Date: 2010-12-02 | Time: 23:16:08

Filed under: The next Mrs.Bieber (avslutad)
22

The next Mrs. Bieber episode 68

Vi gick bort till hans sovrum. Han satt sig ner på sängen och tittade mig rakt in i ögonen.
- Vad är det Justin? det är något som är fel? har de hänt något?

Jag suckade djupt och fick tårar i ögonen.

- Det är Hannah...

Pappa skakade på huvudet.

- Ajdå!
- Kan mam säga ja...

Pappa tittade med orolig blick på mig.
- Justin vad är det? du kan berätta för mig, det vet du.
Jag gjorde min hairflip och suckade djupt.
- Jag sa en massa saker jag inte borde ha sagt. Och nu är hon i Sverige och typ hatar mig. Vad ska jag göra?
Pappa kliade sig på hakan med sitt pekfinger. Sen tittade han på mig igen.
- Åk till henne! sa han bestämt.
- Men papap, nej! det kan jag kan inte göra. Jag kan inte lämna er här nu när det är jul!
- Justin, jo. Du kan komma tillbaka sen!
Hannah


Hela släkten satt samlade framför en tv och åt godis och drack julmust. Julmust var nog det värsta jag vet. Så typisikt svenskt tänkte jag när min kusins mamma hällde upp ett till glas till mig. Jag log och låtsades att allt var bra...
Jag saknade Justin. Något så otroligt. Jag ville han här med mig. Med mig. Jag saknade hans lukt. Hans underbara hairflip. Hans underbara kyssar som gjorde att jag rös till varje gång.
- Hannah, här!
Min kusin sträckte fram en pepparkaka till mig.
- Thanks!
Jag tog en tugg och reste mig sedan upp och gick iväg. Jag gick in på toan. Ett nytt meddelnade.
- Hannah please forgive me! I can't live without you! Please call me. Still love you. For ever and allways.

Jag fick av någon anleding ont i magen. Jag kände mig dum. Varför hade vi inte prata om det istället. Jag somnade med ett tomt håll i hjärtan den natten.
- Hannah vakna. Vi ska till kyrkan, sa min kustin på 5år och ryckte i mig.
Jag skakade bort henne och knep i hop ögonen. Ljuset strålade in genom fönstret. Jag kliae mig lite på armen.
- Hannah, kom nu! det är bråttom.
- Ja jag kommer! röt jag.
Jag gick med motvilliga steg upp ur sängen. Jag tog på mig ett par vanliga svarta leggings, ett svart baslinne och en söt stikade kofta över det. En mysig och enkel outfitt tänkte jag när jag tittade mig i speglen.
Jag gick sedan ut i hallen. Där dem stod och vi åkte iväg till kyrkan.
Justin

Pappa övertygade mig att åka till Sverige för att få tillbaka Hannah. Jag tog min resväska och väntade på att pappa skulle bli klar så att han kunde skjutsa mig till flygplatsen. Jag sa fort hejdå till mina syskon. Jazmyn började att gråta så jag kramade henne en extra gång och lovade att komma tillbaka efter julafton. Då blev hon i allafall lite gladare.
- Justin, vi är framme.
Jag måste ha slumrat till för pappa väckte mig.
- Okej...
Jag gick med trött steg in på flygplatsen. Flygresan var lika tråkiga som den hit hade varit. Jag hade glömt att lägga in ny musik. Jag tog fram min Ipad och tittade i genom vilka filmer jag hade. Det fick bli någon komdei som jag inte hade en aning om vad den hette eller vad den handlade om. Men jag brydde mig inte heller för den delen.
När jag landade i Sverige nästan morgon hade jag en känsla i magen av att det här skulel gå bra. Jag gick ute ur flygplatsen och vinkade till mig en taxi och sa adressen till Hannah's kusiner som jag på något sätt hade inlagt på min mobil. Hannah måste ha lagt in det eller något, tänkte jag.
- Jaha. Då var vi framme, sa han som körde taxin.
Jag fattade inte ett skit utan nickade bara till svar och gick ut ur bilen. Ett stort hus var det. Det låg ute på landet och likanade ett gammel dags hotell. Det var otroligt fint. Jag knakade på.
- Hallå!
Det var en kvinna i kanske 30-40 års åldern som öppnade dörren. Hon var kläd som en städersak så jag antog att hon jobbade här.
- Hey, I'm Justin Bieber.
Hon log ett leende som betydde, jag vet!
- Is Hannah here?
Hon skakade på huvudet och stängde sedan dörren rakt i mitt ansikte. Jag blev förvånad. Varför liksom. Jag hade ingenstans att ta vägen. Jag såg ett litet hus som till hörde deras tomte. Jag gick dit bort. Snön var nästan upp till mian knän. Och jag kom på att det skulle vara bra att inskaffa sig ett par riktiga vinterskor. Inne i det lilla huset fanns en tv och en säng. Jag antog att det var en gäststuga. Den var mordernt inred. Konstigt att den inte var låst, tänkte jag.
Någon timme senare hörde jag att några bilar körde in på gården. Det var redan kolsvart ute.  Jag öppnade dörren ut och mötes av en kall vind. Hannah och dem gick in i huset och satte sig alla kring ett stort bord.
Jag gick i mot huset. Dem såg ut att ha det roligt och trevligt. Jag ville inte störa. Jag tog upp min mobil...

Vad kommer att hända? kommentera!

Comments
Written by: Anonym

omg skriv mer nu!!!!!!!!!!! <3<3

2010-12-03 @ 07:47:09 -



Written by: Anna

OMG. MER

2010-12-03 @ 10:10:24 - URL: http://theannalife.blogg.se/



Written by: Anonym

åh, dom måste bli sams! MEEEEERR! :D

2010-12-03 @ 13:44:51 -



Written by: Juliia <3 (:

Eran blogg är as bra lägg ut mer !!!



Det skulle vara kul om du la ut en bild på dig så man ser vem som skriver.



Älskar bloggen <3(:

2010-12-03 @ 17:58:07 -



Written by: Anna

mermermemrmrememr :D

2010-12-03 @ 18:05:45 - URL: http://theannalife.blogg.se/



Written by: Matilda N

Jag vill veta vad som händer, skriv mer! :D

2010-12-03 @ 18:28:34 -



Written by: Okänd men ändå inte ;))

Snälla, ett till inlägg ikv! plzz!



//Okänd...elr? ;))

2010-12-03 @ 20:50:39 -



Written by: jenny

ser att det inte är någon som kommenterat men jag läser din blogg VARJE dag den är så bra, ETTT TILL SNART PLZ!!

2010-12-03 @ 23:37:44 -



Written by: SiniSarin

DU MÅSTE SKRIVA EN TILL!!!!

2010-12-03 @ 23:57:37 - URL: http://reedheart.blogg.se/



Written by: Anonym

Hej, jag bara undrar ifall du kanske kan ibland kolla igenom texten innan du publicerar den för det blir ibland lite mycket fel så att man inte förstår... annars jätte bra blogg =D <3

2010-12-04 @ 11:35:14 -



Written by: alexandra

mer mer nie sååå bra!

2010-12-04 @ 12:13:46 -



Written by: Anonym

han kmr ringa hannah :D

2010-12-04 @ 13:07:20 -



Written by: Anonym

OMB meeeeeeeeeeeeeer

2010-12-04 @ 15:00:12 -



Written by: Julia <3

Mera !! <3



Justinbieber (L)

2010-12-04 @ 15:56:53 -



Written by: torin

sv: jag tycker dina noveller är asbra :D

2010-12-04 @ 15:59:17 - URL: http://tullines.blogg.se/



Written by: Anonym

omg omg omg omg

2010-12-04 @ 17:07:03 -



Written by: emma

MEEEEEEEEEEEEEEEEEEER

2010-12-04 @ 18:08:13 -



Written by: Justin Bieber novell-blogg

Bra uppdatering not

snälla skriv mera!!! :)

2010-12-04 @ 18:28:41 - URL: http://justinbiebernoveller.webblogg.se/



Written by: Anonym

UPPDATERA FÖR FAN !! ANNARS SLUTAR JAG LÄS DEN HÄR BLOGGENc !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-12-04 @ 18:33:44 -



Written by: SiniSarin

När kmr nästa?????!

2010-12-04 @ 19:08:44 - URL: http://reedheart.blogg.se/



Written by: Maja

Fler!!! Jag vill ha fler!! du har inte laggt ut några på två dagar :) inget illa menat så du vet :) PS. BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄST

2010-12-04 @ 20:27:38 -



Written by: Anonym

meer , omg dn e gryym!

2010-12-04 @ 22:08:47 -



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback