Date: 2010-12-13 | Time: 15:58:45

Filed under: The next Mrs.Bieber (avslutad)
16

The next Mrs. Bieber Episode 78

Varför hade jag ljugit för Hannah? Varför hade jag inte bara sagt som det var? hon hade ju förstått mig och Jasmine. Hon hade ju själv varit gravid. Jag kom och tänk på dagen då Hannah hade berättat för mig att hon var gravid. Då hade jag nästan tappat anda. Och dagen då doktorn sa att barnet var dödt kändes det som att jag skulle dö. Det var en hemsk känsla. Men nu?

VAD SKULLE JAG GÖRA?!!!


Så här såg Justin ut på signering!

Hannah vaknade till när planet höll på att landa. Hon tog tag i min hand och log.
- Sovit gott?
- Aa.

Flygplatsen var även den här gång full med folk. Fast inte så många paparzzi som tur var. Det kom fram några tjejer som ville ha autografer och ta bild men det var jag vand vid. Hannah fick också skriva några autografer. Jag såg hur glad hon var. Hon gillade att stå i centrum. Det var bra det. Med tanke på att hon skulle släppa en egen skiva.

När vu hade skrivit klart alla autografer och tagit kort gick vi ut ur flygplatsen och tog en taci till hotellet. Kenny hade flygit hit så han var också med i taxin.
- Justin?
- Ja, svarade jag och vände mitt huvud i mot Hannah. 
- Vad är det som vi ska göra här egentligen?
- Vi ska på några interjuver och så typ.
- Vi?
- Japp! Båda två, har lovat att du ska hänga med.
- Ja det funkar för mig, sa hon.

När vi kom fram till hotellet gick vi dirket upp till rummet och slängde oss i sängen. Vi hade en interjuv om en timme så vi kunde ta det lungt en stund. Han la sig på min arm. Vi båda tittade rakt upp i taket. Vi sa ingenting utan var bara helt tysta. Jag hade inget att säga. Eller ja jag kom inte på något.
- Justin, sa Hannah och bröt tystnaden.
- Ja älskling?

Vi satte oss upp och tittade på varandra.
- Tänk om alla tycker att jag sjönger skit dåligt och så.

Jag gjorde min hairflip och kliade mig på näsan. Jag drog Hannah intill mig och pussade henne på panna.
- Haha, du skojar? varför skulle dem? du sjönger ju som en gud fan. Du är grym på att sjunga. Och dem gångerna som du sjöng på mina konserter så blev du inte dirket utbuad. Utan tvärtom. Dem älskade ju dig. Vi kommer bli värsta grymma paret. Vi kommer att... ja vi kommer att vara skit bra tillsammans.
- Det är vi ju redan, sa Hannah.

Hon puttade omkull på och satte sig uppe på mig. Hon kysste mig på munnen och rufsade till mitt hår. Hon gick sedan ner på halsen och började att pussa mig där. Hon visste att jag var svag för hennes pussar/kyssar på halsen så hon höll på extra länge. Love her!
- Oj förlåt, det var inte mening att avbryta, men vi måste verkligen åka nu! sa Kenny.

Både jag och Hannah blev lite röda i ansiktet. Vi åkte iväg till stället där interjuv skulle vara. Det var fullt med fans utanför så det blev att skriva några mer autografer. Vi fick stå backstage undertiden som killen som höll i interjuvn "peppade".
- Justin Bieber and Hannah Smith! skrek han och vi hoppade fram. 

 Publiken skrek som galningar(som vanligt). Han gav mig och Hannah varsin kram och vi satte oss sedan på en soffan. Han satt mitt i mott oss i en fåtölj.
- Så Justin och Hannah välkomna. Får jag väl börja med, sa han.
- Tack, svarade vi båda.

Jag hade min hand på Hannahs. Jag såg att han la märke till det. Så han höjde ena högbrynt. Konstigt eller? Vad var det med han?
- Så ni är alltså tillsammans?
- Japp! sa jag och gav Hannah en snabb puss på kinden.

Hela publiken, sa "aaaw".  Jag log mot dem.
- Så Justin, kan du snacka lite brittiska har fått många mejl om att dem vill att du ska göra det.
- Självklart, sa jag på brittiskbrytning och alla tjejer skrek ännu mer.

Efter interjuvn som varade i ungefär en halvtimme åkte jag och Hananh till en lite resturang och åt lunch. Jag tog en spagtti med köttfärsås och Hannah pannkakor. Vi åt och pratade samtidigt om lite allt möjligt. Hannah tyckte att det var super kul på interjuvn. Det hade jag märkt för hon hade en annurlonda min i ansiktet under hela interjuvn. En jag aldrig hade sett förrut. En speciell min. En söt min. Vi åkte tll nästan interjuv som nu var på radion.
- Hej alla lyssnar nu har jag Justin Bieber och Hannah Smith med! sa tjejen som höll i interjuvn.
- Hey! sa jag.
- Hej! sa Hannah.

Jag tog en klunk vatten och tittade sedan på tjejen. Hon hette Anna.
- Så Justin, din nya låt Pray är verkligen underbar.
- Tack så mycket.
- Kommer det mer låtar snart? många som undrar det?
- Ja jag jobbar på en nu, med Hananh faktiskt. Vi ska göra en duett.

Jag tog hennes hand.
- Åh, det ser jag fram i mot.

Vi pratade lite mer om mig och min musik och kom sedan in på fans frågor.
- Är du med nu Justin? det är många frågor, sa hon. Du med Hannah.
- Japp! sa vi båda.
- Okej, första frågan är till Hannah, hur träffades du och Justin undrar Melissa ifrån London.
- Jag skulle ner på stan för att träffa en kompis och råkade springa in i Justin av misstag, men det var ju ett bra misstag enligt mig, sa hon och små skrattade.
- Okej, nästa är till Justin, vad fick du i julklapp? från Lisa från Manchester.
- Jag fick ett armband av Hannah där det stod "never say never" på och så har jag inte fått något av mina föräldrar än. Men jag har inte önskat mig något dirket eftersom jag typ har allt.
- Okej, en fråga till er båda från Emma London. Är Justin/Hannah bra på att kyssas?

Vi båda blev lite stuma och visste inte riktigt vad vi skulle svara.
- Justin är bäst, sa Hannah lite skämtsamt.
- Hannah med! sa jag.
- Ja det var ju tur det!

Efter interjvun åkte vi tillbaka till hotellet. Jag var helt utmattad och ville bara sova. Men kunde inte för jag skulle på en boksignering om en halvtimme.
- Hannah ska du hänga med på signeringen? frågade jag.
- Vill du det så visst?!
- Ja vill alltid ha dig oss mig så, ja.
- Okej då hänger jag, med men jag ska bara byta kläder.

Hannah gick och byte på till ett par jeans och ett sötlinne. Lika söt som vanligt. När vi åkte till affären där signeringen skulle vara hade jag känslan i magen att något skulle hända. Men jag visste inte vad. Det var något i allafall...


Kommentera! dessto mer kommentare dessto snabbare kommer nästa episode!

Comments
Written by: Justin Bieber novell-blogg

Mer, jättebra meeeer! =)

2010-12-13 @ 16:03:23 - URL: http://justinbiebernoveller.webblogg.se/



Written by: Anonym

meeeeeeeeer!!!!!! nu kmr hannah säkert att få reda på det där med jasmin

2010-12-13 @ 16:43:34 -



Written by: Hannah

jag glömmde att skriva mitt namn och att du skriver skiit bra :)

2010-12-13 @ 16:44:10 -



Written by: Hanna:)

As bra,meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer:):):)

Älskar den här bloggen:)!!:)

Ps.du är jättebra på att skriva noveller:):)!!

2010-12-13 @ 16:53:45 -



Written by: Nejjaah

sv: hah visst :P

2010-12-13 @ 17:00:51 - URL: http://nejjiz.blogg.se/



Written by: Shawtyymane

omg, mer! :D

2010-12-13 @ 17:07:25 - URL: http://shawtyymane.blogg.se/



Written by: ...

snälla, meeeeer! Den var superbra jue! =D

2010-12-13 @ 17:16:51 -



Written by: Anonym

2010-12-13 @ 17:46:01 -



Written by: Justin Bieber novell-blogg

Fin design!

2010-12-13 @ 17:52:45 - URL: http://justinbiebernoveller.webblogg.se/



Written by: ...

fin, design du har gjort! :DD <3

2010-12-13 @ 17:58:36 -



Written by: Maja

Meeeeer

2010-12-13 @ 18:20:52 -



Written by: Anonym

han måste ju berätta!! MER! :DDD

2010-12-13 @ 18:38:28 -



Written by: Scullcandyphoto.blogg.se

SV: Jaa, asså jag fattar de fan knappt :O :D

Haha visst, vart ska du sitta nånstans? =) <3

2010-12-13 @ 18:52:07 - URL: http://scullcandyphoto.blogg.se/



Written by: Anonym

jätte bra

2010-12-13 @ 19:01:33 -



Written by: Lollo

super super bra <3 fler!

2010-12-13 @ 19:13:15 -



Written by: SiniSarin

MEEEER!! <3

2010-12-13 @ 19:39:54 - URL: http://reedheart.blogg.se/



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback