Date: 2012-10-08 | Time: 19:26:00

Filed under: Someday (pågående)
10

kapitel 24 - I want to disappear...

Tidigare: Elena föll för både Robins och Justins charm och de slutade med att Elena låg med både Justin och Robin! hon va inte stolt över sig själv och när hon och Robin åt middag så skulle hon berätta allt, men något kom iväg, Elena började spy och hon fattade varför dagen efter då hon tog ett graviditets test och det va posetivit.
 
 

(Tack för tipset Sofia! :) )
 
 
va fan skulle jag göra nu?! Nu måste jag berätta för Robin.. jag hörde hur de knackade på dörren, de va säkert han , jag bet ihop och torkade tårarna samtidigt som jag gick försiktigt ner för trappan.. och öppnade dörren föriktigt, men så fort jag öppnade dörren så bröt jag ut i tårar 
 
- Men gud va e de som har hänt?! skrek Lily smatidigt som hon klev in och jag slängde mig i hennes armar. Hon puttade till dörren så den slogs igen och klappade mig på ryggen , 
 
jag kunde knappt gå så Lily var tvungen att leda mig till soffan så jag kunde berätta allt, jag berättade allt, om Robin och hur jag och Justin fortfarande träffades och hur igår allt hade blivit så rörigt o.s.v 
Lily tittade på mig som hon aldrig hade gjort förut och jag förstod henne.. hennes kompis va helt dum ihuvet
 
- jag förstår att du hatar mig Lily , de skulle jag också göra.. sa jag och tittade ner
 
- jag hatar inte dig! men jag fattar inte hur du kunde sätta dig själv i den här situationen ! sa hon men den lugn men bestämd röst.
 
- jag fattar inte heller de... men jag antar att man gör jävligt dumma saker när man e kär... 
 
- vi löser de här, men va beredd på att de inte kommer sluta bra.. sa hon och gjorde en ledsen minn
 
- ne, jag har förstått de.. sa jag och gav henne en kram.. 
 
vi fortsatte att prata om hur vi skulle lösa de här på bästa sätt men de va svårt att komma på en bra lösning när de redan va så dåligt.. de kändes som om de inte kan komma något bra från de här.. speciellt nu när jag var gravid. 
 
- men vem e pappan då Elena? frågade Lily chockat! 
 
- det e de... jag har ingen aning.. sa jag och gjorde en ledsen minn
 
- men.. hur gör vi dåda! du måste ju berätta men tänk om du berättar för Robin och de visar sig att Justin är pappan eller om du berättar för Justin och de e Robin som e pappan ! 
 
Just då.. när hon sa de på de sättet så slog de mig hur illa de här egentligen va! de kunde ju inte bli värre kändes de som! Helt plötsligt knep de till i magen och jag röck till.
 
- e du okej? frågade Lily och kollade in i mina ögon som om skulle kolla om mitt svar skulle vara en lögn.. 
 
- ja de-e e lugnt.. sa jag men Lily tittade fortfarande misstänksamt på mig. - jag e okej, de knep till bara i magen de e lugnt nu! sa jag och kollade lugnande på henne och hon släppte efter med den misstänksamma blicken,
 
jag va dock orolig men jag vågade inte säga nått, jag inbillar mig så mycket så varför skulle jag inte kunna ha inbillat mig den  där magknipen, 
 
vi återgick till ämnet " vem-e-pappan-till-barnet-och-vem-av-killarna-ska-vi-berätta-till " 
 
vi bestämde oss för att tänka ett tag till.. de skulle ju ta ett tag innan de skulle synnas och jag visste inte än om jag skulle behålla det.. Men Lily sa att om jag skulle behålla de så skulle hon stötta mig ! och jag vet att mamma och pappa skulle göra de också men vi hade sökt på google och vi såg att man kan göra en abort tills 2 månaden och de hade ju bara gått en dag typ .. och jag ville inte oroa mamma och pappa så dom skulle vara tvungna att komma tillbaka från resan.. 
 
 
Tiden gick och vi satt fortfarande och pratade, och jag började få mer och mer knip i magen, men jag brydde mig inte, de va säkert inget farlig jag menar mag knip har väll ingen dött av! Vi började prata om hur de va mellan Lily och Jake, hon började rodna så fort jag nämde hans namn, hon va hur kär som helst och dom hade tydligen varit på några dejter redan!
 
- men varför har du inte sagt nått! halv skrek jag glatt samtigt som jag slog henne lite lätt på armen
 
- haha jag vet inte! sa hon och skrattade - han e bara så underbar.. han får mig att lee så fort han öppnar munnen och jag blir pirrig och fnittrig så fort han kommer i närheten.. sa hon och jag kunde se i hennes ögon att hon verkligen verkligen tyckete om honom och jag va så glad för hennes skull, men ändå lite avunsjuk, jag menar att jag skulle vilja ha så fast med EN. 
 
- han kommer och hämtar mig här sen.. sa hon och log  jag kunde inte sluta le mot henne, jag tror aldrig jag har sätt en kille fått henne att lee sådär förut! 
 
vi fortsatte att prata och sen så fick hon ett samtal från Jake som sa att han snart va vid mitt hus. Vi gick mot dörren och skulle säga hej då
 
- just! jag höll på att glömma, jag kom ju hit för att lämna några böcker, vi har ju fått läxor i skolan.. sa hon och suckade. Jag gjorde de samma och tog emot böckerna..
 
de plingade på dörren och vi öppnade, Där stod Jake och såg söt ut och började genast lee när han fick syn på Lily,
Ååå dom va så söta tillsammans, hon log tillbaka och vände sig mot mig
 
- jag måste gå nu sa hon och gjorde en glad men ändå ledsen minn 
 
- ja gör de ! sa jag och blinkade mot henne, vi gav varandra en kram. Precis när jag skulle släppa taget om henne så fick jag jätte jätte ont i magen och vek mig på mitten!
 
- AHHJ! skrek jag och jag kunde inte stå rakt utan börjde på mig mer och mer tills nästan både jag och Lily låg på marken! 
 
- Elena! va är de som händer?! frågade Lily 
 
- Jag fick så himmla ont i magen.. fick jag fram men de va inte lätt.. 
 
- Vi måste åka in med henne, hörde jag hur Lily sa till Jake och jag hörde att han höll med helt klart! 
 
Som tur va så va Jake stark och bar mig till bilen och la mig i baksättet och Lily satte sig brevid mig så jag hade mitt huvud i hennes knä , Jake körde fort till sjukhuset och vi fick åka till ett rum där jag blev undersökt, bara efter 2 minuter efter att vi hade kommit dit så dyker Robin upp. 
Han var helt hysterisk men Jake stoppade honom och tog ut honom tills han hade lugnat ner sig, jag tillät bara Lily att vara där i rummet.. så så fort Robin kom in så blev han utskickad av doktorn och de va då Jake tog ut honom.
 
Medans jag blev undersökt så hörde jag hur min mobil ringde i väskan, jag bad Lily svara och hon gick en bit ifrån oss och svarade 
 
 
Lily
 
Jag tog mobilen och svarade, de va dolt
 
- Hej de e Lily
 
- he-ej ? hörde jag hur någon stammade fram - kan jag få prata  med Elena? fortsatte han, de lät som om han gjorde till rösten  
 
- nej de går inte.. sa jag och vände mig och kollade mot henne - kan jag lämna ett medelande? 
 
- nej du förstår inte jag behöver prata med henne nu. fortsatte han 
 
- aha men de går inte hon fick åka in på sjukhuset och blir undersökt nu..
 
- VA? hörde jag hur killen på andra sidan sa högt och nu hörde jag vem de va, de va Justin. Jag spärrade upp ögonen och kollade på Elena
 
- Justin e de du?! viskade jag
 
- jag kommer direkt! svarade han bara 
 
- nej Just-! sen hann jag inte säga mer förren han la på. 
 
- Fuck.. viskade jag för mig själv och vände mig om och gick tillbaka till Elena
 
 
 
Elena
 
- nu ska jag bara gå och lämna in proverna, försök vila så kommer jag tillbaka när provsvaren har kommit.. sa doktorn och log
 
- tack så mycket, sa jag och log och sedan gick han och jag såg att Lily kom emot mig
 
- vem va de? frågade jag och log
 
- de.. de va Justin.. sa hon och rynkade pannan 
 
- va?! utbrast jag - sa du va att jag va här?!
 
- ja.. sa hon och jag tog min händer på min panna - Men jag visste inte att de va han ! när han hörde att de inte va du så förställde han rösten och sen när jag sa att du höll på att bli undersökt så hörde jag att de va han!
 
- oherre gud.. sa jag och tittade på henne
 
- men de va inte de värsta.. fortsatte hon och tittade ner och sneglade lite på mig
 
- Lily , vad är de värsta? sa jag och försökte få ögon kontakt med henne
 
- han.. han e påväg hit.. sa hon och bet sig i läppen och tittade bekymrat på mig
 
jag sa inget utan tog bara hande för munnen, de kunde bli värre!! Robin OCH Justin kommer vara här!!! 
 
- oh shit... vad e ända jag fick fram.. de här kunde sluta allt annant än bra! 
 
jag och Lily satt tyst och försökte tänka på hur vi skulle lösa de här, nu gällde de att att tänka fort! 
 
 
Vi började bli hungriga så Lily gick ner till cafet en våning ner, jag va själv ett tag tills Doktorn kom in genom dörren
 
- hej! hur mår du nu då? sa han och log
 
- bättre.. sa jag och suckade av en lättnad
 
- de va bra att höra! jag har fått provsvaren och allt e bra! de va bara din magen som spökade lite, de e inget faligt men jag ger dig ett tips att äta mycket grönsaker, frukt och fibrer så magen får 'jobba' lite så nu kan du åka när du vill, okej? sa han och log
 
- japp, men.. hur e de med barnet? frågade jag och la handen försiktigt på magen
 
han fick en rynka mellan pannan och tittade i sina papper igen, och sedan upp på mig 
 
- du-u är inte gravid.. sa han och kollade förvånat på mig
 
- va?! sa jag och kände hur tårarna kom och jag såg att han såg att de va av lättnad - men jag tog ett test och idag de visade posetivt! sa jag och han kom och satte sig på sidan av sängen 
 
- när hade ni sex ? frågade han försiktigt 
 
- igår.. sa jag torkade bort en tår
 
- ibland så kan ett graviditets test visa fel, i ditt fall så kan du ha tagit de för tidigt och så kan de visa ett felaktigt svar, de e väldigt sällan  men i ditt fall hände de, så du behöver inte oroa dig, du är inte gravid. sa han och log och klappade mig på benet och gick ut. 
 
Jag satte mig upp och började lee, och bara efter några sekunde så kom Justin in genom dörren, 
 
- jag kom så fort jag hörde sa han och gick emot mig och gav mig en stor kram! jag bara log - hur mår du? fortsatte han och släppte taget
 
- allt e bra! jag lovar sa jag och klappad han på kinden, han log och satte sig på en stol brevid sängen 
 
 
Jake
 
Jag var tvungen att leta reda på Lily och jag visste att hon va inne hos Elena! jag gick till hennes rum och såg att dörren stol lite på glänt , precis när jag skulle putta på dörren så hörde jag att doktorn va där, jag tänkte precis knacka och kolla om jag kunde få prata med Lily då jag hörde Elena säga
" men.. hur e de med barnet? "
jag blev chockad och kikade in med ett öga och såg hur hon höll en hand på sin mage, jag ryggade tillbaka och nu bytte jag mål! 
nu var jag tvungen att få tag på Robin! 
 
jag tror jag sprang säkert runt i 15 minuter innan jag hittade honom, han satt på en bänk och stirrade ner i golvet, jag sprang fram till honom 
 
- Robin, va fan har du varit?! skrek jag
 
- jag har bara suttit här, kan jag träffa henne nu?! sa han och ställde sig upp
 
-  ja men varför har du inte sakt nått? frågade jag och tog tag i hans arm när han försökte gå förbi mig
 
- va?  sa han och tittade på mig
 
- aja! spela inte oskyldig nu ' Farsan' !  sa jag och slog honom försiktigt på armen, han stog inte emot slaget utan följde med slaget med axeln och lät axel stanna där min knytnäva lämnat den och han kollade på mig med en chockad blick, mitt leende försvann snabbt
 
- va, vis-ste du inte? sa jag och stirrade i hans ögon, han gick förbi mig med snabba steg och jag sprang efter
( bilden upp på Harry är nu när han går :) )
 
- Robin, ta de lugnt nu! sa jag och sprang efter. 
 
Påvägen mot hennes rum så mötte vi Lily som höll i två makor och lite godis, 
 
- va händer? frågade hon
 
- jag berättade för Robin att han ska bli pappa och jag trodde han visste! sa jag till Lily samtidigt som vi små sprang efter Robin
 
- DU BERÄTTADE?!?!?!?! skrek hon helt plötsligt 
 
- va?? vänta nu.. sa jag chockat - VISSTE DU?! halv skrek jag tillbaka
 
- men ÅÅÅ! skrek hon och försökte spranga fram till Robin som tog stora snabba steg !  - Robin, vänta! sa hon och just då svängde han in mot Elenas rum
 
 
Elena
 
- Jag e så glad att du e okej, sa Justin och log stort mot mig, 
 
- jag med.. sa ja och log tillbaka och han la sin han på min, 
 
bara några sekunder senare stormar Robin in genom dörren och jag drar bort min hans som låg under Justins
 
- ÄR DU GRAVID?!?!?! Skriker Robin och lägger först inte märket till Justin förren Justin också ställer sig upp 
 
- är du GRAVID!?! skriker han också 
 
Jag tittade på Jake och Lily som stod längst bak och hörde Lily säga
 
- Jake jag tror vi ska gå ut.. sa hon och drog ut han. Sen ställde jag mig också upp
 
- nej jag är inte gravid! skrek jag 
 
- varför skulle du bry dig?! skrek Robin till Justin 
 
- För att jag skulle vara pappan till barnet? sa han och tog upp händerna och tittade på Robin med blicken "är-du-dum-i-huvudet" ( bilden där upp på Justin , den blicken! )
 
- Nej, jag skulle.. sa han och sedan kollade båda på mig
 
- Har du haft SEX med  HONOM!! skrek båda samtidigt och pekade på varandra 
 
Just då önskade jag att jag kunde sjunka genom marken och försvinna..
 

Ojooj! va e de som händer! Kommentera va ni tycker! e de spännande eller tråkigt! bra eller dåligt? 
hoppas ni förstod alla paranteser och bilderna som jag försökte förklara :)
 
Tack till er som kommenterar , de gör mig SÅÅÅÅÅ GLAD!! =D 


Comments
Written by: Lil

Inte snällt att bara sluta så där! xD uppdatera snart älskar dina noveller<3

2012-10-08 @ 21:10:05 - URL: http://kandisarinoveller.blogg.se



Written by: Anonym

mer!!!

2012-10-08 @ 21:11:01 -



Written by: Mathilda

meeeeeeeeer :D

2012-10-08 @ 23:01:00 -



Written by: vera

Den är super bra bara längtar efter nästa <3!!!

2012-10-09 @ 16:17:46 -



Written by: Liza

Super duper bra! Men jag har en fråga gör du designer? isåfall kan du svara på min blogg?

2012-10-09 @ 19:24:58 - URL: http://justinbiebnovell.blogg.se



Written by: Sarah

Guud vad du är bäst! Uppdatera snart ;)

2012-10-11 @ 19:31:37 - URL: http://myjbstori.blogg.se



Written by: ida&Z

Älskar det! men en fråga?
typ jah är en belieber och en directioner men jag har en novell blogg om one D så kan vi kanske göra ett länkbyte? om du vill kommentera på bloggen isåfall :)

Svar: Ja kommenterade men visste inte om de gick att se, men klart vi kan göra ett länk byte =) !
None None

2012-10-14 @ 12:10:56 - URL: http://onedfanfic.webblogg.se



Written by: ida&Z

Är klar med länkbytet din tur? :) och tack!

Svar: Jag e också klar! =)
None None

2012-10-14 @ 12:32:29 - URL: http://onedfanfic.webblogg.se



Written by: Linnéa@Bieber

Alltdå du ÄGER SÖNDER på att skriva alltså!!! :D <3<3<3

2012-10-17 @ 13:41:35 -



Written by: Victoria

Herregud man sitter som fast klistrad här vi datorn! Snälla skriv mer

2012-11-03 @ 16:46:05 - URL: http://vickaans.blogg.se



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback