Date: 2011-06-26 | Time: 14:04:04

Filed under: My Favorite Girl (avslutad)
2

My Favorite Girl 67

- Selena... mumlade han
- vaddå Selena? va va det med henne?.....
Justin tittade bort mot några barn som lekte i parken, jag böjde mig fram så jag kunde få ögonkontakt med honom
- Justin. snälla berätta för mig vad som har hänt.. vad är det med Selena??
Han tittade upp och rakt in i mina ögon,
- Selena hade sakt till en som stod där att... jag hade slagit ett fan..
- WHAAAT?! utbrast jag och ett gammalt par som inte satt långt ifrån oss hoppade till och kollade på mig med en konstig blick. - men du skulle aldrig göra det, du älskar ju dina fans!
han tittade ner i sin yoghurt som snart va slut.
- eller.. ? frågade jag lite tyst.
han tittade fort upp
- Neej! det skulle jag aldrig göra! men tänk bara om dom tror på de...
jag satte mig närmare honom och tog min ena hand och 'knöt ihop' mina fingrar med hans.
- Justin sa jag och tog av mig glassögonen som satt på nästippen - om dom är dina riktiga fans så vet dom att du ALDRIG skulle slå nån av dina fans! vad skulle du ha för anledning att slå nån av dina fans? Selena är dum i huvudet! dom kommer inte lyssna på henne ... jag vet de!
Justin sa inget han bara log och jag log tillbaka, sedan tog han armen runt mig och så satt vi och tittade på barnen som lekte. Jag tittade upp och såg att han saknade tiden då han kunde ha kul och bara ta det lugnt med kompisarna, jag önskade att jag kunde göra nått så han kunde få uppleva det igen.. Jag såg att det fanns lite oro i hans ögon också med det skulle jag se till så det försvann.. Jag bestämde mig för att jag skulle träffa Selena ENSAM och prata med henne och säga vad jag tycker om vad hon håller på med.
Helt plötsligt gick Justin upp och ställde sig framför mig, han höll sin högra han framför mig
- Kom, vi måste hinna äta middag innan jag ska iväg till interviewn..
när Justin sa 'interviewn'' jag kom tillbaka till verkligheten vi va inte ett normalt par som jag hade trott för ett tag..
vi tog på oss solglasögonen, jag tog hans hand och vi gick mot bilen, påväg till bilen skrattade vi och höll om varandra och ibland stannade vi och kysstes lite för att känna friheten att kunna stå på en öppen gata och kyssas utan att NÅGON brydde sig!! helt underbart.. och hans kyssar va ju inte helt fel heller ;-)
när vi kom fram till bilen öppnade han dörren och jag gick in och sen gick han och satte sig.
Jag kollade på klockan och den va redan halv 4.. vid 6 ungefär skulle Justin vara tvungen att åka och göra sig i ordning till interviewn, så det blev en tidig middag och vi hade ju inte ätit någon lunch så det var okej!
Han började köra,
- vart ska vi äta någonstan? frågade jag glatt
- det ska bli en överrasking sa han och blinkade och tog min hand.
det blev rött och han stannade bilen, han lutade sig mot mig och började kyssa mig, jag besvarade kyssen och det blev mer och mer panssionerat, vi glömde bort tid och rum och jag tog mina händer i hans hår och tog sin ena hand på min kind *TUTU* vi hade glömt bort att vi stod i kön och det började tuta ännu mer !
- OH SHIT! utbrast justin och började köra, precis när han började köra blev det rött igen men han körde ändå, synd för dom som var bakom oss som var tvungna att vänta igen!
Han va så sött för hans hår hade blivit lite ruffsigt och han visste inte om de, jag bestämde mig för att inte säga något heller för de va så sött! ^^
det va rätt långt att åka.. men det va lugnt, vi lyssnade på musik och pratade om allt mellan himmel och jord och om roliga minnen ! Han var verkligen den underbaraste!
när jag tittade ut genom fönstret så upptäckte jag att jag inte kände igen mig.. hm.. vart kan vi vara någon stans?
- Justin ,vart är vi någon stans? det ända jag kunde se va .. berg? :-O
- Vi är snart framme,
när vi kom fram så var vi på toppen av ett berg, med utsikt över.. Pariss... !
Han stannade en bit ifrån kanten, stängde av motorn och tittade på mig och tog av sig glasögonen och jag gjorde de med, Jag kunde inte sluta gapa!
- Oh My God Justin! .... sa jag och tittade rakt fram och sedan på Justin,
- Kom vi går och tittar sa han och öppnade dörren och gick ut, jag gick också ut och så möttes vi framför bilen.
Han lutade sig mot huven på bilen och jag lutade mig mot honom, han tog sina armar runt min midja och vi kollade på utsikten.
- Men Justin! utbrast jag
- Vad är de sa han och vände på mig så han kunde se mitt ansikte och trök mig emot honom,
- Vi glömde att köpa mat!
Vi började skratta, det hade båda glömt helt och då kom vi på att vi faktiskt va lite hungriga, vi hade ätit mycket pannkakor imorse men det räcker ju inte på en hel dag!
- är du hungrig? Ska jag beställa pizza? frågade han och kysste mig på kinden
- JAA pizza!
- Hawaii?
- aa sa jag och bet mig i läppen drog mig intill han och det va 3 cm emellan våra läpper, han slickade sig om läpparna men knuffade mig ur hans grepp runt min midja.. Jag älskade och retas med honom sådär.. ;-)
_________________________________________________________________________________________
bra? / dålig? kommenter!! Jag är JÄTTE LEDSEN dör att jag inte har skrivit nått men jag kommer lägga upp ett till ikväll ! som plåster på såren Haha :-)/Mi

Comments
Written by: Johanna

mer!

2011-06-26 @ 14:43:27 - URL: http://johannaviveca.blogg.se/



Written by: Emmy

as bra!!! =D

2011-06-26 @ 14:59:27 -



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback