kommentera gärna :-D kram  /Mi

Comments
Written by: Emmy

jätte bra!!

2011-07-06 @ 20:06:52 -



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback