Date: 2011-06-12 | Time: 21:37:06

Filed under: Annat
0

Hejsan! Den nya bloggaren här! :-D

HejsanSvejan, jag e den nya bloggaren här ! :-D
det ska blir så roligt att få blogga för er (HAHA), ni kan kalla mig Mi och eftersom att det är första gången så tänkte jag lägga in ett litet roligt inlägg ! som ni alla vet (tror jag) så är Justin en riktigt ''Prankster'' och han prankar alla så fort han får chansen! så nu är det dax för oss att pranka honom!
så, såhär ska ni göra om ni vill delta ( det här är själva ''kedjebrevet'' )
**PRANKING JUSTIN PÅ TWITTER:
vi vill att det ska vara roligt så vi ska inte ''unfollow'' honom eller nått men den här gången vill vi att Justin ska tro att vi har lämnat honom för en annan ''sångare'' och låt oss se hans reaktion, så buset är...
Den 17 Juni kommer vi försöka att göra så namnet Carter Altman kommer trenda och han kommer vara ''sångaren'' som är bättre än Justin, så twittra typ ''Carter Altman is so talented he's so much better than Justin Bieber'' och sen efter det kommer Justin se dom tweeten om ''Carter Altman'' och vi kommer se hans reaktion. Kom ihåg att jämföra Carter med Justin, twittra inte bara namnet '' Carter Altman ''.... efter det har börjat trenda och Justin ser det ska man Twittra #PrankedThePrankster .
p.s thebieberdrug kommer prova att få Scooter att va med på det här genom att DM:a honom, om Scooter följer dig på twitter så kan du också försöka att få med honom på det
så när det är den 17 GLÖM INTE annars kommer vi bli ett roligt misslyckande. SPRID! **
_______________________________________________________________________________________________
Jag tänkte lägga upp ett avsnitt ikväll eller imorgon! :-D

Comments
Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback