Date: 2012-05-22 | Time: 14:30:50

Filed under: Annat
8

Frågestund: svar!



1:vet du något om justin bieber kommer till sverige?!jag har hört massa ryckten och det är väll dags att han kommer nu!;)på nyhetsmorgon sa han också att han ville det!:)OMB!HOPPAS HAN KOMMER!xo


1. Ja, han kommer till svergie! vet inte än men han sa att han skulle till sverige ! klicka HÄR så kan du se interjuvn där han säger de! =)
Kram, Mii

2:hur gammal är du?!jag skulle gärna vilja veta,om du undrar hur gamal jag är,så vet du nu..13!<3xoxo


2. Jag är 16 år =) aha hoppas du har roligt på högstadiet ! haha =)

Kram, Mii

 


 

3:vart bor du?!liksom inte nr och gata,men t.ex stockholm,götelaborg(;P)och så vidare..du fattar va?!:)<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3xoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxox


3. Jag bor i stockholm =)

Kram,Mii

 

 


 

4:vad tycker du är roligaste med att skriva?!:)<3xo


4. oj, de va en svår fråga, men de roligaste e nog att få fantisera och komma på historier, man få koppla bort skolan och sen så är de alltid lika roligt att se hur mycket ni läsare uppskattar de och att jag får er glada ( förhoppnignsvis) när jag lägger upp ett nytt kapitel , haha =)

Kram, Mii

 

 


 

5:är du ett fan av justin?!om,har du varit på nån konsert med han?:)jag vet att han inte har kommit till sverige,men i andra länder liksom..t.ex när jag var i london en gång,så var jag där en månad efter han..vi skulle gått på han då men mamma hade tagit ledigt fel månad och det gick tydligen inte att ändra på..!typiskt min mamma..jaja..<3<3<3xoxox


5. Yes! jag är ett fan av Justin och har varit de i några år nu, men jag har tyvärr inte varit på någon av hans konserter.. nemen va synd!! Hoppas att du kan gå nu när han kommer till sverige då! =)

Kram,Mii




6:var får du din insperation ifrån?!du är såå duktigt!<3<3<3<3<3<3<3<3<3xoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxo


6. Tack! =) haha, jag får min insperation är nog min fantasi, jag älskar drama i sånna här noveller för då blir allt mer spännande tycker jag, men jag kan också läsa den här novellen och sen komma på nått ,typ '' aamen då kan ju han göra så och så blir de lite bråk och de e de han som egentligen gjort de '' osv. hahah hoppas du förstår, =)

Kram, Mii

 

 


 

7.Har du hört Justins låt Turn To You?!Den äger och om du inte har hört den mååååssstttteee du lyssna på den!!!:) Den är till hans mamma , Pattie. Hon har verkligen varit en snäll mamma!//Biebeelove!<3xo


7. Ja, Jag har hört den och jag tyckte att den va väldigt bra och jag tyckte att de va Jättegulligt av honom och skriva den till Pattie!

Kram, Mii

 

_______________________________________________________________________________________________


Det verkar vara alla frågor! Jag ska försöka lägga upp ett nytt kapitel i helgen! Kram på er så länge och njut av sommaren !

//Mii



Comments
Written by: Tove

Asbra ! Kolla gärna min JB novellblogg :)) skulle betyda

2012-05-22 @ 16:42:03 - URL: http://tovemrsbieber.blogg.se/honsomskriver



Written by: Linnis99

Gud du är så himmla snäll och duktig!!!tack så jättemycket för att du svarade på mina frågor,jag va den ända som fråga nåt..hahaha!!!lite pinsamt..:s Men jag har en fråga till..kan inte du lägga upp en bild på dig själv eller beskriva hur du ser ut?!:)Om du inte vill lägga upp en bild på dig själv förstår jag absolut!..och du behöver ju inte beskriva så noga..-typ blont hår blåa ögon har oftast jeansshorts och så vidare..inte i detaijl(stav?!)liksom!jaja,tack så himmla mycket igen!<3x

2012-05-23 @ 14:35:50 -



Written by: Linnis99

Nytt kapitel snart?!Kom igen nu den bäste!!!;)

//meeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrr!!!xoxoxoxoxoxoxoxoxo

2012-05-28 @ 20:19:03 -



Written by: Tove

Ja, du kollade min blogg vilket var uuuur sött, men jag skulle även säga ; har kommit mer ifall du ville läsa :)

Puss & Kram

2012-05-29 @ 20:32:20 - URL: http://tovemrsbieber.blogg.se/honsomskriver



Written by: Anonym

uppdatera snällaa <3

2012-05-31 @ 23:04:45 -



Written by: Linnis99

Nästa kapitel dåå!!!kom igen nu!:)

/från en längtande Linnis!<3xx

2012-06-01 @ 19:20:35 -



Written by: Linnis99

Nutt kapitel???!!! Det har nästan gått en månad ju..:( Kom igen nu!:D <3<3<3<3<3<3<3<3xoxoxoxoxoxo

2012-06-04 @ 07:25:42 -



Written by: Linnis99

KOM IGEN NUUUU!UPPDATERA,SNÄÄLLLLLLAAAAAAAAA!!!<3

2012-06-06 @ 11:43:58 -



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback