Date: 2012-01-04 | Time: 19:48:13

Filed under: Annat
3

Svar på lite saker! =) extra



Sandra: Hej, kommer du skriva en till novell nu efter denna som du skrivit? :) Alltså, my favorie girl. Eller ska du sluta? :) Vill att du ska skriva en ny. Eller fråga om du kan..fortsätta på someday novellen?

 

Eller kan du fråga om hon som skriver Someday ska skriva snart? Har väntat skit länge..

 

Du/ni är grymt duktiga på att skriva :)

 

Tacksam för svar på frågorna..:)

 

 

Svar: Hej! Jag vet inte om jag kommer sluta eller fortsätta.. Jag känner att om jag ska börja skriva igen så måste jag uppdatera regelbundet och så annars kommer ni inte orka läsa och vänta och jag har själv läst noveller med Justin och jag blir så ledsen när dom aldrig lägger upp nya kapitel eller aldrig uppdatera .. och jag vet inte hur mycket jag kommer kunna skriva nu när skolan börjar igen.. så jag vill inte vara den som gör er ledsna för att jag inte kan uppdatera så ofta..   så om jag ska vara ärlig så vet jag inte..

 

Jag har precis mejlat hon som skriver ' Someday ' och frågat när hon ska skriva ett nytt kapitel , så jag väntar på svar! =)

 

Tack för att du tycker att vi är duktiga! =D

 

Kram // Mii




Comments
Written by: Smilla

kan vi göra länkbyte?

2012-01-06 @ 17:06:39 - URL: http://bieberslovestory.blogg.se/



Written by: N

Vill du göra ett länkbyte ? :)

2012-01-06 @ 19:43:49 - URL: http://norakarltun.blogg.se/



Written by: Alma

Hej, undrar om du är intresserad av länkbyte (i inlägg:)?

2012-01-09 @ 22:25:27 - URL: http://justindbieberstories.webblogg.se/



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback