Date: 2012-08-06 | Time: 12:41:09

Filed under: Annat
7

.

jag tycker de är lite dålig still när jag går in och ser att jag inte har fått Någon ny kommentar och de är 16 stycken som har varit inne idag... jag lägger ner tid på den här bloggen och de är bara 2 personer som lagt ner tid på att skriva varsin snäll kommentar (Stort tack till er!! ) av 20 .. de känns som om ni ( som inte kommenterar ) tar den här bloggen för givet.. 
 
ni kanske tycker att de här är töntigt att jag lägger ut de här bara för ett par kommentarer men för mig betyder de nått , okeej? jag lägger ner tid och får ingenting för de, då skulle jag ju lika gärna kunna lägga av eller hur? 
 
Jag vill inte vara elak på nått sätt men ibland så gör de här mig lite besviken faktiskt.....
 
Tack till er som kommenterar , de e Ni som gör så att jag faktiskt fortsätter här... 
 
//Mii

Comments
Written by: Anonym

Jag tycker du är bäst som fortsätter att skriva trots allt :) kram!

2012-08-06 @ 21:27:34 -



Written by: Linnea

Neeej! du får inte sluta ! dem äger!=)

2012-08-08 @ 11:10:42 -



Written by: Linnea

Neeej! du får inte sluta ! dem äger!=)

2012-08-08 @ 11:11:53 - URL: http://justindrewbieberstorys.blogg.se



Written by: Daniella

Skriv mer!

2012-08-09 @ 20:07:34 -



Written by: Victoria

Förlåt att jag inte skrivit kommentarer men jag följer novellen someday och när ja läser så vill man inte kommentera utan bara läsa vidare för att det är så spännande! Sen när man väl läst klart så är det: Ååhh vad kommer hända nästa gång..? Då glömmer man bort att kommentera! Men jag ska försöka att skriva mer!

Svar: Tack så mycket! :))))))))
None None

2012-08-11 @ 11:41:41 - URL: http://vickaans.blogg.se



Written by: Suzanne

Snälala sluta inte !! Jag skrev aldrig en kommentar men om du vill det så skriver jag det på varenda episode. JAG LOVAR. SNÄLLA SLUTA BARA INTE. I LÖÖÖÖOOOV YOUR BLOG!!! <3<3<3<3

Svar: tack! :))))))
None None

2012-08-11 @ 15:11:31 -



Written by: Felicia prytz

hej! jag började läsa denna novellen igår och jag läste nyss klart den, så jag läste klart den på 2 dagar. Jag kunde inte sluta läsa, den är så otroligt bra jag vill med kunna skriva noveller som du. Du får inte sluta skriva jag älskar denna novell så snälla sluta inte skriva.
<3<3<3<3

Svar: de gör mig väldigt glad att du tycker om den! jag slutar nog inte än.. hehe, så ni behöver inte vara oroliga :) än så länge ;)
None None

2012-08-11 @ 21:03:22 -



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback