Date: 2011-11-02 | Time: 14:48:59

Filed under: My Favorite Girl (avslutad)
6

My Favorite Girl 102

jag hoppade in och kenny hoppade in i förarsätet sen efter ett tag så hoppade Scooter in i framsätet och Justin på andra sidan om mig, Christian hade sin bil så han åkte i den

När vi skulle åka kom vi nästan inte ut. Folk låg nästan på vår bil! de va lite läskigt, jag ville inte sitta vid ett fönster så jag satte mig i mitten. Justin tog sin arm om mig och trök mig mot hans bröst. De kände som om vi stod still i timmar fast de va kanske 10 minuter, ååå jag ville bara hem.

 

 

 

 

till slut så kom vi loss och vi åkte därifrån, jag längtade efter en normal säng..

jag lutade mig mot Justins bröst hela tiden, jag kände hans värme mot mig.

vi kom fram till hotellet där jag och Justin bodde på för tillfälligt, vi gick in bakvägen för säkerhetskull om de skulle finnas några paparazzis som stod och vänta eller gömde sig i buskarna, varken jag eller Justin hade lust att träffa dom, jag va för trött och Justin hade nog inte tålamodet och de sista vi skulle behöva nu är att Justin skulle attackera någon paparzzi nu..

 

vi åkte upp till hotell rummet och beställde lite roomservice , jag va jätte hungrig eftersom att jag inte hade ätit på ungefär ett dygn. så medans Justin beställde så gick jag och bytte om till annat som jag fick låna av justin, jag tog en tröja som va för liten för honom och ett par mjukisar.

när maten kom så satte vi oss i soffan och kollade på en film.

vi kollade på 'Letters to Juliet', jag grät ju som vanligt i slutet, men de va ju så gulligt när hon stod där på balkongen och han kom där och allt sånt!

 

Justin tittade bara roligt på mig när jag grät

 

- va gullig du är… sa han och log samtidigt som han tittade på mig

jag log tillbaka och vi tittade varandra i ögonen

 

han började fingrade i  mitt hår, jag hade fastnat i hans ögon. Han slutade att hålla på i mitt hår och tog sin hand försiktigt på min kind, han satte sig närmare.. sen kysste han mig och jag besvarade den, jag försökte sätta mig närmare honom men de va inte så lätt eftersom vi satt varandra så nära som de gick, kyssarna blev mer och passionerade,

helt plötsligt ställde han sig upp och vände sig mot mig

 

- kom.. sa han och höll fram sin hand.

 

Jag tog tag i hans hand och ställde mig upp, han tog min andra hand med hans lediga han,

Han började kyssa mig samtidigt som knöt ihop våra fingrar, han började gå så jag fick gå baklänges, han ledde oss till fotändan av sängen. Vi kysstes hela tiden, de gick inte att sluta. Jag släppte hans händer och  tog mina händer runt hans nacke, han tog sin ena hand på min rygg och sen lutade han sig framåt så föll ner på sängen, han tog emot sig med andra handen så jag inte skulle göra mig illa.

 

efter att ha legat och kysst ett tag så började han slutade han och tittade mig i ögonen

 

- vi kanske inte ska göra de här.. sa han och tittade ledsamt på mig

 

- kanske inte…. vi kan ju ta de lugnt.. de behöver ju inte vara så vilt som vi brukar göra. sa jag och blinkade mot honom

 

vi började små skratta samtidigt som Justin gick tillbaka med att kyssa mig

Han började ta sina händer under min tröja och drog den mer och mer högre upp, vi slutade kyssas och han drog av den och jag drog av hans tröja..

vi kröp under täcket och drog av oss resten.. han låg ovanpå mig och kysste mig på halsen.. jag hade saknat hans kyssar..

 

- jag älskar dig… viskade han när han kom upp till mitt öra

 

- jag älskar dig också… viskade jag tillbaka

 

den natten va underbar.. den glömmer jag aldrig.. efter en timme av 'justin' så tog han sin arm runt mig och jag la mig på hans bröst korg och inte långt efter så somnade vi..

___________________________________________________________________________________
Förlåt för ett sånt kort kapitel men jag ska resa bort nu... men om jag får en chans att skriva så lovar jag att jag ska skriva, men då kanske in får räkna med korta kapitel. Va tyckte ni om de här kapitlet? KRAM :-D //Mii


Comments
Written by: Mathilda

det var grymt bra :D älskar det

2011-11-02 @ 15:38:02 -



Written by: emma

asbraaaaaaa !! :D

2011-11-02 @ 19:43:20 -



Written by: Elwira

Awesome precis som alla andra :)

2011-11-04 @ 04:08:50 - URL: http://justindrewbieberland.bloggplatsen.se/



Written by: Isssaaa

Äntligen läst klart ALLA delar!! Grymt bra novell!!

2011-11-08 @ 15:34:59 -



Written by: Anonym

Vill du ha en snygg gratis design till din blogg ? kolla då in hit för mer info http://portfoliostyle.blogg.se/

2011-11-11 @ 14:21:50 -



Written by: sara

har läst alla kapitlen nu på två dagar! älskar novellen! <3 längtar tills nästa del!

2011-11-20 @ 22:16:15 -



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback