Date: 2011-03-25 | Time: 17:02:03

Filed under: My Favorite Girl (avslutad)
3

My favorite girl epsiode 38

Vi började gå, men det var en moppe som sakta rullade bakom oss hela vägen vi gick, det kändes skumt och just då såg jag den komma upp brevid oss, på moppen satt en av killarna vi sprungit ifrån igår.
"fan" tänkte jag!

Jag visste att det inte var någon idé att springa för jag skulle bli tvungen att ta itu med det någon gång ändå. Vi skulle ju göra det där med Justin's saker men vi hade ju inte tid med det.

- Vad vill du? skrek jag till han.
- Din lilla bicth! jag vill ha våra pengar.
- Jag har inte er jävla pengar, vad är det ni inet förstår? är ni så jävla trögfattade eller? det trodde jag faktiskt inte.
- Häll käften jävla slampa!

Justin gick fram till han och slog han rakt på käften, jsut då kom en polis bil körande. Perfekt nu var det kört! Poliserna klev ur bilen och gick fram till oss, jag backade lite och gick sedan bort till Justin.

- Jaha vad händer här då? frågade en av dem två poliserna.
- Eh...
- Jag tror alla tre ska följa med oss till stationen.

Vi alla tre gick in i bilen och körde till sationen. Justin håll i min hand under hela bilturen. Jag hade mitt huvud på Justin's axel. Jag hade tårar i ögonen och ville just då inte finnas.

När vi kom fram till polisstationen fick jag och Justin gå in i ett rum. Ditt kom en kvinnlig polis. Hon började att prata med oss och jag sa hur allt låg till.

- Vi vet mycket väl vilka dessa killar är. Dem har gjort mycket med alltid kommit undan. Nu är dem fast det lovar jag.
- Dem är helt dumma i huvudet allihopa!

Efter några timmar på polisstationen får vi äntligen åka där ifrån. Justin och jag åker hem till han.

- Justin?
- Ja snygging? frågade han och log en charmigt leende.
- Tack för allt, det betydder så himla mycket, du anar inte.

Han böjde sig fram och kysste mig. Han la mig ner i sängen och kysste mig. Han tog sin hand innaför min tröja och drog sin hand upp och ner för min rygg. Han började att kyssa mig på halsen och längre och längre ner. Han började att knäppa upp mina byxor.

- Hm, Justin vi kanske borde vänta?
- Du har rätt, svarade han. Förlåt.
- Det är lugnt. Men vi kan ju alltid hångla lite om du vill? frågade jag.
- Du behöver inte ens fråga.

Han började att kyssa min passionerat...

Förlåt jag vet att uppdateringen suger!!! Men jag är på semester så jag är ledsen.  Men jag åker hem i morgon så det blir bättre då. Har fått massa idéer nu när jag har vart här, så den kommer att bli grym nu.

Comments
Written by: Johanna

mer mer :D

2011-03-25 @ 19:13:26 - URL: http://johannaviveca.blogg.se/



Written by: s & m

vi har tävling på bloggen anmäl dej desto fler lättare o vinna ;)

2011-03-26 @ 10:12:44 - URL: http://biieberstory.blogg.se/



Written by: Mimmi

SKIIIIIITBRA MER MER MER!!

2011-03-27 @ 00:01:07 -



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback