Date: 2011-03-15 | Time: 22:43:21

Filed under: My Favorite Girl (avslutad)
4

My Favorite Girl episode 33

I där låg alla mina sparpengar plus alla jag hade tagit ifrån Justin och....pappa och mamma. Alla skulle hata mig efter det här. Men det var antingen detta eller typ döden.

Allt jag hade i tankarna var Justin. Hans vackra ansikte, hans underbara läppar, hans lukt och hans skratt. Jag ville ha han här med mig.

- Kan ni inte låta mig gå nu, skrek jag!

Dem tittade på mig och skrattade. Jag satt fast bunden i en stol. Det var omöjligt att ta sig loss. Jag hade varit i den här situationen innan. Alldelse för många gånger.

- Seriöst, ni har ju fått pengarna! skrek jag.
- Inte alla, det saknas fortfaradene lite.
- Men jag kan ju inte få tag på mer, der vet ni ju!
- Du är fan tillsammans med Justin Bieber, klart du kan få det, svarade en av dem.
- Men jag har redan tagit alldelse för mycket - plus att jag inte har svarat.
- Och? han kommer ju inte dirket att sakna dem. Han har överflödd av pengar du vet.

Tårarna ner för mina kinder. Jag försökte komma ut tejpen som satt runt mina handler för att sen kunna ta loss tejpen runt mina fötter. Men det var omöjligt.

- Om du inte hade gjort det fär från första början hade du inte vart här nu, sa samma kille som innan.

Jag tänkte tillbaka på det jag hade gjort. Jag hade för något år sedan när min syster hade försvinnet blivit helt cp. Jag hade skitit i skolan. Inte vart mig själv. Jag hade funderat på självmord, gått i terapi och jag hade då börjat umgåtts med dessa killar - som nu stod runt omkring mig. Dem hade tvingat mig göra hemska saker, jag hade några gånger till och med provat att knarka. Jag hade köpt knark av dem. Eller jag hade lånat gigantiska summer av dem för att kunna köpa dem. Och dem vill nu har tillbaka dem pengarna. Grejen är den att när jag väl hade köpt det och var inne på toan för att ta det, spolade jag ner det i skolan. Mina kompisar hade kommit på mig. Eller ja just då var dem inte mina vänner men det var dem som räddade mitt liv. Om dem inte hade funnits där för mig hade jag inte vart där jag var nu. Eller jo men jag hade nog inte vart den jag var.

- Jag lovar att fixa pengarna, om jag får ringa ett samtal.
- Okej!

Jag slog in Justin's numer på min blackberry och han svarade med än gång.

- Justin jag måste få långa pengar av dig, du får tillbaka dem jag lovar.
- Vart är du?

Jag sa adressen och han svarade med att han kom med än gång. Det gjorde han också..

Kort men jag måste verkligen sova nu. Puss!


Comments
Written by: Johanna

mer mer :D

2011-03-16 @ 06:55:47 - URL: http://johannaviveca.blogg.se/



Written by: Anonym

AWESOME:D

MER?:)))

2011-03-16 @ 09:01:36 -



Written by: Anonym

oj oj oj! ;o

läskigt jao

2011-03-16 @ 13:54:14 -



Written by: Johanna

Super bra!!!:D hoppas allt löser sig nu:D

2011-03-16 @ 17:11:41 - URL: http://myownstoryss.blogg.se/



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback