Date: 2011-10-31 | Time: 14:06:44

Filed under: My Favorite Girl (avslutad)
6

My Favorite Girl 101

- Christian.. tack for att du drog upp mig.. sa jag och tittade på hans hand och sen upp på honom

- hey.. sa han och sitt finger under min haka och lyfte upp mitt ansikte som hade börjat kolla på hans händer igen - jag skulle göra allt för dig.. sa han och tittade mig rakt in i ögonen..

 

 

 

han lutade sig fram och vi kysste varann på kinden, vi log och sen gick han ut..

 

Justin

 

Jag hade precis varit och ätit frukost och skulle gå tillbaka till Bell's rum då jag gick runt hörnet och så att Scooter stod och prata med en läkare, jag gick fort tillbaka bakom hörnet och lyssnade på va dom sa

 

- så hon kan få ett återfall? frågade Scooter

- Ja, det finns en möjlighet att hon kan få ett återfall, så det är viktigt att ni håller ögonen öppna.

- okej.. men vad är syntomerna då? är de samma som nu eller? frågade Scooter igen

- Ja precis, om ni märker att hon är trött eller om hon bara känner sig dålig och beter sig konstigt så ska ni höra av er så får vi göra en större utredning.

 

Jag kunde inte hålla mig längre, jag gick runt hörnet

 

- VA SNACKAR NI OM? halv skrek jag

 

Scooter vände sig om och såg inte förvånad ut av att jag  hade hört allt, han vet att om de gäller Bell nått så får jag reda på de på nått sätt, jag bryr mig ju om henne.

 

- aa de e ju bra att du också vet eftersom att du är med henne mer än va jag är, sa han och tittade på mig - men vi pratar inte om de här med Bell, hon kan bli orolig då och mer stressad, okej?

 

- okej, sa jag och tittade sorgset på honom

 

- aa men, jag ska gå och skriva ut henne nu så ni kan gå och säga till henne att hon kan börja göra sig i ordning. sa läkaren och log och gick där ifrån

 

Jag vände mig mot Scooter och han vände sig mot mig,

Han såg att jag var ledsen

 

- De löser sig, se till att hon vilar så kommer de bli bra..

 

- mm.. sa jag och kollade mot hennes dörr

 

- äsch ! kom igen nu , nu får vi ju åka hem ! sa han och la armen mot mig och så började vi gå mot hennes dörr

 

Bell

 

Jag lutade mig tillbaka och kände att de va nått knöligt sin låg vid min rygg jag lyfte försiktigt på mig och stack handen bakom ryggen och fick fram en nalle. Jag lutade mig tillbaka igen och tog inte min blick ifrån nallen, Gud va söt den va! Undra om de va Justin som hade gett den till mig?

Just då så kom Justin in,

 

- är de du som har lagt den här i min säg? sa jag och höll den med båda händerna och riktade den mot honom

 

- mm , när du låg i koma… tycker du om den? frågade han och satte sig på sidan av sängen

 

- skojar du ? den är ju super duper söt! Tack älskling… sa jag och tog min arm runt hans nacke och drog honom intill mig och kysste hans kind.

 

- vi träffade läkaren, han sa att du ska få åka hem nu så du skulle göra dig i ordning nu sa han och log

 

- ja, va skönt, ! sa jag och satte mig upp - då ska jag börja..

 

- nej, ligg still du, jag kan packa sa han och reste sig upp fort,

 

- men älskling de är ju bara.. sen av bröt han mig igen

 

- nej, ligg still, vart ska jag börja ? sa han och log stort

 

- okej, sa jag och rynkade ögonbrynen och la mig ner igen - du kan börja med att ge mig byxor och de som ligger där borta så jag kan klä på mig … sen är de nog klart! sa jag och små skrattade lite

 

- aha okej.. sa han och fattade att de inte fanns nått att packa, han gick och hämtade dom och kom tillbaka och små skrattade lite han med

 

- nemen, den har adidas dressen känner jag igen, sa han och blinkade

 

- ja, jag lånade den när jag skulle åka och hämta mina kläder hos Christian, sa jag och log.

 

- okej sa han och gav mig en kyss,

 

- hur är de mellan dig och Christian, har ni pratat med varandra? frågade jag och kollade med stora ögon på honom, jag vill verkligen inte att dom ska vara ovänner! jag vet hur mycket dom betyder för varandra längst innerst inne!

 

- ja, de har jag och vi har rätt ut endel saker, så de e lugnt mellan oss.. sa han och log

 

Jag blev jätte glad när jag fick höra att dom va vänner igen

 

- bra sa jag och log stort,

 

Jag klädde på mig och sen skulle vi sitta och vänta på läkaren som skulle säga att de va dax att åka hem..

 

Justin satt fortfarande på sidan av mig säng, vi sa inget vi bara tittade på varandra..

 

- Jag kan inte hålla mig längre.. sa han och log

 

- vad? sa jag och log tillbaka

 

- jag vill kyssa dig…

 

- vem hindrar dig? sa jag och tittade honom djupt in i ögonen

 

han tog sin hand på min kind och lutade sig framåt samtidigt som mig.. vi möttes i mitten , hans läppar mjuka och hans kyssar va ömma, helt enkelt underbar!

vilket underbart sätt att vänta på läkaren.. Justin va verkligen den bästa pojkvännen man kunde ha!

 

De knakade på dörren och vi slutade, de va läkaren

 

- så Isabella nu kan du åka hem sa han och log,

 

jag och Justin tittade på varandra och bara log, nu kunde vi äntligen få åka hem

 

Läkaren gick ut och Justin hjälpte mig upp ur sängen och på med skorna, Jag märkte att han tog de väldigt bokstavligen att jag va tvungen att vila som läkaren hade sakt igår när han sa att jag hade fått en stressattack, men de va bara gulligt, de visade att han brydde sig, jag tog ett stadigt tag om Justins arm och vi gick ut ur rummet. När vi kom ut i korridoren så satt Scooter, Kenny och Christian och väntade.

 

- vi har fått ett problem… sa Kenny

 

vi stannade upp, ånej va de första jag tänkte

 

- eftersom att du åkte in på sjukhuset så har de kommit sjukt  mycket paparazzis som står där nere och väntar på att ni ska komma,. fortsatte Kenny

- Men jag har ringt några fler livvakter som kommer komma hit och så kommer vi köra fram bilen så långt fram de bara går, okej?

 

Jag tittade på Justin,  han såg ledsen ut..

 

- aa okej, de e lugnt, ska vi sätta oss här och vänta då? frågade jag och log

 

- aa.. jag går och ringer och kollar vart dom är sa Kenny och gick iväg en bit

 

Justin och jag gick och satte oss på en bänk, Nu satte Justin och tittade rakt ner i golvet , jag såg att han va jätte ledsen, han grät inte men man såg att nått tröck ner honom.

 

- älskling.. vad är de frågade jag och tog tag i hans hand och tittade på honom..

 

- förlåt att jag utsätter dig för dehär.. om jag skulle varit en normal kille så skulle de här inte hänt.. så skulle vi kunnat åka hem i lugn och or..

 

Jag tog min hand på hans kind och vinklade de mot mig

 

- Justin, jag bryr mig inte om dom där paparazzisarna, visst dom kan va jobbiga men jag bryr mig inte om dom, bara jag får åka här ifrån med dig så är allt bra, sa jag och log.

 

han log tillbaka, jag gav honom en kyss sen kom Kenny,

 

- dom är där nere nu, är ni redo? frågade han och tittade på mig och Justin

 

Jag och Justin tittade på varan

 

- Japp de e vi sa Justin och ställde sig upp och hjälpte mig upp och sen så tog jag tag i hans arm,

 

i hissen påväg ner så förklarade Kenny hur vi skulle göra, dom hade kört upp bilen på sidan så nära utgången som möjligt, sen så hade livvakterna ställt sig på sidan av bilen och gjort som en väg som jag kunde gå och hoppa in i bilen..

 

vi kom ner och jag och justin och alla gick ut, jag höll i Justin och gick nästan bakom honom, de va säkert 1000 blixtrar hela tiden och folk skrek  i mun på varan.. jag skulle precis gå in i bilen då jag ser att Justin går bakom bilen, jag stannade honom

 

- vart ska du? sa jag och kollade oroligt på honom

 

- jag ska prata med Scooter bara sen hoppar jag in på andra sidan sa han och log

 

jag hoppade in och kenny hoppade in i förarsätet sen efter ett tag så hoppade Scooter in i framsätet och Justin på andra sidan om mig, Christian hade sin bil så han åkte i den

När vi skulle åka kom vi nästan inte ut. Folk låg nästan på vår bil! de va lite läskigt, jag ville inte sitta vid ett fönster så jag satte mig i mitten. Justin tog sin arm om mig och trök mig mot hans bröst. De kände som om vi stod still i timmar fast de va kanske 10 minuter, ååå jag ville bara hem.

 

_______________________________________________________________________________________________________________

va tyckte ni? Kommentera! och ett STORT TACK till er som kommenterar, trodde verkligen ingen skulle göra de efter en sån dålig uppdaterning ! gör mig så glad =D p.s Happy Halloween! KRAM //Mii


Comments
Written by: Happy Halloween

Grymt Bra!!!♥



//Ebba :D

2011-10-31 @ 19:01:18 -



Written by: Emma

jag vet inte om du vet detta men den här bloggen http://jbiebslovestories.blogg.se har samma novell som dig. Vet inte om det är något som du redan vet och tycker är okej , men om inte så kopierar dem det du skriver.

2011-10-31 @ 19:28:03 -



Written by: ebba

skit bra , fortsätt uppdatera ! <3

2011-10-31 @ 20:08:03 -



Written by: Elwira

Happy Halloween ^^



Du skriver as bra, älskar novellen 7kt mycket :P



Bli bara lite bättre på att uppdatera först trodde jag du slutat men som tur är så har du inte det :)))))

2011-10-31 @ 21:20:16 - URL: http://justindrewbieberland.bloggplatsen.se/



Written by: Mathilda

skit bra:D meeeeer

2011-11-01 @ 15:50:55 -



Written by: BeLL

!Lika bra som alltid!

2011-11-01 @ 16:54:03 -



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback