Date: 2011-03-30 | Time: 19:45:17

Filed under: My Favorite Girl (avslutad)
13

My Favorite Girl 41

- God natt älskling, sa jag och gav henne en kyss.
- God natt snygging.

Sen somnade vi inte långt efter det...

Jag vaknade nästan morgon av att Bella stod jämte sängen och höll på att byta om - en vacker syn. Hon hade bara trosor på sig. Det var så jag såg en sak jag aldrig hade sett förrut. På hennes vänstra axel hade hon en liten tatuering. Sexigt. Hon tog på sig en BH. Och böjde sig sedan ner för att titta i sin väska efter kläder. Jag gick sakta upp ur sängen och gick fram till henne. Jag kramade henne bakifrån och gav henne en puss i nacken.

- God morgon, sötnos!
- God morgon sömntutta, vet du hur länge jag har vart vaken? frågade hon och vände sig om i mot mig.
- Haha nej? hur länge då?
- Minst en och en halv timme. Men du var så söt när du sov så jag kunde inte med att väcka dig.

Jag tog min hand på hennes midja och drog henne intill mig. Jag kysste henne mjukt och log sedan. En perfekt start på dagen, tänkte jag.

- När tatuerade du dig?
- Hm, för något årsen kanske. Hurså?
- Nä bara undra. Den är super nice.
- Du är super nice, svarade hon och kysste mig igen. Men vad tycker du att jag ska ha på mig? den här eller den här tröjan?

Hon höll upp två stycken tröjor. En vit och en svart.

- Den vita, svarade jag.

Jag gick ner till köket så länge och gjorde i ordning fruksot till oss. Det fick bli rostat bröd och lite hallon. Jag la allt på en bricka och bar upp det till mitt rum. Hon var nu fullt på klädd och såg hur snygg ut som helst.

Jag satte brickan i sängen och Bella satte sig jämte mig.

- Vad ska vi hitta på idag då? frågade hon.
- Hm, jag vet inte? något roligt.
- Kan vi inte typ...nä det var inget.
- Jo säg, svarade jag av ren nyfikenhet.
- Kan vi inte ha fest. Men din mamma kanske är hemme? och mina päron är hemma så det går nog inte.
- Mamma, hm...hon skulle göra något i dag. Jo juste hon skulle åka hem till en kompis i New York så hon kommer hem i morgon. Så det blir ju nice. Vilka ska komma då?
- Lite intresant folk antar jag.
- Jag fixar dricka och folk. Då får du fixa godis och den biten, okej?
- Låter nice. Jag drar och köper det med en gång.

Hon reste sig upp ur sängen och kysste mig sedan snabbt och stack. Jag hörde hur dörren stängdes där nere och sedan hur den öppnades igen. Jag fick lite smått panik. Vem var det?

- Förlåt det är bara jag, sa Bella och kom in i mitt rum igen. Kan  jag låna din bil? min har fått punka, sa hon och gjorde en ledsen min.
- Klart du kan få det! här är bil nycklarna.

Jag slängde bilnycklarna till henne. Och hon försvann sedan igen. Jag åt upp och tog sedan en lång dusch. Jag gick in i min walk in closhet och letade efter kläder. Det fick bli ett par svart, grå jens och till det en skjorta och en keps.  Jag tittade på hyllan med alla min tusentals skor. Det fick blir ett par gråa med lite svartadetaljer på.

Jag ringde sedan Chaz, Ryan och massa annat folk och kollade om dem ville komma. Nästan alla ville komma. Jag ringde sedan en kille jag kände som kunde fixa dricka. Han sa att han skulle om en timme till mig.

Bella

Jag gick in på ett café och köpte mig en Chailatte som jag kunde gå runt och smutta på smatidigt som jag gick runt och köpte chips och skit till i kväll. Vid kassan stod det massa burkar med macarons, jag kunde inte motså att köpa dem heller. Det var bland det godaste jag visste.

Jag gick förbi en av mina absoluta klädaffärer och kom på att jag inte hade något att ha på mig i kväll. Jag gick in och letade efter ett passande outfitt. Jag tog fram massa kläder jag kunde prova, lika så skor, väskor, smycken och till och med hattar.

Till slut hittade jag en perfekt klänning, skor och smycken att ha på mig. Jag gick ut ifrån affären med tre stora kassar och gick sedan i en liten affär där som sålde massa godis och skärp saker. Jag köpte det som behövdes och gick sedan bort till bil. Jag körde hem till Justin.

- Någon hemma? ropade jag när jag kom innaför dörren.
- Meeeee! svarade Justin och kom springades i mot mig.

Han kramade mig hårt och kysste mig lika hårt. Jag skrattade och tittade lite konstigt på han.

- Jag har saknat dig, sa han efter en stund.
- Jag har saknat dig med.

Vi gick in i köket. Jag ställde fram burken med macarons på bänken. Justin tog en med en gång och stoppade i munnen.

- Mums, hur visste du att jag gillade det?
- Det visste jag inte, haha!

Jag tog en jag med. Vi hällde upp allt godis i burkar. På köksbordet stod det massa öl, cider och en massa annan sprit. Verkade som att Justin hade bjudit många.

Jag gick sedan upp till Justin rum och gjorde mig i ordning. Jag lånade Patties locktång och lockade håret. Sminkade mig ganska så natrulligt och tog på mig min nya klänning. Den avr verkligen super duper fin. Jag älskade den.

När klockan började närma sig sju hade det redan kommit en massa folk. Jag var precis klar och såg ett par av Justin's geekglassögon ligga inne i badrummet. Jag gick ner med dem i handen och allt folk tittade på mig när jag gick ner för trappan. Justin kom och möte mig vi trappans slut.

- Här, sa jag och gav han glasögonen.
- Varför ska jag ha dem?frågade han och satte på sig dem.
- Jag har alltid velat kyssa en geek.

Jag kysste han och gick sedan bort för att hämta en cider. Justin var efter mig med ett par meter. Han tog en öl. Vi gick bort och satte oss i soffan i vardagsrummet. Det var nu ganska fullt i huset. Justin la armen om mig. Jag tog en klunk av min cider och kysste sedan Justin. Justin hade börjat att bli lite vimsig, efter att ha druckit tre öl och några shoots. Lika så jag. Men inte lika farligt. Ryan och Chaz hade nu också kommit. Jag gav båda två en kram och dem gick iväg med Justin. Dem gick bort till köket. Jag med efter en stund för att hämta en till cider.

- Så hur går det med Bella? har ni gjort det än? du slog vad att du skulle klara det på mindre än ¨tre veckor, sa Chaz och slog Justin lät på armen.

Jag kunde inte tro mina öran. Hade Justin verkligenm slåt vad om att han skulle kunna ha sex med mig på mindre än tre veckor? vilken jävla idiot. Jag gick fram till han och slängde det som var kvar av min cider på han.

- Bella gå inte jag kan förklara!

Bra/dålig? KOMMENTERA!

Comments
Written by: caroline

fett bra! :D !

men hon får inte bli sur för en sån liten sak! xP

2011-03-30 @ 20:39:22 -



Written by: V

OMB! :O Sjuuukt bra!!

Meeer!!

2011-03-30 @ 20:44:39 -



Written by: Linnea

Meeeeeer!!

2011-03-30 @ 21:02:30 -



Written by: Mimmi

skita super duper bästa världs aaaahhh BRA

den är bra :)

2011-03-30 @ 21:02:49 -



Written by: SOPHIE

MEEEEEEEER! Så sjukt bra!<3

2011-03-31 @ 13:50:09 - URL: http://emsophiegranlund.webblogg.se/



Written by: misshi

meeeeeeeer meeeeeeeeer meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer!!!! :-D

2011-03-31 @ 16:53:41 -



Written by: Rina

WOW, skitbra, mmmmmer,,, men hon får itnte bli så sur men hon kan typ bara undvika JB, men kan det inte vara rama just ni utan att båda ar fulla? xD (FATTARDU?)

2011-03-31 @ 18:20:56 -



Written by: amina

när kommer nästa, det är så bra<3

2011-03-31 @ 18:21:44 - URL: http://fashionitaz.blogg.se/



Written by: Anonym

Assåååååå, såå BRAA! :)

2011-03-31 @ 19:55:29 -



Written by: -

Jätte bra att det blev ett så långt kapittel! :D

2011-03-31 @ 21:12:04 - URL: http://biberfiever.blogg.se/



Written by: Anonym

MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERRRR JAAA BEEER DIIIIG NUUUUUUUUUUUUUUUUU

2011-03-31 @ 22:25:30 -



Written by: Madde

Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeea, sjukt bra!!!!!!!!!

2011-04-02 @ 03:48:45 - URL: http://karinbeatrice.blogg.se/



Written by: Suzan

En random fråga vet vad hennes tatuering är på hennes vänstra axel ??

Svar: vems? :)
None None

2012-08-15 @ 14:38:15 -



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback