Date: 2011-05-04 | Time: 15:02:41

Filed under: My Favorite Girl (avslutad)
7

My Favorite Girl 56

Klockan blevv snart sju och då fick vi stiga på planet. Vi satt såklart i klass 1! Bella satt längst in till fönstert. Hon hade med sig sin älskade kudde. Det stod 'i'm the best' på den. De hade tydligen vart hennes syrras.


Bella - I Paris

När vi klev av flygplanet, fick jag världens huvudvärk. Det kändes som att jag skulle spy. Jag kunde knappt gå rakt utan att vingla, nästan som att jag var full. Justin tittade oroligt på mig när vi trängade oss förbi alla fans och paps. Dem var verkligen galna. Jag hade aldrig sett dem så här galana tidigare.

När vi kom till hotellt, la jag mig i sängen och pustade. De kändes som att mina ögon skulle ploppa ut bara för att jag hade så ont i huvudet. Justin gick och satte sig jämte mig och hade ännu mer orolig blick nu än vad han hade haft på flygplatsen.

- Hur mår du älskling? frågade han och smekte min kind.
- Skit!

Varför skulle jag må skit just nu? Kunde jag inte göra de när jag kom hem  ifrån Paris. Då skulle jag ju vara utan Justin så då gjorde de ju ingenting. Detta var ju den sista tiden jag hade med han nu på ett bra tag. Jag ville inte mista något av de.

- Ska jag fixa tabletter till dig?
- Ja tack gärna, svarade jag och la en kudde över huvudet. Jag hade hört att man skulle ha de mörkt omkring sig när man hade ont i huvudet.
- Jag drar och köper de då!

Jag lyfte på kudden för att se han. Han hae på sig samma kläder som han hade haft på flygplatsen - gråsvarta byxor, svart tjocktröja, svartröd rutiga vans och en grå mössa till de. Lika sygg som vanligt. Jag kunde fortfarande inte vänja mig vid hans snygghet. Jag kan inte heller förstå att jag inte tyckte han var snygg innan jag hade träffat han. Jag hade verkligen vart dum i hela huvudet då!

- Tack babe! sa jag och pussade han.

Han kom tillbaka en halvtimme senare med  lite dricka, bullar och tabellter till mig. Jag tog två stycken och somnade sedan djupt. Jag hade helt glömt bort att jag fyllde år morgon.

Justin

Bella låg så fint och sov. Hoppas hon inte har lika ont i huvudet som hon hade haft igår i dag. Då skulle hela kvällen var förstörd! Jag gick ner till hotellets kök. Jag frågade om dem kunde fixa en fin frukost till Bella. Och klart dem kunde de. De räkte med att jag sa mitt namn så fick jag allt typ.

- Happy birthday to you, happy birthday to you, happy birthday dear Bella, happy birthday to you!!! sjöng jag.

Jag höll i en bricka med hennes fruksot och där på låg även tre stycken paket. Hoppas hon kommer att gilla dem.

- Åh god morgon! sa hon och sträckte på sig.

Hennes ansiktuttryck var väldigt annourlunda. Jag hade aldrig sett de förrut. De var som tur var ett bra uttryck. Hon tog en tugga av en crossiant och drack en klunk av den färskpressade apelsiinjucien som stod på brickan.

- Gud så fint, sa hon. Hur har du hunnit fixa allt de här?
- Jag är Justin Bieber dah! svarade jag och skrattade, hon gjorde likadant.

Bella

Framför mig låg tre stycken söta paket. Jag öppnade de ena. Där i låg ett underbart fint amrband med en massa underbara berlocker på. De var ett Tomassabo armband. Jag satte på mig de och tittade på de. Sen öppnade jag de andra paket. Där i låg en lapp där de stod: gå ner till stan shoppa vad fasen du vill och ha på dig de ikväll då vi ska till... de får du veta i kväll;).

-
Åh Justin varför är du så himla underbar?
- Varför är du så himla underbar är ju frågan.

I de sista paketet låg en nyckel. En nyckel till Justin's hus.

- Jag tänkte, du bor ju typ hos mig ändå så ja.
- Värsta bästa idéen ju!

Efter att ha ätit upp min underbart goda frukost och gjort mig i ordning gick jag ner på stan. Justin skulle göra någon interjuv för någon radio här i frankrike.

Solen sken som tusan ute så de fick bli ett par kort byxor och en snygg tröja och lite smycken till de. Jag gick runt på Paris gator med en starbucks mugg i handen - såklart! De var bland de godaste som fans utan tvekan! Jag var superspänd inför i kväll. Undra vad som skulle hända?

Bra/ dåligt? KOMMENTERA! kommer mer ikväll om ni kommenterar.

Ska ta och göra om desginen nu idag så de kanske kommer se lite wierd ut på bloggen ett tag men de får ni leva me:p

Comments
Written by: Johanna

mer mer :D

2011-05-04 @ 15:31:28 - URL: http://johannaviveca.blogg.se/



Written by: uppmärksam tjej ;)

haha, du råkade skriva lite fel du skrev : Hannah i Paris ist för : Bella i Paris xD men jätte bra ändå!! mer snälla ! :D

2011-05-04 @ 17:06:26 -



Written by: amina

goooood så bra mer snälla!

2011-05-04 @ 18:21:56 -



Written by: azra

mer, mer,mer,mer snälla :D

2011-05-04 @ 18:22:39 -



Written by: Josefin

meer :)

2011-05-04 @ 18:25:19 - URL: http://truebieberstories.blogg.se/



Written by: Louise

Jättebraaa!! Mer!

2011-05-04 @ 19:06:16 -



Written by: Sofia

superbra :D

2011-05-04 @ 21:38:22 -



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback