Date: 2011-11-29 | Time: 16:54:30

Filed under: Annat
4

Börja blogga igen?

Hejsan svejsan!

Hannah här! Tjejen som startade bloggen och är ägaren av den. Har inte bloggat här på ett halv år nu. Har tänkt felar gånger att jag ska börja blogga igen, men det har inte blivit av. Vet att det är en anna som bloggar här nu och håller på med en novell. Men jag har tänkt börja blogga jag med. Den blogg kommer alltså att innehålla två olika noveller på samma gång. Eller är det för jobbigt? Jag har verkligen lust att skriva, men om jag ska göra det får det vara på denna bloggen. Vill ni att jag ska börja blogga igen? ska i vilket fall som helst skriva första episoden till den nya storyn i kväll så den kommer upp senare. Men om ni inte gillar de slutar jag.
Såg att statistiken inte var den bästa så tipsa gärna era vänner. Vi som skriver blir så sjukt peppade av kommentarer och mycket besökare! Ska även fixa en ny design vad tycker ni om det? PUSS!


Comments
Written by: Johanna

Självklart :D

2011-11-29 @ 18:07:29 - URL: http://johannaviveca.blogg.se/



Written by: Mathilda

klart! vill ha nåt att läsa o eran novell är helt klart bäst! :D

2011-11-29 @ 18:52:28 -



Written by: smilla

Ofc Ska du fortsätta dummer

2011-11-29 @ 19:24:51 -



Written by: Felizia

Of course! :D

2011-11-29 @ 19:38:27 - URL: http://onlyfellie.blogg.se/



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback