Date: 2010-12-18 | Time: 20:09:30

Filed under: The next Mrs.Bieber (avslutad)
16

The next Mrs. Bieber Episode 82

Han pussade mig på munnen. Sen somnade vi. Nästan morgon vaknade jag av att någon knakade på dörren. Jag gick bort till dörren med ett täcke runt hela mig. Jag öppnade...



en polisman med uniform. Jag blev genast rädd. Jag undrade vad det var som han ville.
- Ja hallå? sa jag försiktigt.
- Hej jag heter Michael och jag är här för att jag har fått...

Han avbröts av att Justin kom gångede med bara kalsonger på mig.
- ....eh...klagomål på att det har låtit för mycket härifrån.

Både jag och Justin tittade på varandra. Jag blev nästan lite generad. Jag fattade ju vad var. Men jag ville liksom inte riktigt inse det.
- Okej? vad ska vi göra åt det? frågade Justin och tog sin hand på min midja och pussade mig på kinden. 
- Nä ni får bara tänka på det, sa han och gick sedan ut.
Jag och Justin tittade på varandra och började att gapflabba. Vi la oss ner på golvet av skratt. Jag fik ont i magen av att jag skrattade så mycket.
- Haha oh my god! fan vad pinsamt! sa jag och skrattade ännu mer.
- Haha ja! sa Justin och skrattade lika mycket.
Jag och Justin låg säkert och skrattade på golvet i säkert en fem minuter innan vi lugnade ner oss igen. Justin reste sig först upp och hjälpte mig upp. Han pussade mig lätt på munnen.
- Jag ska bara ta en dusch, sen så har vi en interjuv och sen så har jag bara en liten spelning men du kan ju vara med och sjunga overboard om du vill?
- Sure!
Justin gick till badrummet tog en dusch. Jag tittade igenom min resväska. Jag behövde verkligen köpa nya kläder. Tänkte jag när jag tittade på alla kläder. Alla var så gamla.
Jag gick bort till badrummet och öppnade dörren.
- Justin kan vi ses om en timme här för jag måste bara gå och köpa lite kläder, sa jag.
- Ta mitt kredikort, plånboken är i mina byxor.
- Justin jag har egna pengar!
Justin tittade ut ur duschen med ena ögonbrynet högre upp än det andra. Han flinade. Jag visste att det inte var någon idé att tjata. Han ville betala. Men det gjorde inte så mycket, hihi.
- Du vet lika mycket som jag att jag kommer att vinna så det är lika bra att ge sig med än gång! sa han.
- Haha, jag vet! men det var i allafall värt ett försök, sa jag och blinkade med ena ögat.
Jag gick fram till duschen och gav han en puss. Sen gick jag och tog på mig min jacka och gick sedan ut. Kenny hängde med mig.
Jag gick till en av alla affärer och hittade en skit fin blus. Jag tittade på prislappen. Oj då tänkte jag! det var inte lite pengar.
En av dem som jobbade där kom fram till mig. Och log.
- Behöver du hjälp med någonting?
- Ja tack.
- Vad ska du ha kläderna till?
- Jag ska på en interjuv med Justin Bieber och vet inte vad jag ska ha på mig?
- Jaså du är Hannah? jag har läst om dig. Du behöver inte betala!
Hon gick till kassan tog fram en fins papperspåse och la ner lite olika kläder ifrån affären.
- Här får du! sa hon och log.
- Säkert att jag inte ska betala?
- Självklart!
Jag gick ut och gick sedan in i en smikaffär. Där en tjej hjälpte mig med smink till kläderna och så köpte jag även britney spears parfym "fantasy" den luktade så himla gott.
Justin hade på sig ett par svarta jeans och en svart v-ringad tröja. Så snygg att det gjorde ont! Jag sprang fram till han och kramade han. Hans muskulösa armar fattade mig i ett stadigt grep.
- Hittade du något? frågade han och pussade mig på panna.
- Ja det gjorde jag. Jag ska gå och byta om.

Jag tog påsen med kläderna och gick in till toan och byte om. Egentligen kunde jag har bytit om i sovrummet. Men jag ville bara reta Justin lite. Jag sminkade mig lite och gick sedan ut till sovrummet igen. Justin satt på sängkanten och höll på med sin mobil. Han tittade snabbt upp på mig men tittade sen ner på mobilen igen. Men han hindrade sig själv för att kolla upp på mig igen. Han var nära på att tappa hakan. Jag log i mot han. Han reste sig upp och gick fram till mig. Han tog fram armarna och jag förstod att han ville ha en kram. Han kramade mig mjukt och tog sedan min arm.

Vi åkte i en limosin till studion som vi skulle ha interjuvn i. Vi stod backstage under tiden som vi väntade på att dem skulle se våra namn så att vi kunde gå ut.
- Justin Bieber and Hannah Smith!

Vi gick ut och publiken skrek som bara den. Justin la sin arm runt min midja och så gick vi och satte oss i en soffa. Det första hon fråga var.
- Så hur länge har ni varit tillsammans nu?

Justin och jag kollade på varandra.
- Tre månader eller något. Vi träffades i oktober om jag inte minns helt fel. Haha, sa Justin.
- Okej, jag har hört rykten om att ni har köpt en egen lägenhet? sa hon.
- Ja det stämmer, vi flyttar in direkt efter att vi har åkt ifrån England.
- Det låter bra!

Efter interjuvn

Jag och Justin var i hotellrummet och packade ihop våra saker. Vi skulle åka hem direkt efter att vi hade varit på spelning.

Det var fullt med fans utanför när vi kom. Alla skrek som galningar. Vi skrek som galningar. Jag tittade på alla fans och såg ett ansiktet jag inte ville se.....


Bra/dåligt!

Mycket kommentare så blir det mer episoder!

Vem tror ni att det är?

Comments
Written by: Anna

ingen aning...

2010-12-18 @ 20:21:05 - URL: http://theannalife.blogg.se/



Written by: Anonym

jätte bra :D

2010-12-18 @ 20:28:46 -



Written by: Anonym

skriv meeeer !! skitbra :)

2010-12-18 @ 20:32:22 -



Written by: Anonym

haha, jag höll på att garva ihjäl mig när jag läste början ;)) asbra! MER! :DD

2010-12-18 @ 20:43:55 -



Written by: Anonym

mer noveller!

2 per dag. !

snälla

den här bloggen är ju bara för bra liksom!:

2010-12-18 @ 20:45:55 -



Written by: celine

mer den är jättebra!

2010-12-18 @ 21:44:02 -



Written by: Anonym

jätte bra! snälla mer!

2010-12-18 @ 21:46:12 -



Written by: Maja

jasmines! ;)

2010-12-18 @ 21:48:02 -



Written by: Julia

Skit bra!!!

2010-12-18 @ 21:50:11 -



Written by: ,,,,

meeeeeeer! :DD

2010-12-18 @ 21:51:16 -



Written by: Astrid

Meeeeeer :D

jag läser denna blogg varje dag and I just love it ! <3

2010-12-18 @ 22:09:18 -



Written by: Anonym

SKIT BRA!!!;)

Haha undrar ju vem det är nu och snälla du kan väl lägga ut en till episode ikväll? det är ju ändå lördag!XD

xoxo // mig:P

2010-12-18 @ 22:25:20 - URL: http://justindrewbieberstories.blogg.se/



Written by: frida

meer!! as bra!!:)

2010-12-18 @ 22:26:09 -



Written by: Olivia

Hej! När denna novellen är slut, kan ni göra en "10 år senare" episod då elr ngt sånt? :D Så att man liksom får ett riktigt slut, skulle vara jättekul! Men jag menar inte att ni ska sluta nu, men när ni gör det, så skulle det vara kul om man fick veta hur de levde typ 10 år senare :D

2010-12-18 @ 22:39:59 -



Written by: Anonym

har ingen aning :P<3

2010-12-18 @ 22:48:37 -



Written by: tilde.moa

Tror det är typ Hannahs gammla poijkvän eller rättare sagt han där Kevin ;)! Mer och det var skit bra som vanligt 8D <33

2010-12-19 @ 00:56:10 -



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback