Date: 2011-06-29 | Time: 17:07:09

Filed under: My Favorite Girl (avslutad)
3

My Favorite Girl 69

nu var vi tvungna att skynda oss! vi tog på oss byxor underkläder och sen var vi tvungna att springa ut och hämta våra tröjor som låg på motorhuven, ta på oss dom och hoppa in i bilen, sen var det raka vägen mot Letterman!...



men efter att vi hade åkt ett tag kom jag på!

- Men Justin!

- vad e de?

- våra peruker!!  våra kläder och bilen !! vi kan ju inte komma med dom till Letterman!

- Ne justfan! hur mycket är klockan? vi skulle möta Kenny vid en bensinmacken.. kan du ta min mobil och ringa honom?- shit han kommer va sur!

- och då låter du mig ringa?! sa jag och låtsades vara sur

- han är bara sur på mig, han kan inte va sur på dig som är så söt.. san han och blinkade

- visst. jag gör de väll då.

 

 

Jag tog Justin's mobil och letade fram Kenny's nummer..

han svarade direkt!

 

- Justin vart är du?????? svarade han, han lät lite sur :-/

- Hej Kenny, det är Bell..

- Aha Hej vart är ni ??

- vi är påväg..

- Okey men då får ni skynda er!! då möts vi vid bensinmacken, justin vet vart

- okeej, bra!

sen la vi på.

 

vi var tvugna att komma dit några minuter tidigare för om Kenny skulle åka dit så skulle alla paparazzis tro att Justin va i den bilen och vara där när vi kommer, så vi var tvugna att komma dit när de va lugnt för än så länge trodde alla att vi va ett vanligt par och att Justin hette Mr.White HAHA!

vi svängde in bakom bensinmacken och en kille stod där, det såg ut som om att han jobbade där, han hade ett förkläde och en keps.

 

- Tja! skrek han och gjorde ett peace tecken och Justin gjorde de samma tillbaka.

 

vi gick mot honom och han släppte in oss och ledde oss till deras ' personal rum ' där fick vi byta om och lämna perukerna + kläder. Sen när vi var klara kom han in igen och sa att Kenny hade kommit.

Vi gick ut samma väg som vi kom in.. När vi kom ut så fanns det kanske 10 paparazzis som sprang runt oss..

 

- JUSTIN ! BELL !

- VA HAR NI GJORT?

- VA SÖTA NI E, KAN VI FÅ SE EN KYSS?

- KOLLA HIT!!

 

det va svårt att se vart man gick men jag höll i Justins' hand stadigt så han ledde mig..

sen hoppade vi in i bilen. Nu va de gasen i botten till studion! Hela vägen dit ''skällde'' Kenny på Justin men bara lite..

Kenny sa också att när Justin kommer dit så kommer han inte ha tid med att gå till sminket eller fixa håret utan gå direkt in till scenen. Då förstod jag att det verkligen va kort om tid!

som tur va så va de ingen kö på vägarna så vi kom fram 5 i 8! Justin hoppade ut ur bilen och nu va de fullt av paparazzis och fans men när Justin hade hopppat ut vände han sig om och sträckte ut handen.. Han va så söt! jag tog den fort och så knuffade vi oss fram så fort vi kunde!

när vi hade kommit in och va vid scenen pussade Justin mig hejdå och sprang in!

 

- Lycka till! skrek jag men jag visste inte om han hörde

 

när Justin kom fram så va de en minut kvar! dom satte fast micforonen och sprang därifrån !

sen började de!

SHIT tänkte jag och höll handen för min mun! hans.. hans HÅR!! det va fortfarande ruffsigt sen de som hände i bilen och han hann ju inte fixa de.. omg..


Justin


- Välkommen ! ikväll gästas vi av ...

 

sen hörde jag inge mer.. oj de där hade gått fort ! jag fick en liten 'blackout'

 

- Justin? hur mår du ? de ser ut som om du är lite ''borta'' !

- oj oj ! hehe jora ja e okeej ! sa jag och blinkade några gånger.. (asså inte flirtade!)

- såå, vad har du gjort idag ?

- inget speciellt.. tagit de lugnt på hotellrummet

- aha okeej.. va du ensam på hotellrummet eller..? sa och kollade lite roligt.. några i publiken skrattade lite

- eh.. nej, sa jag och höjde ögonbrynen - Min flickvän Bell va där också..

- aha.. hade ni.. ah.. kul? alla började små fnissa. Jag fattade ingenting!

- Ja de hade vi.

Han gjorde en liten fake hostning

- ja.. man ser de ! sa han och tittade ut över publiken som skrattade riktigt mycket nu ! - ditt hår avslöjade de..

 

Shit! tänkte jag för mig själv... ! men jag kunde inte vissa de så jag höll mig cool! men de va svårt.

 

- Jaha gör de? frågade jag iskallt.

- Kan vi få ut en spegel? frågade David och vinkade till någon bakom kulisserna

 

de kom en kille med en spegel och jag fick se ut, håret va verkligen RUFFSIGT!! hur kunde jag gå ut på scenen såhär!!

Jag fixade till de lite och sen återgick vi till interviewn

 

- så, är Bell här idag? frågade David

- Japp hon är där, sa jag och pekade bakom kulisserna

- kan vi få träffa henne? frågade David och hela publiken jublade

- ja! visst sa jag och reste mig upp och gick mot Bell

 

Bell

 

nejnejNEJ!! jag såg hur Justin va påväg mot mig och han såg riktigt glad ut

 

- kom! sa han och tog min hand

- nej men justin jag kommer bara göra bort mig! sa jag och drog honom tillbaka

- nej då.. jag är ju där! precis brevid dig om de skulle hända nått.. han tittade min in i ögon och gav mig en övertygande kyss. som tur va så va vi på sidan av scenen så ingen såg oss.

- okej då.. sa jag och gav honom mitt 'angel-face' sen gick vi ut

 

- och här kommer dom! sa David och publiken klappade händerna och jublade!

 

han höll  mig hårt i handen och ledde mig fram till fotöljen, det fanns bara en så jag fick sitta i hans knä men de gjorde ju inget ;)

 

- det finns bara en fotölj men jag tänkte att de inte gjorde nått, eller?

- Ne de gör inget sa jag och tittade på Justin som sken som en sol.

- Så jag antar att de är alltså du som hade fixat.. ja .. Justin's nya frisyr?

- Ja.. Jag tyckte att han behövde lite '' Ruffs'' sa ja och drog min hand över Justin's huvud och tittade djupt in i hans ögon och han tittade in  i mina..

__________________________________________________________________________

va tyckte ni?? BRA/DÅLIG , Kommentera!!! Kram /Miiiii :-D

 



Comments
Written by: en person ^^

braaaa!

2011-06-30 @ 22:11:47 -



Written by: Emmy

Jätte bra!!=D

2011-06-30 @ 22:45:00 -



Written by: Saga

Vill du vinna en gratis design, med Justin Bieber på? Då kan du vara med i min tävling: http://justinbiebstories.blogg.se/2011/june/tavling.html#comment

2011-07-01 @ 18:10:23 - URL: http://justinbiebstories.blogg.se/



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback