Date: 2011-03-07 | Time: 21:09:21

Filed under: My Favorite Girl (avslutad)
2

My Favorite Girl episode 27

Jag såg på Justins ansikts uttryck att han fick en alvarlig och rädd blick.

Har inget att göra med episoden, men den är så gullig:D
Han tog en jordgubbe som låg i en skål och stoppade den i munnen. Det såg galet sexigt ut när han gjorde det och jag ville bara äta upp honom. Men NEJ, det kunde jag INTE göra, än...

- Jag tycker vi ska börja om, från början. Glömma Liam och bara tänka på oss. Jag tycker verkligen om dig Justin. Men jag vet inte riktigt hur jag ska säga detta.

Justin's min blev ännu allvarligare och jag fick en stor klump i magen, över det jag skulle säga. Tänk om han blev jätte ledsen?

- Justin jag vet inte om jag är rätt tjej för dig. Jag är ju inte dirket så van vid kändis livet, sa jag och försökte lätt upp stämning med ett skratta.

Justin log faktsitk mot mig och svarade.

- Nej det vet jag, men det behöver du inte oroa dig för. Det kommer du inte behöva vänja dig vid på ett bra tag. Du kommer inte vilja vara en kändis efter ett tag, tro mig.
- Men Justin, det är kanske just precis därför du borde vara tillsammans med någon som redan är kändis och är van vid det. Jag kommer ju dö när jag kommer ut där.
- Nej då, man vänjer sig, svarade han och tog min hand.

Jag vände bort blicken i mot en stor tavla som satt på vägen. Den föreställde New York och liknade en jag hade i mitt rum.

- Justin jag tror nog att vi borde vara ifrån varandra ett tag och om vi märker att vi verkligen vill vara med varandra så gör vi det, okej?
- Jag kommer inte klara av att vara utan dig, Bella! Jag kommer dö av saknaden av dig, sa han.

Jag ville så gärna krama om han, kyssa han och bara vara i hans famn. Men det kändes både rätt och fel på samma gång. Jag ville så gärna tro att allt skulle vara så lätt som det brukade vara med en kille som inte var känd. Men jag visste att det inte skulle vara det så jag litade på min instinkt och gjorde inte det jag ville - kyssa honom.

- Förlåt men vem är du? sa jag och tittade killen jag hade framför mig.
- Haha va? det är jag vem annars, sa han och skrattade.
- Jag är Bella Emma Clarksson, och du?
- Justin Drew Bieber.
- Känner jag dig? frågade jag och log en halv konstigt leende.
- Jag tror inte det.
- Bra för när jag brukar träffa nya människor brukar jag alltid hälsa på dem på ett speciellet sätt, sa jag och gick närmare honom.
- Hur då? frågae han lite spralligt.
- Så här, sa jag och lutade mig fram i mot honom och kysste han mjukt på munnen.

Han log och jag log. Han tog sin hand om min midja. Det kändes bra. Jag hade nog ångrat mig om jag hade gått därifrån och inte kysst honom.

- Det var ett trevligt sätt att hälsa på, tycker jag.

Jag skrattade åt det han nyss hade sagt och gav han en puss.

- Så nu antar jag att vi i allafall dejtar, sa han.

Jag nickade till svar.

- Så vad sägs som en middag ute i kväll?
- Låter great! sa jag.
- Bra!

Lite halv cp episode, men har väldigt mycket att göra just nu. Har skit mycket i skolan. Och det komemr liksom i första hand, hoppas ni förstår det. Men jag bloggar så gott jag KAN.

Comments
Written by: Johanna

mer mer :d

2011-03-07 @ 21:47:29 - URL: http://johannaviveca.blogg.se/



Written by: Mimmi

VI FÖRSTÅR!

eller jag gör :D

2011-03-08 @ 10:12:13 -



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback