Date: 2010-11-10 | Time: 18:21:15

Filed under: The next Mrs.Bieber (avslutad)
4

The next Mrs. Bieber Episode 23

Det började att bli sent. Jag och Hannah låg i sängen och tittade på tv.
- Du jag går in och tar en snabb dusch, sa hon och pussade mig snabbt på munnen.
Jag hörde vattnet sättas på. Hon kom ut några minuter senare med en vit handduk invirad om sig. Jag var så när att gå fram och slita av den från henne och bara, kysssen sönder henne. Men jag hejdade mig själv. Vi hade ju själva sagt att det skulle vara speciellet försat gången.
Hon släppt handduken på golvet och....

Hon böjde sig ner och tog på mig underkläder. Hon var nu sexigare än vanligt. Hennes bruna kropp passade perfekt till dem turkosa underkläderna hon tog på sig. Hon fick mig att rysa.
  Hon vände sig om.
- Justin, kan du ge mig den? frågade hon och pekade på ett linne som låg på sängen.
- Here!
Jag kastade till henne och hon tog på sig det. Hon satte upp håret snabbt i en tofs och kom sedan och la sig jämte mig. Hennes hår luktade hallon och hela hon var alldelse len. Jag pussade henne på huvudet och jag kände att hon fick gåshud.
- Ska vi kolla film? frågade jag och tittade ner på hon.
- Hm, ja varför inte? Men vilken?
Jag tittade mig omkring och kom att tänka på att mina filmer var inne hos mamma. Aja då, hon sov säkert redan och jag ville inte väcka henne.
- Filmerna är inne hos mamma och jag vill inte väcka henne.
- Okej, men vi kanske bara kan lägg oss och snacka lite kanske?
- Ja varför inte? svarade jag tillbaka.
Vi kröp ner under täckt och la oss mitt i mot varandra så att vi såg varandra rakt in i ögonen. Just i det ögonblicket, kändes det som att jag ville vara med Hannah för resten av mitt liv.
- Har du verkligen haft känslor för Jasmine?
Jag tittade lite konstigt på henne. Men förstod att hon bara ville veta för säkerhetsskull att jag inte hade kvar det.
- Jag hade det. Då efter att vi hade spelat in, baby videon. Men efter det så insåg jag att hon egentligen bara är ganska falsk. Hon är inget jämfört med dig. Du är tusen gånger bättre.
Jag såg att hon log. Hon blev nästan lite generad. Men det var bara gulligt.
- Vad gullig du är när du blri generad, sa jag till henne och hon blev bara ännu mer röd i ansikte.
- Tack, svarade hon.
- Så när var du senate tillsammans med någon då?
Hon tog ett djupt andetag och tittade sedan på mig. Nästan som att något vad allvarigt.
- Jag hade faktiskt en kille på g, när jag träffade dig. Men när jag träffade dig blev jag ju kär med än gång så det blev ju inget med han. Men förre det minns jag inte ens. Det har ju aldrig varit något dirket seriöst förhållande som nu. För detta är la seriöst?
- Jadå, varför skulle det inte vara det?
- Nej jag vet inte? Jag ville bara var säker.
- Okej.
Jag böjde mig fram och kysste henne. Hon hade nog borstat tänderna för hon smakade mint, annars brukad hon alltid smaka lite jordgubb ifrån hennes tuggumi. Jag satte mina händer på hennes rygg och hon satte sina högra på min hals, efter ett tag låg hon på mig. Skulle det hända nu? Jag ville, men jag var inte säker om jag var redo, än!
- Justin, det går inte.
- Va?
- Jag, kan inte göra det första gången på ett hotellrum! Det går bara inte, jag klara inte av det. Jag lovar att vi kan göra det efter att du har varit i Bahamas..
- Du ska ockås ditt.
- ..jag vet. Men jag ville att det ska vara hemma hos oss, eller ja dig. Eller hos mig.
- Det är helt okej. Jag älskar dig vilket fall.
Jag pussade henne på munnen.

Hannah

Justin, Justin och Justin. Jag älskade verkligen han. Det var ju därför jag inte vill göra det. Jag har hört att det kan förstöra ett helt förhållande  om man rusar in i såna saker. Och det ville jag inte. Jag vill att detta ska fungera.
- Ska vi sova? frågade jag han.
- Visst, älskling.
Han kysste mig en sissta gången. Sen la jag mig på hans bröstkorg. Jag hörde hur hans hjärtabultade i fina jämna slag och hur han andadesdjupt. Hans perfym luktade ljuvuligt. Jag kände igen den. Men jag kunde verkligen inte minns ifrån vem jag kändes igen den ifrån.
  När jag vaknade nästan morgon, var Justin borta. Det fanns ingen lapp och jag hade inte fått något sms eller haft något missat samtal. Hm, undra vad han kan vara någonstans?
Jag lutade mig i mot sänggavlen och tittade ut genom ett jättefönster som var mitt våran säng. Man såg ut över en storpark.
- Godmorgon, sömtutta!
Justin kom in genom dörr och höll i en bricka med fruksot på. Naaw vad gulligt. Han hade gjort frukost på sängen.
- Vad är klockan?
- Snart halv tolv, du har sovit hur länge som helst. Jag har till och med varit i väg på en interjuv så och det ända vi snackade om var oss. Så jag är ganska så slut om man säger så.
- Trots det orkar du göra frukost till, moii?
- Ja klart, jag gör vad som helst för min babe.
Han kom och satte sig i sängen jämte mig och gav mig brickan. Jag tog en jordgubb som var doppade i choklade, tog en tugga. Sen hann jag inte mer för Justin tog det sissta.
- Men hurru, sa jag på skämt.
Han bara himlade med ögon...






Comments
Written by: Emma

naaw meeer !!! <33

2010-11-10 @ 18:33:43 - URL: http://fotoemmas.blogg.se/



Written by: Anonym

snälla skriv ett till inlägg ikv! :DD <3

2010-11-10 @ 18:38:25 -



Written by: Anonym

skitabrawoooo!

2010-11-10 @ 18:49:44 -



Written by: Ida

Aw, meer ?! :D

2010-11-10 @ 20:40:23 -



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback