Date: 2010-12-07 | Time: 22:47:32

Filed under: The next Mrs.Bieber (avslutad)
6

The next Mrs. Bieber Episode 74

Innan han hann säga något gick jag ut genom dörren och körde in i mot stan. Jag gick i massa affärer. Vad skulle jag köpa till han? jag kom inte på någoting. Han hade ju i stort sätt allt...? eller?



Jag gick runt i alla affärer som fanns. Men hittade ingeting. Jag gick in i smyckesaffär. Jag kom på det. Jag kunde köpa ett armband där det stod NEVER SAY NEVER på. Det skulle han gilla.

Jag beställde ett sådant och väntade sedan på att det skulle bli klart. Jag köpte även lite godis till han, för det visste jag att han älskade. Ett helt kilo blev det, haha.

När jag åkte hem hade det börjat snö igen. Jag fick åka långsamt så att jag inte skulle slirar. Justin satt i mjukisbyxor och en vit t-shirt i en fåtölj framför kaminen med sin macbook i knät. Jag gick och gömde påsen i min väska och byte sedan om till myskläder jag med. Jag satt mig i Justin's knä. Han var varm.
- Hej snygging! sa han.
- Hej älskling!

Jag böjde mig fram och kysste han. Han la sin hand på mitt bakhuvud. Och tryckte mig hårdare intill han.
- Så vad har du köpt till mig nu då?
Jag log och knep igen.
- Det du!
- Å jag hatar överraskningar, säg!
- Nej, du får se i morgon, sa jag och pussade han lätt på munnen.

Jag satt kvar i hans knä och tittade bara rakt in i elden. Justin höll om mig.
Ring

Justin tog upp sin mobil och flyttade på mig. Han reste sig sedan upp och gick bort till sovrummet.

Justin

- Hej det är Justin!
- Hej Justin, detta är Jason, jag har fixat det du bad om nu. Ska jag komma och lämna det?
- Ja gör det, vi ses där vi såg förra gången om en kvart.
- Sure!

Vi la på. Jag gick ut till Hannah igen, som nu satt i fåtöljen. Jag lyfte upp henne och satte sedan henne i mitt knä igen.
- Justin, när börjar touren igen?

Jag svalade, det hade jag inte tänkt på. Hannah skulle ju vara med nu. Det skulle säkert bli ännu roligare nu. Och nu slapp jag ju vara ifrån henne. Det var bra, jag skulle inte klara av det. Hon luktade gott. Jag drog in hennes lukt och försökte tänk heter vad det varför parfym. Jag hade ju varit inne i en parfym affär härom dagen. Och måste ha luktat på den då. Just det, Paris Hiltion cancan. Det luktade ljuvligt.
- Fan vad gott du luktar! sa jag.
- Du med, svarade hon.

Jag gav henne en lätt puss. Resten av kvällen spenderade vi vid tv:n.
- Du jag drar bara och köper en sak, sa jag.
- Vaddå för något?
- Det är hemligt, sa jag och blinkade.

Hannah

Undra vad det var som  Justin skulle köpa. Det var säkert en julklapp till mig eller något. Undrar var det var? Han hade ju redan köpt en lägenhet till oss plus att han hade fixat ett skivkontrakt till mig. Vad menar kunde man begära? 
 
  Jag satt och väntade på Justin samtidgt som jag läst i hans bok jag hade köpt när jag var på stan. På en av dem första sidorna stod det, all of you is my favorit girl jag fick en bra känsla i magen. Justin var verkligen en bra kille. Han var min kille...

Justin kom in genom dörren och såg ut som en istapp. Han hakade tänder.
- Nämen lilla gubben, vad har hänt?
- Det är fan 20 minus ut, jag håller på att dö!

Jag sprang in i sovrummet ich hämtade en dunntäcke. Jag sprang sedan bort med den till han och la de om han. Jag pussade han på munnen.

Cpkort episode, men hinner inte skriva mer!

Comments
Written by: Anna

bra ändå ;) men du måste nog ändra till 74 i rubriken! ;)

2010-12-07 @ 23:10:55 - URL: http://theannalife.blogg.se/



Written by: Hannah

MER NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!! <3<3<3

2010-12-08 @ 07:11:09 -



Written by: Julia

asbra , mer :)

2010-12-08 @ 16:09:53 - URL: http://jjuliiiiaa.blogg.se/



Written by: maja

meeeeeeeeer!!!

2010-12-08 @ 19:54:46 -



Written by: shawtyymane

har precis börjat med en bieberstorys blogg, kika gärna in! :D

2010-12-08 @ 20:42:58 - URL: http://shawtyymane.blogg.se/



Written by: shawtyymane

har precis börjat med en bieberstorys blogg, kika gärna in! :D

2010-12-08 @ 20:43:38 - URL: http://shawtyymane.blogg.se/



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback