Date: 2011-06-17 | Time: 22:35:44

Filed under: My Favorite Girl (avslutad)
5

My Favorite Girl 66

sen åkte vi iväg…

 

 

 

nu satt vi där och va ett helt vanligt par! eller aa låtsades ialla fall… men vi var ju tvungna på att ha på oss solglasögon och peruker men det gjorde ingenting!

 

- så va ska vi hitta på? frågade Justin

- kan vi inte äta frusen yoghurt ? jag har aldrig ätit det förut..

- HAR DU INTE? de e ju skit gott ! då vet jag de perfekta stället, dom säljer jätte god frusen yougurt!!

 

han tittade på mig och log och jag log tillbaka. Justin parkerade bilen precis utanför ett ställer som hette '' Yum Me! frozen yoghurt '' oj.. nu blev jag nervös.. tänk om någon känner igen oss eller tänk om vi gör nått fel som t.ex att vi tappar perukerna eller tänk om jag råkar säga Justins namn!! då skulle allt vara kört och hela dagen skulle vara förstörd…

 

- Kommer du? frågade Justin

 

han hade gått runt bilen och stod och höll upp dörren till mig

 

- mm sa jag och gick ut ur bilen.

 

Jag tog hans hand och höll i den hårt, vi gick in och några vände sig om och kollade på oss men vände sig om igen och fortsatte sedan med vad dom gjorde. Det funkade faktiskt! dom känner inte igen oss! vi gick fram till disken och Justin frågade vad jag ville ha

 

- hm.. jag tror jag tar.. candy cane! sa jag tillslut, herregud det fanns ju hur många smaker som helst!

- okej sa justin - hm.. och jag tar vanilla wafer cookies & cream!  jag har hört att det var hans favorit smak.

 

- haha det brukar Justin Bieber också ta.. han brukar komma hit ibland! sa hon i kassan

- Jaha sa Justin och skrattade lite,

- ni vet vem de är va? frågade hon i kassan osäkert

- jo da det vet vi!  sa jag och tog tag i justin hand och log

- vad tycker in om honom då ? e ni 'beliebers' eller? sa hon och log stort

- nja jag tycker han e okej.. sa justin och kollade ner, jag såg att han höll på att skratta, det gjorde jag med nästan

 

sen betalade vi och gick ut. Vi gick och satte oss i en park och åt våran yoghurt.

 

- Hahah det där va  komiskt ! sa jag och skrattade !

- Haha aa, det e inte varje dag jag står framför någon och dom pratar om mig som om jag inte va där! aha.

- Justin.. sa jag och tittade ner i yoghurten.

- aa babe va e de?

- Jo.. sa dina fans nått? du vet förut vid bussen för när vi gick därifrån så såg det ut som att du va arg och du va så tyst i bilen.. sa jag tittade upp. Justin sa inget

- Justin, du vet att du kan prata med mig om allt.. Justin, va hände? jag satte mig närmare honom och han tittade på mig och tog av sig sina glassögon, även han visste att det fanns en risk att någon skulle känna igen honom.

 

- Selena… mumlade han

- vaddå Selena ? va va de med henne?.....

 

_______________________________________________________________________________

förlåt för att det blev så kort... ska försöka lägga upp ett till så fort som möjligt! kommentera gärna! :-)


Comments
Written by: Gabbi

great :D

2011-06-17 @ 23:13:33 -



Written by: Johanna

mer :D

2011-06-18 @ 00:01:36 - URL: http://johannaviveca.blogg.se/



Written by: Anonym

bra skrivt :D

2011-06-18 @ 12:29:52 -



Written by: Anonym

Bra =)

2011-06-18 @ 14:58:03 -



Written by: Alexis

Meeeer

2011-06-24 @ 12:30:37 -



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback