Date: 2012-03-02 | Time: 19:11:07

Filed under: Someday (pågående)
12

kapitel 8 - Love lost , Love found

Tidigare: Elena skjusade Justin till flygplatsen och följde med honom in ,där dom höll varandra i handen och blev omringade av paparazzis, Justin tog med Elena till Texas så hon kunde berätta att de inte va  nått mellan henne och Justin efter bilderna på dom. Men Justin fick en chock när han träffade Selena igen..

 

 

Selena vred på huvudet lite chockat bakåt mot kille som precis frågat efter henne och sen snabbt tillbaka till mig igen men blicken '' de är inte som du tror ''

 

- Justin… sa hon och tog ett steg fram med handen utsträckt mot mig

 

- va fan håller du på med?!  skrek jag och rök bort armen som hon försökte ta tag i

 

- snälla Justin låt mig förklara..! halv skrek hon och hennes, ögon va tårfyllda

 

- Jag ville få de här att funka mellan oss… Jag FÖRSÖKTE.. och va gjorde du ?.. sa jag och sneglade mot han som stod bakom henne.

 

- Justin… jag e ledsen… sa Selena och tittade mig djupt in i ögonen

 

- ey du! killen. skrek jag vände blicken  mot killen som stod bakom Selena - hon kommer snart så kan ni fortsätta … sa jag och sen vände jag tillbaka blicken mot Selena - du kan få henne… sa jag till honom samtidigt som jag tittade på Selena, och jag såg hur en tår började rinna..

 

- nej Justin! sa hon med gråten i halsen

 

- du hade rätt… de e lika bra att vi ger upp. sa jag och vände mig om och gick..

 

Jag kunde känna hennes blick i min rygg.. de sved att behöva gå därifrån.. Jag va så jävla arg.. men ändå så ville jag bara gråta.. hon betydde allt för mig.. och när jag hade ring henne och försökt få de här att funka så har hon bara varit otrogen..

Jag halv sprang tillbaka ut där Elena väntade..

Stackars henne… jag drog med henne hit,  för att jag skulle försöka få liv i nått som redan va dött ..

 

Elena

 

de hade börjat regna.. Jag hade blivit trött i benen av att stå och vänta så jag gick och satte mig under ett stort träd som va kanske 10 meter innan ingången till där Selena va.. de pirrade i magen när jag tänkte på allt som hade hänt idag.. de va en riktig kanon dag! hittills.. sen såg jag dörren öppnas och Justin kommer utspringade mot vägen bakom mig, Jag log mot honom men han såg inte glad ut.. och han verkade inte se mig heller..

 

- hehe.. skrattade jag osäkert men slutade rätt fort när jag såg att han va påväg att springa förbi mig

- Justin? sa jag osäkert samtidigt som jag såg honom springa förbi mig,

 

haha va höll han på med? tänkte jag för mig själv och skrattade till.. men ju mer jag såg hans blick ju mindre tycker jag att de här va roligt… jag såg hur han började vinka efter en taxi bil .. Jag reste mig upp och sprang mot honom..

 

- Justin, va är de som händer?! halv skrek jag så han skulle höra mig över alla bilar och regnet som nu hade börjat ösa ner! samtidigt som jag tog mina händer på hans axlar..

 

en taxi stannade och Justin öppnade dörren

 

- jump in! halv skrek han och tog sin arm runt min midja

 

jag gjorde som han sa, jag hade ju inte lust och stå ute i regnet, innan jag änns hade hunnit sätta mig och satta på mig bältet så hade han hoppat in, satts sig och ropat till chauffören att köra till flygplatsen..

 

när jag hörde att han ville till flygplatsen tittade jag försiktigt upp mot Justin.. han såg helt förstörd ut..

 

- Justin.. va hände… ? frågade jag och tittade oroligt på honom..

 

han svarade inte.. han tittade bara på mig med en ledsen blick och vände huvudet och tittade ut..

 

Jag fattade att de inte va läge att fråga så mycket nu om va som hade hänt.. jag väntade till vi hade kommit en bit närmare flygplatsen..

 

de va tyst, rätt länge.. tillslut kunde jag inte hålla mig längre..

 

- Justin.. snälla berätta för mig va som hände.. sa jag och la min hand på hans ben..

 

- hon va inte ensam.. sa han och tittade bekymrat på mig..

 

- VA?!?! utbrast jag! - åkt tillbaka jag ska fan ge henne en fett jävla smäll!!

 

- hey! ta de lugnt ! sa han och skrattade till

 

- oj.. förlåt.. jag brukar inte brusa upp så här men hon kan inte göra så mot dig… du verkar ju vara världens bästa pojkvän varför skulle hon sumpa den chansen att få ha dig.. sa jag samtidigt som jag lugnade ner mig lite

 

- jag vet inte.. sa han samtidigt som han log lite mot mig.

 

- A'jag tycker iallafall att hon e dum i huvet om hon tänker förlora dig! sa jag bestämt.

 

- tack.. du e för söt.. sa han och gav mig en puss på pannan..

 

jag tog tag i hans hand och lutade mig mot hans axel..

 

flygplatsen..

 

Justin och jag gick in till flygplatsen hand i hand.. inte '' kärleks-hand-i-hand '' utan som kompisar.. jag ville visa honom att jag finns för honom om han behövde nått och de verkade som om att han ville hålla mig i handen.. när vi kom in till flygplatsen va de fullt av folk! och de va inte för att Justin va där utanför att alla flyg va inställda på grund av ovädret..

 

- kom.. sa Justin och drog med mig till en expedition en bit bort..

 

de va jobbigt att tränga sig igenom alla köer men vi va tvungna.. men tillslut kom vi fram till expiditionen

 

- går de  ett plan till Kanada? frågade Justin kvinnan som satt bakom disken.. man såg att han va orolig..

 

- nej tyvärr sir.. alla flyg är inställda för tillfället.. sa hon och såg stressade ut

 

- men när går nästa flyg då? frågade jag försiktigt

 

- de beror mycket på ovädret, men eftersom att de ska vara ett stort oväder så .. kanske tidigast imorgon bitti.. sa hon och tittade nervöst på mig och Justin

 

- snälla, ni förstår inte jag MÅSTE tillbaka till Kanada NU!! ikväll!!

 

- som du ser är de inte bara du som måste hem ! säger kvinnan och tittade mot alla förvirrade människor som gick omkring bakom oss .

 

- jag vill inte behöva säga de här men du vet vem jag är va? sa Justin och jag såg att han kände sig inte bekväm med att säga de..

 

- ja sir , jag vet vem ni är men de hjälper inte med att få fram ett flyg. sa hon och tittade ledsamt på oss..

 

han sa inget… han stod bara och tittade ledsamt på kvinnan

 

- kom Justin.. sa jag och tog min andra arm runt hans - vi får hitta på nått annat sätt.. sa jag och så gick vi därifrån..

 

vi hittade ett hör där vi fick vara lite ensamma.. de va tyst..

 

- jag kanske ska ringa kenny nu.. sa han och tog upp sin mobil..

 

- och jag måste ringa Robin.. sa jag och tog upp min mobil och gick en bit bort…

 

jag kunde inte föreställa mig hur arg Robin kommer bli när jag berättar att jag e på en flygplats i texas men Justin och kommer säkert vara tvungen att spendera natten här..

Jag letade upp han i telefonboken och trök på 'yes' och kollade mot Justin.. han såg inte glad ut.. han fick säkert en utskällning från Kenny för att han åkte utan att säga nått till honom.. speciellt nu när vi kommer får vara här ett tag..

 

- ah.. de e Robin, svarade Robin och jag hörde att de va lite brussigt

 

- hej! de e jag..

 

- hej älskling, vilken dålig mottagning du har… vart e du någonstans?

 

- du kommer inte tro mig men.. jag är i texas.. sa jag lite försiktigt

 

- I TEXAS?! wtf, va gör du där?! halv skrek han i telefonen

 

- jo.. jag skulle skjusa Justin till flygplatsen och så hände de saker så jag va tvungen att följa med och nu..

 

- vänta nu… e du där med.. JUSTIN?!?!

 

oj oj tänkte jag för mig själv.. nu lät han inte glad..

 

- ja.. sa jag försiktigt

 

- du kommer hem nu fattar du de! skrek han i telefonen

 

- aa.. men de e de… de e ett oväder här så vi kommer inte kunna åka hem förrän imorgon..

 

- men vafan Justin har väll nått privatjet eller nått som ni kan åka i eller är han för snål för att använda de eller? sa han kallt

 

- men va fan säger du? sa jag och nu va jag allvarligt sur. - justin är en av dom snällaste människorna jag känner och han mår inte bra just nu så du ska sluta hacka på honom, och nej han har inte ett pivatjet, inte här iallafall.

 

- jag lovar, han håller säkert på sådär för att får dig i säng Elena! fattar du inte de! skrek Robin i andra änden..

 

- men nu får du väll sluta!! tror du att han skulle ha ''framkallat'' ett oväder så att vi skulle va tvungna att stanna här.. nu får du ta och ge dig Robin!

 

- varför inte! har har ju tillräckligt med pengar så han kan köpa allt ! till och med dig! sa han och jag hörde snabbt hur han ångrade sig

 

- va fan sa du just? sa jag argt - varför ska allt handla om pengar!! ingen kan fan köpa mig! okej , jag följde me och de kanske inte va den bästa idén men gjort e gjort och jag trodde att du litade på mig! jag kan inte fatta att du sa de där till mig Robin..

 

- förlåt älskling.. de va inte meningen!

 

- jag vill inte prata med dig, hejdå. sa jag och la på.

 

Jag vände mig om och Justin satt och tittade ner i marken.. de såg ut som om han hade hört va vi pratade om.. jag gick och satte mig bredvid honom och stoppade ner mobilen i väskan

- va sa han.. ? frågade Justin och tittade försiktigt på mig och jag berättade allt..

 

Justin berättade hur arg Kenny hade varit och skällt ut honom..

efter ett tag så bestämde vi oss för att ta in på ett hotell en bit därifrån..

när vi va framme vid disken så frågade Justin efter en svit

 

- ne men Justin de behövs väll inte? vi ska ju bara sova här i en natt ! sa jag och kollade på honom med stora ögon

 

- ne men jag vill de… sa han samtidigt som han gav tjejen som satt bakom disken sitt kreditkort - jag har så dåligt samvete för att de här som hände mellan dig och din pojkvän och för att jag sa att du skulle få träffa Selena och så fick du inte de heller och ja..

 

- Justin! avbröt jag honom och tog mina händer på hans kinder - de e inte ditt fel.. Robin måste kunna lita på mig..  sa jag och jag märkte att han tittade djupt in i mina ögon och jag i hans… jag flyttade mina händer ner till hans axlar istället och tittade ner mot hans bröst korg

- och förrsten vill jag inte träffa Selena.. hon verkar inte heller vara så snäll.. sa jag och la min ena hand på hans kind igen och tittade i hans ögon..

___________________________________________________________________________________
Så, va tyckte ni? Bra? Dåligt? =) förlåt om de  e lite konstigt eller struligt men kommentera gärna va ni tycker! =) KRAM!! och ha de bra ! =D //Mii

Comments
Written by: Mathilda

meeeeeeeer:D

2012-03-02 @ 23:07:12 -



Written by: johanna :>>>>>>>>>>>>>>>.

happy face on real life!!!!!!



meraaaaaaaaaaaaaaaaaa :D:D:D:D:D:D::D:D.

2012-03-03 @ 12:24:24 - URL: http://justiinbiieberstorys.blogg.se/



Written by: emma

BÄÄÄÄÄÄÄST MEEEEEEER!!!

2012-03-03 @ 21:35:07 -



Written by: Amanda

SJUKT BRA!!! meeeerr!

2012-03-04 @ 18:18:35 -



Written by: Felicia

OMFG! SKRRIIV FAAN! :DDD

2012-03-04 @ 20:22:45 - URL: http://knasbollyouknow.bloggplatsen.se



Written by: Sandra

Kom igen, jag vill ju ha ett till :D

2012-03-05 @ 01:34:37 - URL: http://justinsmexybieber.blogg.se/



Written by: cicci

as bra !!!! :D mer mer mer ! <3

2012-03-05 @ 19:29:08 -



Written by: denise

hur bra som helst, fortsätt skriva på den här för du är bäst!!

2012-03-05 @ 22:31:13 -



Written by: Anonym

fett grymt, meeraa <3333333333333333333

2012-03-08 @ 15:40:42 -



Written by: maria

bästa kapitlet ever !!!!!!!!!!!! älskar bloggen. nästa kapitel i kväll kanske? SNÄLLA!!!

2012-03-08 @ 16:55:16 - URL: http://jbberattelser.blogg.se/



Written by: Anonym

det ee ju kapitel 8,men var ee kap: 1,2,3,4,5,6,7 ??Hittar nte dem

2012-03-28 @ 19:10:40 -



Written by: e

hej! Kolla gärna in min novellblogg om Justin Drew Bieber! http://justinbieberimagine.blogg.se Skulle vara jätteroligt om ni följde och kommenterade vad ni tyckte om novellen. Just nu har jag avslutat en novell och börjat på den andra. Kram.

2012-04-04 @ 19:27:50 - URL: http://justinbieberimagine.blogg.se/



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback