Date: 2012-04-30 | Time: 16:45:23

Filed under: Someday (pågående)
8

kapitel 12 - what just happend?

Tidigare: Elena och Justin delade säng och dagen därpå så bar de iväg hem, Varken Elena eller Justin ville åka hem och ta itu med verkligheten, Justin och Elena verkade lite smått förtjusta i varandra och när dom var tillbaka och hade hoppat in i bilen så hände de, dom kysstes !

efter att kyssen var klar så blundade jag , '' OMG'' va de ända jag tänkte.. '' vad hände just? '' jag vågade inte öppna ögonen, tänk om Justin skulle sitta där och hade de där ansiktsuttrycket då han hade ångrat sig.. Jag öppnade ena ögat ..

Jag såg hur Justin lutade sig fram mot mig för att försöka titta mig i ögonen eller ögat,

 

- hej sötnos.. haha tänker du titta nu ? sa han och skrattade lite ,

 

- hej… sa jag försiktigt och öppnade andra ögat också

 

- va e de ? frågade han och log samtidigt som han tog en slinga och la den bakom mitt öra,

 

- ne.. jag va bara rädd att du skulle ha ångrat dig.. sa jag lite försiktigt

 

- vaddå för nått?

 

- att du kysste mig.. sa jag kollade ner

 

- va? varför skulle jag de? ne..  sa han och tog sitt finger under min haka och lyfte upp mitt anskite - Jag ångrar ingenting jag gjort med dig Elena.. sa han samtidigt som han kysste mig igen

 

ååå jag tror jag skulle dö! han gav dom mest fantastiska kyssarna, vi satte och kysstes ett tag till Justins mobil ringde,

 

- fan.. sa han samtidigt som han slutade, han tittade ledsamt på mig men jag bara log

 

- de e lugnt ta de, de kan ju vara viktigt, sa jag och log igen

 

han log tillbaka och kysste mig på kinden och började och gräva i sin ficka och tog upp mobilen

 

Jag lutade mig tillbaka i sätet och tog båda händerna på kinden där Justin precis hade kysst mig, Jag kunde inte sluta le, han va nog den bästa någonsin! han va så snäll och underbart omtänksam och han va rolig och SJUKT snygg! helt enkelt världens bästa pojkv… eller? va han min pojkvän nu? '' ojoj.. jag måste fråga Justin '' tänkte jag för mig själv eller ne, de kan jag inte göra! visst vi kysstes men jag kan ju inte bara hoppa på honom nu och bara '' ÄR VI IHOP NU JUSTIN ? VA?VA?VA?! VISSTE E VI IHOP NU! '' ne.. de skulle inte funka.. jag väntar nog ett tag

 

- e allt okej? hörde jag Justin fråga och jag skakade på huvudet

 

- va? frågade frågande

 

- aha e allt okej? frågade han igen med ett oroligt leende samtidigts om han startade bilen

 

-  jaha jaa! sa jag och log stort och vände mig sen och tittade ut genom fönstret

 

Jag hörde hur han skrattade lite, Jag satte på radion för jag ville inte prata just nu, Jag fattade inte va som just hände med mig! Justin kysste mig men ände så kände jag mig oroligt och lite ledsen. De va som om jag hade en person på varsin axel som en ond Elena och en god Elena ,

 

'' okej, han kysste dig men de betyder inte att han vill vara ihop med dig! '' sa den onda

 

'' varför inte! man kysser väll inte någon som man inte tycker om! '' sa den goda

 

'' ne men tänk efter!  1. hur länge har ni känt varandra?  , vad är de 5 dagar kanske en vecka och man blir inte kär så snabbt.. 2. tänk på vilken position han är i ! han e inte någon vanlig ' normal ' person han är fucking JUSTIN BIEBER! han kan inte gå runt och kära ner sig i random people! 3. han har Selena , hon är söt och rolig och är i samma situation som han ! '' sa den onda och de gick rakt in i hjärtat , de gjorde ont..

 

'' ne nu! '' sa den goda och satte händerna i sidan '' för de första! man kan bli förälskad på så kort tid och vi har spenderat lång och intensiv tid tillsammans. För de andra! han ÄR en normal person, du vet han kissar han med! han är som vilken person som helst så han kan visst gå runt och ' kära ned sig' hur mycket han vill  .  Och för de tredje ! Selena försörde honom och jag fixade honom, jag fick honom att skratta igen så du har ingenting att säga till om !! '' sa den goda och stod stolt och kollade upp mot mig

 

Jag visste fortfarande inte va jag skulle göra eller av vilka av min små figurer jag skulle tro på..

 

- vi e framme! hörde jag hur Justin sa samtidigt som  han la sin hand på mitt ben, jag hoppade till

 

- oj,  jaha va fort de gick, sa jag och tittade ut och såg mitt hus, - eh tack för skjutsen och jag har haft jätte roligt! ehh hese HEJDÅ! sa jag fort och precis när jag skulle öppna bil dörren och hoppa ut så kände jag hur Justin tog försiktigt tag i min arm och jag vände mig försiktigt tillbaka mot honom och mötte sakta hans blick..

 

- hördu.. sa han och kollade på mig med en ledsen blick - jag vill inte att du ska gå såhär.. fortsatte han

 

- vaddå såhär? allt e bra! eller hur? sa jag och fakeade till ett leende

 

- Elena, jag kan se att de  nått .. kom igen du kan berätta för mig sa han och kollade på mig med sina stora underbara bruna ögon..

 

Jag lutade mig tillbaka i sätet igen och bara tittade rakt fram,

 

- de  e bara de att..

 

- att vaddå? fortsatte han

 

- att.. när du kysste mig så visste jag inte längre vilken relation vi hade och sånt, asså både du och jag hade precis kommit ur ett förhållade och ja.. sa jag och hoppades att Justin skulle förstå vart jag va påväg för de va svårt att förklara

 

- jag vet inte riktigt, men de ända jag vet e att jag tycker väldigt mycket om dig Elena och jag vill vara mer än vänner med dig men jag håller med om att vi gick för fort fram.. sa han och log lite försiktigt för att se om jag höll med

 

- mm sa jag jag och log tillbaka - men va gör vi nudda? frågade jag och bet mig i läppen samtidigt som jag tog min hand

 

- kan jag få fråga dig och du vill kanske hitta på nått med dig kväll ? frågade han och tog tag i min hand

 

- aa , min föräldrar e borta kväll så vi kan vara hos mig ? sa jag och log

 

- okej, perfekt! då kommer jag runt 6 så kan vi äta middag också !

 

- aa jag kan fixa pizza , sa jag och log

 

- perfekt sa han och tittade djupt i mina ögon. vi gav varandra en kind kyss och sen så gick jag ut och han körde iväg

 

 

jag öppnade dörren och mamma och pappa kom, dom hade hört från Kenny att jag och Justin hade åkt till Texas , tydligen hade Justin bett Kenny att säga de och han hade lugnat dom,

 

- förlåt de va inte meningen! jag LOVAR att jag inte ska göra så igen!! sa jag och fick en tår i ögat

 

- de  e lugnt, som tur va så gick ju allt bra, men tänk om de inte skulle gått bra och ni skulle vara fast där och inte ha någonstans att sova! gör inte om de bara! sa mamma och kramade om mig

 

Pappa hade varit lugn, han och Kenny hade tydligen snackat och han hade litat på Justin för Kenny hade berättat hur snälla Justin va och hur mycket han brydde sig om mig.

 

Tiden gick och snart så knackade de på dörren , jag trodde de va pizzan men de var de inte! inte bara  i alla fall utan de va pizzan och Justin.

 

Han kom in och vi åt pizzan och Justin hade med sig en film som hette '' you and me forever '' ( nu hittade jag på en film, vet inte om den finns menmen ! )

som vi tittade på och den va så himla bra! de handlade om en kille och en tjej som va väldigt unga och dom va olyckligt kära i varandra och så va dom tvungen att hålla sitt förhållande hemligt för att om deras föräldrar skulle komma på dom så skulle de aldrig få träffa varandra igen så dom rymmer till en jätte fin ö med stränder och sånt som Hawaii och så!

 

- va tyckte du ? frågade Justin efter att filmen va slut

 

- ååå den va Jätte bra!!! åå jag tyckte att de va så gulligt när dom sa de där … när han sa de där och hon sa nått om att kärlek är så typ.. och sen hann jag inte säga mer förrän Justin började säga de han hade sakt i filmen

 

- '' Do you ever put your arms out and just spin and spin and spin? '' sa han och kollade på mig och ville att jag skulle säga de hon had sakt

 

- '' well, that's what love is like '' sa jag och kollade på honom och log

 

- '' Everything inside of you tells you to stop before you fall '' fortsatte han  och flyttade sig närmare mot mig

 

- '' .. but you just keep going '' sa jag och flyttade mig närmare honom

 

Han blundade och jag gjorde de samma tills jag kände hans läppar mot mina.. men vi avbröts snabbt med att någon bankade på dörren, vem kan de va tänkte jag för mig själv och både jag och Justin kollade konstigt på varandra och jag ställde mig upp och gick mot dörren och öppnade försiktigt, de va Robin.

 

- Va gör du här??? frågade jag honom

 

- varför har du inte svarat när jag ringt??? frågade han och kollade argt på mig - fattar du hur orolig jag varit ?? vet du va den där Justin bieber kan göra???

 

- stick här ifrån! sa jag och försökte slänga igen dörren men Robin va för stark

 

- SLUTA GÅÅ!!! skrek jag och trök på dörren så mycket jag kunde

 

- Elena va händer!? hörde jag hur Justin sa bakom mig och Robin bara kollade på honom och sen på mig, de blev tyst

 

- ey du , gå här ifrån hörde jag Justin säga samtidigt som han kom närmare och närmare och snart stod han bakom mig och jag släppte upp dörren lite

 

 

_______________________________________________________________________________________________

hejsan!! förlåt för bilden på Kronk men de va så jag hade tänkt att de såg ut när hon hade en ond och en god av sig själv som satt på hennes axlar och pratade haha, men va tyckte ni?

Bra? Dåligt? något som jag kunde gjort bättre ett ska jag barar fortsätta som de e ?

Kommentre och ha de bra tills jag skriver igen !

KRAM =D //Mii


Comments
Written by: Mathilda

meeeeeeeeeeer :D snälla

2012-04-30 @ 23:26:42 -



Written by: elin (:

gryyyyyyyyymt :D

2012-05-01 @ 00:07:15 - URL: http://elinohrn.devote.se



Written by: Anonym

supper!meeer!:)det var jättebra och jag tycker du ska fortsätta som du gör!<3du är ju bääääässstttt!xx

2012-05-01 @ 11:47:07 -



Written by: Linnis99

supper!meeer!:)det var jättebra och jag tycker du ska fortsätta som du gör!<3du är ju bääääässstttt!xx

2012-05-01 @ 11:48:21 -



Written by: cicci

skit bra!!!! mer mer mer! :D

2012-05-01 @ 23:00:53 -



Written by: Linnis99

kan inte vänta tills nästa kapitel kommer ut!det kommer nog bli awwwsssooome!!!;)(som alltid!)<3xx

2012-05-02 @ 14:40:07 -



Written by: Lisa

Awesome :D

2012-05-03 @ 21:50:31 -



Written by: Linnis99

Kom igen nu!:)nästa kapitel!!!<3och till alla andra"kommenterare",peppa och skriv!xx

2012-05-05 @ 12:33:21 -



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback