Date: 2011-05-24 | Time: 20:55:28

Filed under: My Favorite Girl (avslutad)
2

My Favorite Girl 62

Jag hade aldrig sagt de till nån dirket. Jag var faktiskt (inte för att skryta) riktigt duktig på att sjunga. Jag och min syrra hade blivit erbjudna skivkontrakt, innnan hon försvann. Så när hon gjorde det så ville jag inte ha de. Skulle jag våga berätta det för Justin ?


Vi fortsatte att sjunga och sedan var de snart dags för alla att börja göra sig i ordning. Jag och Justin gick in i hans logé och han fixade håret och sjunga upp lite och så. Efter ett tag blev han helt knäpp tyst och bara tittade på mig.
- Varför har du aldrig sagt att du sjunger så jävla bra?
- Haha varför skulle jag?
- Varför inte? tjatade han i mot.
- De är inte direkt så att jah går fram till en person och säger. Ey du jag sjunger as bra!
- Nä de är klart, haha! De tänkte jag not på.
- Haha du är ju för söt, sa jag och gick fram till han. Jag ruffsade till hans hår och kysste han lätt på munnen.
Dörren öppnades och in kom Jaden. Inte Jaden i min klass utan Jaden Smith. De var först då jag insåg att jag typ inte skulle kunna gå i skolan på tre månader. Jag kanske borde säga till? haha, orka bry sig. Jag har ändå världens sämsta betyg och världens sämsta klass, ja lista är lång.
- Ey bro! sa Justin och gick fram till han. Dem gjorde en typisk kill häsling om ni fattar vad jag menar.
- Hey!
- Red för att rocka sönder my tour nu eller? sa Justin och skrattade lite lätt.
- Haha ja! svarade han.
Jag är lite förälskad i Jaden, haha! Han är underbar. Och hans film Karate Kid. Är min absoluta favorit film. Jag har sett den helt seriöst 300 gånger.
- Vi har inte träffats innan, sa Jaden och tog min hand.
- Nej de har vi icke! Isabella, men du kan kalla mig Bella eller Bell.
- Najs! Trevligt att träffas. Jaden förresten.
- I know.
- Förstod nästan de, svarade han.
- Snobb! sa Justin och skrattade.
Han gick fram till mig och kramade mig bakifrån. Jag kände lukten av hans underbart goda parfym. Jag drog hans lukt genom näsan flera gånger, bara för att den var så underbar.
När klockan var sju gick Willow, Jaden's syrra ut på scén och peppade upp publiken. När hon sjung Whip my hair, stod även Justin och jag sjung under scén. Han kommer nämligen upp ur golvet och sjunger Love me. Underbart låt får jag säga.
När klocka var tio i åtta. Hörde jag ur alla började att skrika som galningar...

Bra/dåligt?

KOMMENTERA!

Comments
Written by: Johanna

mer mer :D

2011-05-25 @ 06:45:37 - URL: http://johannaviveca.blogg.se/



Written by: Louise

Du skriver jättebra!! Men i det här kapitlet hände typ.. ingenting haha?

2011-05-25 @ 19:05:31 -



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback