Date: 2011-06-03 | Time: 18:39:09

Filed under: Annat
1

de här funkar inte längre

som ni märker hinner jag aldrig uppdaterar längre. Och de lär bli ännu sämre under sommarlovet, så därför har jag bestämt mig för att söka efter en medhjälpare här på fötterna.

Kräv till att få blogga här:
* minst G i svenska
* ha bra fantasi
* vara över 14 år
* veta hur man gör när man ska blogga på blogg.se
* inte vara rädd att skriva lite snuskigt

Om ni känner att allt de här är ngt ni kan/ har. så mejla mig på [email protected] och skriva en fortsättning på denna föra episoden som jag la ut. Ni ska också skriva namn, ålder och lite om er själva. Om ni har twitter, tumblr eller något annat skriva de då gärna också!
Puss

Comments
Written by: Esme

Jag skulle kunna men jag är visst för ung;(

2011-06-03 @ 21:07:40 - URL: http://alicejbesme.blogg.se/



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback