Date: 2011-03-01 | Time: 18:12:34

Filed under: My Favorite Girl (avslutad)
6

My Favorite Girl episode 23

Jag tänkte nu på Bella och hennes sms. Jag ville träffa henne. Jag vill ha henne. Bella Bieber? nä jag skoja det är lite väl tidigt att tänka så. Haha. Vi är inte ens tillsammans. Eller jag tror inte det? jag vill. Men hennes sms verkade ju ganska så seriöst.

Jag tog min mobil och svarade på den med än gång.

Just nu är jag i New York. Kommer hem i morgon. Ska vi fika?

Två minuter senare fick jag svar

Får se, kanske ska göra en annan sak. Ring mig när du har kommit hem!:D

Jag och Selena låg och pratade en stund och somnade sedan. Jag vaknade vid fyra tiden. Lika bra att gå upp tänkte jag. Det kändes fel att vara här på något sätt. Jag tog min väska och smög ut. Jag gick ner till lobbyn och sedan ut på gatan. Tack och lov var det inte fans där. Jag tog en taxi till flygplatsen. Jag kollade åter igen vilka flyg som gick till Atlanta och vilken tid. Det gick ett om två timmar. Det var det tidigaste så det fick bli det. Jag satt bara där och väntade och vänta. Jag ville bara hem nu. Hemma til Bella.

Isabella

Jag och Alex gick hem till mig vid 3 tiden. Då var båda trötta och ville bara hem och sova. Vi sminkade av oss och gick sedan och la oss. Vi båda somnade snabbt som tusan.

Knacka, knack.

Jag vaknade av att det knackade pp dörren. Jag tittade på min väckarklocka som stod på en bord jämte mig, 11.38. Usch! Jag reste mig med tunga steg och gick ner. Jag öppnade dörren. Där stod Justin. Lika fort som jag såg att det var han gav han mig en puss men jag puttade bort han. Dels för att jag visste att han inte ville känna smaken av spya och att jag hade Liam nu.

- Oj någon som har vaknat på fel sida?

Jag gick ut på trappan och stängde dörren efter mig.

- Nä, svarade jag tjurigt. Jag hade kanske gjort det då. Men det var inget jag ville erkänna för Justin.
- Så vad ska du göra i kväll? frågade han efter ett tag.

Jag fick en stor klump i magen och visste inte vad jag skulle svara.

- Jag ska träffa någon.
- Vem är "någon" sa han med hög och lite kaxig betoning på "någon".
- Liam, svarade jag.

Hans ögon blev svarta av ilska. Aj då!

- Jaså okej, det var ju trevligt. Varför det?
- Vi ska på dejt, svarade jag.
- Dejtade inte vi nyss?
- Det var bara en dejt, svarade jag efter någon minutes tänke tid.
- Jag tyckte det var mysigt och det verkade som att du gillade mig?
- Jag gillar dig Justin. Men jag gillar Liam också. Och just nu är det Liam.

Usch det där lät slampigt. Justin nu är det Liam. Vad då, nästa vecka är det Justin eller vad då?

- Jag menade inte så förlåt. Jag gillar han mer bara.
- Okej vi ses!

Alex

Jag såg en kille gå ner från trappan upp till Bell's hus. Det var inte Liam för han var mycket längre. Jag kände igen jeansen och skorna så väl. Men jag kom bara inte på det. När Bella sedan kom upp på rummet igen låtsad hon att hon hade varit på toa.

- Kan jag låna din data? frågade jag.
- Sure!

Jag tog upp hennes Macbook och gick in på twitter. Justin hade twittrat för bara några sekunder sen.

I didn't want it turn out this way... I'm sorry.

14 days untill #NSN3D, swagg!!

Jag gick sedan in på några Justin Bieber bloggar. Det var bilder på Justin ifrån en av Atlantas flygplatser. Han hade på sig....WHAT!!?? var jag dum i huvudet eller såg jag rätt. Han hade på sig samma skor som kille utanför Bellas hus precis hade haft och samma jeans och samma tröja. OMG hade det var Justin Bieber utanför??!! varför var han här?

- Du har en del att berätta för mig Bella! sa jag.
- Vad då för något? frågade hon samtidigt som hon tog på sig lite mascara.
- Exempel varför JUSTIN BIEBER var utanför ditt hus??!

Isabella

Klumpen i magen bara växte och växte. Hon hade sett hos, shit! Men hon var min bästa kompis så hon hade ju faktiskt rätt att veta. Jag började att berätta allt från början. Enda ifrån flygplatsen. Hon satt med vidöppen från att jag berättade om våran första kyss till jag var klar.

- Skojar du med mig? helt seriöst? har du vart hemma hos Justin Bieber? har du strulat med Justin Bieber? du gillar ju en ens han?!
- Jo men inte på det sättet som alla ni beiliebers gör.
- Belieber heter det ditt pucko!
- Okej, chilla. Hur skulle jag kunna veta det? frågade jag.

Hon ryckte på axlarna och förstod nog att det var sant. Hur skulle jag veta det liksom?

Justin

Fan!!!! Nu var Bella med Liam. IGEN! Vad ska jag göra för att få tillbaka henne? jag måste vinna hennes "hjärta" eller vad man nu säger. Jag måste ha henne!

Bra/dåligt? KOMMENTERA

Och såklart en stort grattis till Justin som fyller 17 i dag. Happy B-day Justin!! Inte för att han läser min blogg, men what ever!! Hihi. Och juste det alla måste skicka grattis till han på twitter och länka till denna videon:


Jag är med i den och en massa andra Beliebers. Så länka den! Jag är med tid: 1.04 hihi om ni nu vill veta det;)

Comments
Written by: Johanna

mer mer :D

2011-03-01 @ 18:43:36 - URL: http://johannaviveca.blogg.se/



Written by: elin

mer ;D

2011-03-01 @ 19:17:44 -



Written by: Anonym

sååå bra!! jag svär!! mer mer e det jag tänker på nu, du äger och din blogg lika så!!!!!!!!!!!!!<3

2011-03-01 @ 19:20:03 -



Written by: JOHANNA '')

Asså så jäkla bra :D

mera mera mera! <3

2011-03-01 @ 19:43:35 -



Written by: Anonym

Numåste dom bli tsm!!! Asså Justin o Bella!! Det ska bli mrs bieber och små bieber barn nu!! <333

2011-03-01 @ 21:26:32 -



Written by: cia

SJUKT BRA MEEEEEEER!!;^)

GRATTIS JUSTIN BIEBER<333333333

BIBERLOVE<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2011-03-01 @ 21:56:19 - URL: http://meanyoume?.blogg.com



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback