Date: 2011-03-30 | Time: 19:50:32

Filed under: My Favorite Girl (avslutad)
6

My Favorite Girl 42

Jag kunde inte tro mina öran. Hade Justin verkligenm slåt vad om att han skulle kunna ha sex med mig på mindre än tre veckor? vilken jävla idiot. Jag gick fram till han och slängde det som var kvar av min cider på han.

- Bella gå inte jag kan förklara
Jag sprang ut ur huset och nerför gatan.

- Bella stanna! skrek Justin efter mig.

Jag gjorde mot min vilja som han sa. Han kom flåsande i mot mig och tog min hand.

- Bella lyssna. Jag var full när jag sa det. Jag menade verkligen inte det. Varför skulle jag ens göra någo sånt? det är ju bara puckat eller hur? jag..nej jag skulle inte göra något sånt.

- Men det gjorde du! svarade jag.

Tårana rann ner för mina kinder.

- Förlåt det var verkligen inte menningen. Jag lovar att aldrig göra om det.

Han drog mig i mot han och pussade mig uppe på huvudet. Hur arg jag än var på han så förlät jag han. Man kunde inte var sur på Justin, så länge. Det gick inte. Han var för underbar för att var sur på.

- Det är okej, bara du inte gör om det.
- Klart jag inte gör. Men sjölva grejen det handlade om kan jag gärna göra, sa han och flindade i mot.

Jag slog till han lite lätt på armen och kysste han sedan. Vi gick in till festen igen och allt var som vanligt igen.

Nästan morgon

Hela huset var fullt av tomma ölflaskor och ciderbukar. Det luktade rök och det var ingen fin syn i huset må jag säga. Justin låg i soffan med en ölflaska i handen och soff. Jag reste mig stelt upp ifrån golvet som för natten eller natten och natten, den senaste två timmarna hade vart min säng. Jag gick bort till Justin väckte han lite lätt och bad han hänga med upp till hans sovrum. Vi la oss i hans säng och somnade om. Han höll sin arm runt mig.

Jag vaknade sen igen vid halv två tiden. Solen sken lika starkt som...otroligt starkt. Jag blev helt yr av att se in i den. Jag gick in i badrummet tog en dusch och gick sedan ner och började att städa. Pattie skulle komma hem vid fem så vi hade det ganska så bråttom. Justin som inte ens hade vaknat än. Jag la alla burkar och sånt i en stor svart kasse och damsugade sedan hela nedervåningen. Då kom Justin yrvaket ner för trappan. Hans hår stod åt alla håll och kanter. Han kliade sig i håret och gäspade.

- God eftermiddag, sa jag och gick fram till han.
- God morgon, eller ja god någonting. Vad är klockan egentligen?

Han gav mig en lång och varm kram. Jag tittade upp på han för att kyssa han. Men jag ångrade mig när jag kände lukten av hans spritstinkande andedräkt.

- Snart kvart i tre. Du måste hjälpa mig att städa!

När klockan var prick halv fem. Var vi helt färdiga med hela huset. Vilket kändes underbart. Vi hade till och med lagt lunch under en halvtimmes tid mitt i allt.

- Skolan börjar snart, suckade jag och tog ett glasvatten.
- Never Say Never har premiär om två dagar.
- I know, är så spänd!! Kommer bli grymt.
- Japp!

Dagen rullade på. Vi bestämde oss för att åka hem till mig. Men när vi kom hem till mig så såg vi något vi inte ville se...


Vad kan det vara? det är nog det sista inlägget tills på lördag. Åker ju till danmark i morgon för att se JUSTIN BIEBER!!

Comments
Written by: Anonym

såå braaa! :D

jag vill oxå fara till danmark!! ;o

2011-04-01 @ 07:16:46 -



Written by: hello

Jätte bra! längtar redan till nästa :$

2011-04-01 @ 09:10:23 - URL: http://biberfiever.blogg.se/



Written by: misshi

MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER! NYFIKEN!! :-D

2011-04-01 @ 14:46:27 -



Written by: Madde

Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeera!

2011-04-03 @ 10:43:24 - URL: http://karinbeatrice.blogg.se/



Written by: fatbardha

Hejhej:)

Kika gärna in på våran Justin Bieberblogg för då blir vi sjukt glada:)

Följ den också via bloglovin för dom blir vi ännu gladare:)

Gilla den också via Facebook:)

http://www.facebook.com/#!/pages/thefanofjustinbieberbloggse/127427377322712

Är ni intresserade av länbyten så är det bara att skicka svaret i en kommentar eller maila:)

//kram

2011-04-03 @ 23:39:32 - URL: http://thefanofjustinbieber.blogg.se/



Written by: Karin

Hej jag har precis startat en novellblogg! Gå gärna in och säg vad du tycker! /http://thatbiebz.blogg.se

2011-04-04 @ 21:15:15 - URL: http://thatbiebz.blogg.se/



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback