Date: 2011-05-04 | Time: 22:10:19

Filed under: My Favorite Girl (avslutad)
5

My Favorite Girl 57

Solen sken som tusan ute så de fick bli ett par kort byxor och en snygg tröja och lite smycken till de. Jag gick runt på Paris gator med en starbucks mugg i handen - såklart! De var bland de godaste som fans utan tvekan! Jag var superspänd inför i kväll. Undra vad som skulle hända?


Jag gick in i en affär som jag inte kunde uttala namnet på. Trots att jag hade läst franska i skolan i snart fyra år, kunde jag typ ingenting. De var de tråkigaste ämnet som fanns!

Jag mäkte dirket när jag kom in i affärer att detta inte var ett place för människor med lite pengar. Tur att jag hade Justin's kredikort i min plåbok. Jag tittade runt, men hittade inte ett skit. Så jag fortsatte. Jag gick sedan in i en affär som jag hade sett en ortoligt fin klänning i skyltfönstret på. Jag provade den och den satt PERFEKT! perfekt, tänkte jag.

Justin

Interjuvn var hur rolig som helst. Jag var på samma ställe och blev interjuvad nästan varje gång jag var i Paris. Han som interjuvade mig glömde jag alltid av namnet på men han var i allfall sjukt rolig. Den här gången hade jag busringt till Usher och slåt sönder en gitarr, haha! Lite udda men ja.

På interjuvn

När jag var påväg hem ifrån interjuvn åkte vi för min "stan". Av ren slump såg jag Bella gå där. Hon var lika snygg som vanligt. Hon gick runt och bärde på fem stora kassar, ovanligt, nej inte dirket!

- Kenny stanna här.

Han gjorde som jag sa. Jag gick ut ur bilen. Kenny hängde med.  Jag gick långsamt bakom Bella. Hon märkte ingenting. Hon höll i sin mobil och var inne på twitter - min twitter! Jag händer framför hennes ögon och vände henne om.

- Hej babe! sa jag.
- Hej darling, svarade hon och kysste mig.

Jag såg hur hela gatan vid stod på kollade på oss. Jag brydde mig inte. Vi bestämde oss för att gå och sätta oss på ett fik och sedan dra hem till hotellrummet.

På hotellet - Bella

Jag gick in på toan med än gång när vi kom hem. Jag började att göra mig i ordning- fixa håret, naglar och sminkade mig och så. De tog säkert en och en halv timme för mig att göra mig i ornding. Jag satte upp håret lite annorlunda ifrån vad jag brukade.

När jag kom ut ifrån badrumemt stod Justin där. Han hade en blå rutig skjort på sig, mörja byxor och var äckligt snygg.  
 Han log ett snett leende och pekade i mot dörren. Vi fick ut hand i hand och åkte sedan en limo. Jag hade inte en anning om var vi skulle. Jag visste bara att vi skulle äta där. Men de kunde man ju göra i stort sätt överallt. Justin sa åt mig att inte kolla ut genom fönstret. Jag gjorde som han sa. Efter ett tag var vi framme. Han gick ut först. Han öppnade bil dörren på min sida, bugade och uppträde som en riktigt "gentleman".

När jag öppnade ögonen, fick jag en chock. Vi var utanför effieltornet. Jag hade aldrig tidagre vart här. De var så coolt! Vi åkte upp nästan högst upp där de var helt tomt. De stod ett bord där med mat för två på. Jag antog att vi skulle sitta där.

Vi satte oss ner och jag åt den godaste förrätt och huvudrätt jag någonsin hade ätit. De var ortroligt gott. Efter att ha ätit de gick vi ifrån bordet ett tag. Vi ville smälta maten så att efterrätten fick plats. Vi ställde oss i mot räcket och såg ut över Paris, de var så vackert. Justin stod bakom mig. Han luktade väldigt gott och jag ville bara äta upp han, men de fanns ingen plats i min mage.

- Jo du Bella de en sak jag länge har velat säga dig..

Bra/dålig? KOMMENTERA!!



Comments
Written by: Johanna

mer :D

2011-05-05 @ 16:07:09 - URL: http://johannaviveca.blogg.se/



Written by: aaaahhh! ;)

BRAAA! MEEER! :D

2011-05-05 @ 16:45:46 -



Written by: Gabriella

superbra :D skiv mer när du hinner <333333

2011-05-05 @ 17:47:20 -



Written by: Anonym

Braaaa

2011-05-06 @ 23:35:00 -



Written by: Louise

Så himla bra!!

2011-05-08 @ 10:58:55 -



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback