Date: 2011-03-03 | Time: 22:32:57

Filed under: My Favorite Girl (avslutad)
8

My Favorite Girl episode 25

Hon går fram i mot mig och skrattar.

- Bra jobbat asså! hur lyckas man? sa hon och skrattade ett gulligt skratt.
- Jag tänkte på dig så det var nog därför...

Jag såg hur hon rodnade och gav henne en kram. on luktade en blandning av hallon och vanlij. Hur gott som helst. Jag såg att Liam tittade konstigt på mig när jag kramade Bella. Men jag brydde mig inte.

- Hur är läget? frågade jag.
- Jo det är fint, hur är det själv?
- Bara bra. Ska vi ta och hitta på något någon dag?
- Visst, ring mig när du har tid, herrå! sa hon och gav mig en puss på kinden. Jag satte min hand där hon hade pussat mig och log för mig själv. Sen åkte jag hem och bara hade det allmänt tråkigt.

Bella

Åh herregud vad snygg Justin var. Helt galet. Det borde seriöst vara olagligt. Liam såg bara okej ut gemfört med han och Liam var ändå snygg. Fatta då hur snygg Justin är?

- Vilken film ska vi hyra? frågade Liam och stod och kollade bland dem nya filmerna.
- Den här, sa jag och höll upp en film som såg ut att vara en skräck film.
- Toppen.

Vi köpte Ben&jerry's och åkte sedan hem. Trött som tusan var jag så jag somnade efter halv filmen. Men Liam var upp ett bra tag till. Jag hörde att han höll på att sms, för jag vaknade av det. Dels av ljuset och av knappljudet. Jag vill så gärna veta vem det var. När Liam la ifrån sig mobil och reste sig upp för att gå på toa tog jag min chans. Jag gick in på inkorg. Hel inkorgen i stort sätt var i från SELENA. Alla var i stil med:

Miss u baby:*

I want you baby! 

Ja och dem blir bara snuskigare och snuskigare. När jag hörde att Liam spolade la jag ifrån mig mobil och låtsades att jag sov när han kom in i sovrummet. Han fortsätte att sms och jag ville nu inte ens veta vad dem skrev. I smyg lyckades jag ta min mobil som låg på ett bord jämte min säng och sms:a Justin.

Hey, ses i morgon? kram<3
- B

Hej ja gärna! vad gör du? puss
-J

När jag hörde att Liam andades tunga och djupa andetag andades jag ut.

Har precis upptäckt att Liam är en idiot, fy fan! jävla äckel. Du är mycket bättre än han Justin...<3
- B

Kom hit i morgon på morgonen så kan du äta frukost här om du vill. Du behöver inte göra dig i ordning ta bara med dig saker, har en överraskning till dig! puss<3

Hmm...? undra vad det kan vara jag vill veta. För att få veta saker snabbare hade jag som liten lärt mig att man skulle sov . Så det var just det jag gjorde och snart var det morgon...


Förlåt för den dåliga uppdaterningen nu, ska bättra mig. Och jag kan inte lova att denna helgs uppdatering kommer att vara grym för jag har saker jag måste göra varje dag. Men jag ska göra mitt bästa!

Vad tyckte ni annars, bra dåligt? ;)

Comments
Written by: Y

Jätte bra :) Skriv mer mer :D

2011-03-04 @ 00:47:17 - URL: http://typyaris.blogg.se/



Written by: Johanna

mer mer :D

2011-03-04 @ 06:35:57 - URL: http://johannaviveca.blogg.se/



Written by: Anonym

såå bra, mer! :D

2011-03-04 @ 09:25:25 -



Written by: Anonym

Jag tycker det är skitbraaaaaaaaaaa:DDDDDDDDDDDD

2011-03-04 @ 15:52:38 -



Written by: berri

Braa :)

2011-03-04 @ 17:06:59 - URL: http://berri.blogg.se/



Written by: Fatbardha

HEJ :)

Vi på TFOJB ska göra en Sweden support video till Justin Bieber. Det betyder att alla Belieebrs ska skicka in en bild eller video till oss så att vi verkligen visar att vi är där för han. Så kom igen nu skicka in någon bild eller video till oss på [email protected]!

Mer info: http://thefanofjustinbieber.b...logg.se/2011/march/utkast-mars-3-2011-1.html#comment



SPRID DETTA NU KOM IGEN !!♥



//TFOJB

2011-03-04 @ 17:31:04 - URL: http://thefanofjustinbieber.blogg.se/



Written by: Julia

Jättebra del, vill ha mer

2011-03-04 @ 18:58:38 - URL: http://yourmybieberdream.blogg.se/



Written by: Hanna:)

jättebra

2011-03-05 @ 08:55:22 -



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback