Date: 2010-12-30 | Time: 23:55:53

Filed under: Annat
0

Svar på frågestund

Fick inte så mycket svar på min frågestund. Men jag svara på dem frågorna som kom ändå:

Här har ni dem: 

1. Vilken klass går du i? ^^
Jag går i åttan
2. Vad heter du?
Jag heter Hannah
3. Hur många delar kommer den här novellen ha?
Jag vet inte rikigt lite mer än 100 kanske?
4. Kommer du att skriva fler noveller senare om Justin?
Ja det kommer jag:D
5. Favorit låt med Justin?
Den är svår, gillar ju typ alla. Alla är bra på sitt eget sätt men det bästa är nog, U smile eller Pray!

6. Kan du inte lägga ut en bild på dig så vi får se vem det är som skriver den här suuuper braiga novellen! :D <3
Tack så mycket för det första, men jo det kan jag väl. Kanske är dax för er att få veta vem jag verkligen är. Har inte velat göra det innan. För jag har velat att min kompis ska lista ut att det var jag som skrev. Och det gjorde hon i går. Så det var ju bra!

Här har ni adressen till min andra blogg också: http://hannahsaralovisa.blogg.se
Så nu vet ni vem jag är!

7.Vad fick dig att börja skriva en novell?:)<3
Asså jag läste bieberstorys och fick idén. Sen har jag alltid älskat att skriva så tyckte det vara en bra idé:D

8.vad är det bästa med justin bieber?:)
Hm..? allt? hans utseende, hans röst hans personlighet... och så vidare. Finns inget som är bättre än det andra. Allr är lika bra! 

9.komentarerna som kommer kan du inte stoppa så att dom visas direkt och inte att du måste
godkänna dom ? ://
Asså jag kan ju, men jag vill har det så för det är bättre tycker jag.


Comments
Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback