Date: 2011-09-23 | Time: 19:36:53

Filed under: My Favorite Girl (avslutad)
9

My Favorite Girl 98

- Jag skulle göra allt för dig Bell.. sa han och log

Jag la huvudet på sned och de föll varsin tår från varje öga.. Han torkade bort dom från min kind och log lite snett

 

 

 

 

- .. Även om de skulle betydda att jag skulle bli olycklig.. fortsatte han

 

- tack du är en bra vän... sa ja och log..

 

sen visste jag inte va jag skulle säga.. allt bara snurrade  i mitt huvud.. jag visste varken ut eller in!

Helt plötsligt började jag må jätte dåligt och jag ändrande mitt ansikte från ledsen till som om jag hade sätt ett spöke. Jag såg hur Christian kollade konstigt på mig..

 

- Bell mår du bra? sa han och kollade oroligt på mig

 

Jag kände hur jag fick svårt att andas! Jag ställde mig upp utan att tänka på de

 

- Eh.. jag.. måste.. gå! fick jag ur mig och började gå mot huset , fort!

 

- Bell, vänta hörde jag bakom mig och hur Christian började springa mot mig. - BELL!! hörde jag Christian skrika

 

Sen blev allt suddigare och suddigare samtidigt som jag hörde ett plask.. de va jag.. de va jag som ramlande i poolen.. Jag kunde fortfarande inte se så mycket men jag kunde höra allt.. jag kände hur jag sjönk sakta men säkert mot botten, Jag kunde inte röra mig men jag kände hur paniken spred sig i min kropp..

Jag kände någon som tog tag i mig. sen blev allt svart.

 

 

Justin

 

Vilken underbar dag! de va fint väder, Jag va i studion och jobbade på ett nytt album och bäst av allt Bell va hemma och väntade på mig!! jag kunde inte sluta tänka på henne imorse när hon låg där i sängen och sov.. hon såg så söt ut!

 

Jag vände hur de vibrerade i min byxficka.. De va säkert Bell tänkte jag och drog upp mobilen!

men de va de inte.. De va Christian..  jag trök på upptaget, som om jag skulle vilja prata med honom!

 

jag fortsatte att sjung men efter typ 3 minuter så kom Scooter och avbröt.

 

- Justin kom ut hit nu!!!

 

- Va? sa jag och kollade på honom - Jag vill blir klar så fort… sen han jag inte säga mer

 

- JUSTIN! de e handlar om Bell!!!  skrek han och han såg bekymrad ut

 

Jag blev chockad , jag slängde av mig mina hörlurar och sprang ut till honom , när jag kom fram så såg Scooter lite rädd ut

 

- VAD HAR HÄNT MED BELL!?!?!?!? skrek jag och han tittade i mina ögon.. jag va rädd..

 

- kom vi tar de i bilen , SKYNDA!  skrek han och vi sprang ut till bilen och Scooter började köra så fort han kunde.

 

han sa inget men jag satt och väntade på när han skulle berätta vad som hande hänt. Man märkte på honom att han ville dra ut på de så långt som möjligt som om han inte klarade av att berätta de..

 

- SCOOTER NU BERÄTTAR DU VAD SOM HAR HÄNT! DE E MIN TJEJ DE HANDLAR OM! SÅ BERÄTTA NU FATTAR DU!?!??!

 

han sag jätte bekymrad ut

 

- okej Jag ska! sa han tillbaka lugnt. - men du måste va lugn.. de hjälper inte om du blir orolig okej?

 

jag sa inget, e han dum eller! jag håller på att oroa ihjäl mig just nu bara för att han inte berättar va som har hänt!

 

- De va Christian Beadles som ringde mig och han berättade att Bell hade börjat mått dåligt när hon va där och svimmat och ramlat i poolen..

 

jag blev tyst.

 

- .. läkarna vet inte riktigt än vad som har hänt eller hur de här kommer att gå.. fortsatte han.. - Justin ?

 

Jag satt förstenad och kunde inte röra mig.

Hur kunde de här hända?

Varför hände de?

Hur kommer de här att gå?

 

de va en sak jag visst och de va att jag inte skulle kunna leva utan henne!

 

vi parkerade bilen och jag hoppade ut och sprang allt va jag hade mot ingången och fram till en informations disk

 

- Vart e min flickvän?!?! skrek jag till henne i disken

 

hon i disken kollade frågande på mig

 

- ursäkta vad sa du? sa hon och log,

 

hur fan kunde hon le, Bell låg här inne någonstans svårt sjuk och hon sitter här OCH LER!?!?

 

Jag kände hur Scooter tog tag i mina armar och drog mig bakåt, han va andfådd han hade också sprungit men jag va mycket snabbare än honom.

 

- Vi söker Isabella.. mer hann han inte säga förrän hon förstod vem vi menade hon kände säkert vem de va efter allt skvaller i tidningarna.. - visst, följ med mig..  sa hon och gick ifrån sin disk om mot hissen

 

Jag skyndade mig så fort som möjligt.. hon trök upp hissen med den va seg.. Jag gick fram och trök på hissknappen tusen gånger,

 

- ey , Justin va sa jag till dig, ta de lugnt.. de hjälper inte att du e stressad okej? sa Scooter med  lugn röst,

jag lutade mig mot en vägg och tog händerna framför ansiktet och andades djupt, han hade rätt.. hissen kom och vi sprang i hissen och hon trök på våning 3 .. hissen gick sakta men säkert upp och tillslut stannade den och vi sprang ut till korridoren och hon visade oss till ett rum,

 

- här.. sa hon och pekade på en utav dörrarna

 

jag sprang in och där låg hon.. helt stilla och allt va tyst.. jag gick och satte mig på en stol bredvid hennes säng och tog tag i hennes hand..

 

- Jag kommer snart.. jag ska försöka hitta en doktor okej? sa Scooter men jag brydde mig inte om att svara..  jag höll bara i hennes hand och tittade på henne hela tiden

 

jag kände hur hennes hand va kall.. jag pussade på den och försökte få den lite varmare men jag lyckades inte.. jag kände hur tårarna började rinna och jag grät som ett litet barn..



_______________________________________________________________________________________________
förlåt för att jag inte skrivit på länge men de har varit mycket med skolan... MenMen Hoppas verkligen att ni tyckte om de här kapitlet ! :-D Kommentera gärna va ni tyckte! :-D KRAM //Mii

Comments
Written by: Bella

Jättebra som vanligt. Besök gjärna min novell blogg :D bellasnovell.blogg.se

2011-09-23 @ 20:23:29 - URL: http://bellasnovell.blogg.se/



Written by: carro

braaa jag älskar det mer imon lördag snälla<33 !!;) det är jätte bra fortsättså men jag hoppas det går bra!!

2011-09-23 @ 21:16:53 -



Written by: emma

as braaa ! bara försök att uppdatera meraa ! <3

2011-09-23 @ 21:19:56 -



Written by: Melina

Jätte bra :)

2011-09-23 @ 22:12:43 -



Written by: Johanna :>>>>>>>>>>>.

TRYCKTE******************************



förövrigt var det bra :).

2011-09-23 @ 23:09:17 - URL: http://justiinbiieberstorys.blogg.se/



Written by: Anonym

bra :)

mer mer

2011-09-24 @ 10:07:27 -



Written by: Mathilda

grymt bra :D snälla meer :D

2011-09-24 @ 14:56:24 -



Written by: Josse

Skitbra, längtar till nästa!<3

2011-09-24 @ 16:44:10 -



Written by: Nova

snälla ett söndags avsnitt det ger mig energi tills skolan imon snällaaaaaaaaa!!!<3

2011-09-25 @ 10:28:41 -



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback