Date: 2012-08-19 | Time: 11:55:00

Filed under: Annat
5

hur menar ni? =)

Helllo! 
så jag har fått några kommentare om att jag ska försöka göra Novellen lite som ' The next Mrs.Bieber ' men jag orkar inte läsa om novellen och så kommer jag inte ihåg va jag skrev så skulle ni kunna förklara och kanske ge exempel på hur ni menar att jag ska skriva , de står helt still i mitt huvud nu så jag är väldigt glad att ni sa till ! 
 
så skriv Jätttegärna hur ni menar så kommer de nog ett kapitel väldigt snart!! 
 
Kram//Mii

Comments
Written by: Anonym

Apa hade så många idéer kommer inte på någon
Justin och Elena borde vara tillsammans
Seriöst dem passar
Och Robin borde typ bli aparg! Och bara typ försöker komma in och misshandla som i The Next Mrs.Bieber!:-) om jag får första kommentaren blir jag glad...

2012-08-19 @ 12:06:34 -



Written by: Bella

Gör exempel en ( att elenas pappa låter inte hon och Justin vara tillsammans som hans musik vedio ALAYLM )

2012-08-20 @ 23:27:03 -



Written by: Sabina

Jag tycker inte att du ska ändra något med novellen! Det är din novell, så du bestämmer vad som händer i den. Den är perfekt som den är! <3

2012-08-21 @ 18:51:21 -



Written by: Linnéa<3

Asså jag vet faktiskt inte vad du menar med novellen `The next Mrs.Bieber´ ? Menar du att du ska börja på en ny novell och sluta på den nuvarande? Jag tycker i alla fall att du ska avsluta den novell du skriver och sen börja på en ny.. Nån som håller med? :) kraaaam!! xoxoxo <3<3<3

2012-08-26 @ 18:45:30 -



Written by: Vera

Hallå! Jag älskar din blogg! Iaf vad hr hänt? Du upptaterar aldrig!

2012-09-08 @ 22:41:36 -



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback