Date: 2011-09-25 | Time: 21:06:33

Filed under: My Favorite Girl (avslutad)
20

My Favorite Girl 99

- Jag kommer snart.. jag ska försöka hitta en doktor okej? sa Scooter men jag brydde mig inte om att svara..  jag höll bara i hennes hand och tittade på henne hela tiden

jag kände hur hennes hand va kall.. jag pussade på den och försökte få den lite varmare men jag lyckades inte.. jag kände hur tårarna började rinna och jag grät som ett litet barn..

 

 

 

 

 

Jag kunde inte sluta gråta… de här va de värsta som har hänt i mitt liv. Jag såg att hennes hår va blött.. varför va de det? tänk om de va Christian som kanske hade puttat i henne i poolen!

Jag torkade bort tårarna med ena handen .. Just då hörde jag hur dörren öppnades och in kommer Christian med en Cola burk i handen, Jag ställde mig upp fort och släppte Bell's hand och gick med bestämda steg mot Christian som stod i dörröppningen

 

- hur mår hon? sa han med lugn röst och tittade på mig med en bekymrad blick

 

men de struntade jag i, jag tänkte inte, jag fortsatte bara gå och puttade honom hårt på ena axeln så han ramlade lite bakåt och tappade Cola burken  på golvet

 

- ey! skrek Christian

 

- Va gjorde du me henne!! skrek jag och puttade ut honom i korridoren med båda händerna

 

- nej, va snackar du om?! skrek han och puttade tillbaka

 

De började klia i mina händer och jag ville bara slå till honom, men just då kom Scooter springande,

 

- HEYHEY! grabbar lägg ner, okej! lägg ner!! sa han och ställde sig mellan oss. - Nu får ni sluta, Bell blir inte bättre av att ni håller på och bråkar!!

 

vi tittade på varandra, jag va fortfarande j*vligt sur men, Scooter hade rätt.. igen. Bell blir inte bättre av de här. De va tyst i några sekunder innan Christian bara vände sig om och gick. Jag vet inte vart han skulle men de verkade som om han inte skulle stanna här ialla fall.

 

Scooter tittade på mig och himlade med ögonen men de struntade jag i, jag gick tillbaka in i rummet där Bell låg och satte mig vid kanten och tog tag i hennes hand igen.. den var fortfarande lite kall.

 

Efter ett tag kom Scooter in och ställde sig vid en vägg på andra sidan av sängen.

 

- Har du hört nått ? frågade jag och tittade på honom och sen tillbaka till Bell, jag ville inte släppa henne ur blicken.

 

- dom vet inget än.. dom väntar på några prov resultat.

 

Jag sa inget utan fortsatte bara att titta på Bell, Jag skakade på benet ju mer tiden gick och vi inte fick veta nått.. jag va nervös.

 

- Du.. Justin, du borde snacka med Christian..

 

Jag sa inget.

Jag såg i ögonvrån att han gick och ställde sig vid sängen.

 

- Justin, jag fattar att du e sur på honom ! jag fattar de , men han har precis gjort slut med henne, jag tror att han behöver lite stöd också.. sa Scooter och jag kände hur han tittade på mig

 

Jag förstod vad han menade, Christian va ju faktiskt en av mina barndoms vänner..

Jag lyfte upp Bell's hand och kysste den, sen ställde jag mig upp och gick mot dörren

 

- men lova att ringa mig om de händer nått! sa jag till Scooter och han nickade och satte sig på stolen där jag suttit

 

 

Jag gick ut i korridoren och gick mot hissen, när jag gick mor hissen så passerade jag en läsk automat, jag stannade till och köpte en Cola.. sen gick jag in i hissen och åkte ner, jag gick ut ur huvud ingången och såg Christian sitta på en bänk lite längre bort.

Jag gick dit

 

- Får jag sitta här? frågade jag Christian

 

- Visst.. sa han och gjorde en blick som sa ''Jag-bryr-mig-inte''

 

jag satte mig och vi tittade ut över parkeringen, vi sa inte så mycket.

 

- här.. sa jag och sträckte fram Coca cola burken - förlåt att jag blev sur därinne.. fortsatte jag och vände på huvet och fortsatte att titta rakt fram över parkeringen

 

- tack sa han och gjorde samma sak.

 

de va tyst ett tag igen.

 

- så.. vad hände egentligen frågade jag och tittade bekymrat på honom,

 

- vi satt och pratade och sen så ställde hon sig upp och började gå, sen helt plötsligt ramlade hon ner i poolen och sjönk.. så jag hoppade i och drog upp henne.. sa han och tog en klunk cola.

 

- mhm.. de förklarar hennes blöta hår.. sa jag och kände mig dum

 

- mm.. mumlade Christian. - Jo du Justin.. förlåt för att jag .. ja.. du vet, började hålla på med Bell.. jag borde ha vetat bättre.. sorry.. sa han och tittade på mig

 

- mm.. jag förstår att du inte kunde låta bli..sa jag och log lite snett och skrattade lite

 

Han skrattade också som svar.

 

- Nemen ska vi gå upp och titta om de har hänt nått? frågade jag och ställde mig upp,

 

- visst sa han och ställde sig upp

 

- so… vänner? sa jag och sträckte fram handen

 

- vänner. sa Christian och så gjorde vi en sån där kill-hälsning

 

vi gick tillbaka in till sjukhuset och åkte upp vi gick in i rummet och 3 doktorer va där inne som höll på med någon apparat.. Scooter stod med ryggen mot oss

 

- Va har hänt?! ropade jag och Scooter vände sig fort om och gick emot oss

 

- Killar de e nog bäst om vi gå ut. sa han och puttade ut oss

 

- Nej, va har hänt?! fortsatte jag och ryckte mig ur hans grepp

 

- Ja berätta ! sa Christian och tog sig ur hans grepp också

 

- Nej! höjde Scooter rösten och puttade ut oss och stängde dörren - okej.. såhär är de.. Jag vet inte va som hände, jag satt där och så började hon andas väldigt häftigt och så sen kom flera läkare inspringande och sen kom ni in..

 

Jag tog händerna bakom huvudet och gick runt sen satte jag mig på en stol.. hon måste bli bättre.. hon ska bli bättre!

tiden gick och vi fick inte gå in.. Scooter tyckte inte de va en bra idé.. men jag tyckte  att hans idé inte va bra! Jag vet att Bell ville ha mig vid hennes sida. jag försöks äta men de gick inte.. jag va inte hungrig men jag fick ner en macka och en choklad bit, men dricka kunde jag dricka flera stycken av.. jag ville vara vaken om nått hände.. jag vill vara vid hennes sida va som än hände. klockan blev mycket och alla började bli trötta.. men inte jag. Scooter somnade på en bänk utanför Bell's rum och Christian på en bänk lite längre bort.. o.s.v

jag kunde inte sova.. och jag ville inte de heller så jag gick ner till 7eleven som fans nere i lobbyn.. jag skulle precis betala min Cola och lite godis då jag såg en Nalle Björn.. Jag gick fram till den och de stod '' I Love you! '' på den. Jag tog den med sen gick jag upp.. jag satt på bänken ett tag där Christian sov, med Nallen bredvid mig som jag tittade på ibland och så skakade jag på benet hela tiden.. Tillslut bestämde jag mig.

Jag ska in till Bell!

Jag tog Nallen och smög förbi Scooter och skulle precis öppna dörren då jag hörde hur han snarkade till. Jag stannade och höll andan.. sen somnade han om.. Tur!

Jag smög in och stängde dörren,

 

De va mörkt förutom en lampa vid sängen som lyste upp en liten bit i hörnet av rummet. Jag gick och flyttade fåtöljen jag suttit i förut närmare hennes säng så jag kunde hålla henne i handen. Jag la nallen bredvid henne och tog tag i hennes hand och satte mig ner.. sen somnade jag.. med Bell's hand i min...

___________________________________________________________________________________
Sista kapitlet för den här veckan! :-D nu blev de väldigt långt kapitel och hoppas ni tycker att de är bra! Kommentera gärna va ni tycker! :-D P.S Stort Tack till er som kommenterar!  Kram :-D //Mii

Comments
Written by: lisa

Weey :)

jätte bra

2011-09-25 @ 21:46:14 -



Written by: Mathilda

jätte bra :D meeer :D

2011-09-25 @ 23:50:17 -



Written by: carro

meer det eju en ny vecka nu så snälla ett på onsdag eller torstad det ger mig energi och järna ett på lördag för att jag sak få energi till min volleboll turnering!!<33

2011-09-26 @ 16:44:44 -



Written by: Melina

Jätte bra! <3

2011-09-26 @ 18:16:44 -



Written by: Bella

Du skriver jättebra. Läs gjärna min novell. Bellasnovell.blogg.se

2011-09-26 @ 20:48:44 - URL: http://bellasnovell.blogg.se/



Written by: Felicia

du msåte uppdatera snabbare!

2011-09-28 @ 20:20:42 -



Written by: Wilma

Jättrbra, skriv mer :)

2011-09-28 @ 21:25:21 - URL: http://wilmaihrmark.blogg.se/



Written by: Anonym

så bra!!!

2011-09-28 @ 22:29:13 -



Written by: carro

ett idag lördag snälla det peppar min sjukt mycket tills imon ska spela match då

2011-10-01 @ 11:21:20 -



Written by: linn

ett idag ?? måndag snälla !!<3

2011-10-03 @ 18:19:14 -



Written by: annie

snälla uppdatera! :D kan inte vänta!! bästa novellen jag har läst, och tro mig jag har läst 100tals justin bieber noveller! ;)

2011-10-06 @ 20:56:35 -



Written by: nour

MEr

2011-10-09 @ 12:33:57 - URL: http://juztawesome.blogg.se/



Written by: Nova

asså inte för att jag e sån men gärna mer sex och ni förlorar läsare om ni inte skriver annars jätte bra<3

2011-10-09 @ 16:05:39 -



Written by: my

snälla idag måndag jag e sjuk :( så vill sjuktgärna ha ett avsnitt<3

2011-10-10 @ 17:05:38 -



Written by: Malin

meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer snälla ?

2011-10-10 @ 22:36:21 -



Written by: Anonym

asså du uppdaterar ju aldrig, men sjukt bra iaf! :D

2011-10-12 @ 14:52:44 -



Written by: Saga

När kommer 100?:)

2011-10-13 @ 08:44:37 - URL: http://bieberlaugh.blogg.se/



Written by: Anonym

varför skriver du aldrig mer ? :(((((

2011-10-15 @ 21:17:22 -



Written by: Elwira

längtar bara tills 100 kommer älskar dennN!!!!!!!:PPPPPP<3

2011-10-19 @ 10:20:22 - URL: http://jbieberland.blogg.se/



Written by: Julia

Jag har redan hunnit att läsa från del 1 till del 99. och när jag började va del 99 den senaste du hade lagt ut och nu när jag har läst färdigt så har det inte kommit någon ny det.... Det ha tagit ca en vecka att läsa alla. jag vill ha MEEEEERRR!!!!!!!

2011-10-20 @ 15:52:21 - URL: http://juliiabiieber.bloggplatsen.se



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback