Date: 2010-11-20 | Time: 13:05:48

Filed under: The next Mrs.Bieber (avslutad)
7

The next Mrs. Bieber Episode 49

När Justin började kyssa mig på halsen så började jag att stöna lite lätt. Han gick längre och längre ner...

Jag vände på Justin så att jag låg på han och kysste han på halsen. Han stönade och log. När jag började gå ner på magen vände han på mig igen och drog av mig mina trosor och satte på sig kondomen.
  Den här gången gick det mycket snabbare än vad det hade gått föra gången. Justin stönade högt lika så jag. Jag var lite rädd att Lilly och Christian skulle höra oss.
Vi blev lika svettig om inte svettigare som för gången. Vi la oss flåsande med huvudet på varsin kudde. Vi somnade några minuter senare.
Jag vaknade nästan morgon tidigt. Justin hade inte vaknat. Jag ville inte väcka han så jag smög upp och tog på mig. Jag hörde att Justin mulade någonting. Men jag ville fråga vad han sa, så jag gick ut.
- God morgon! sa Christian som satt där vi hade suttit i går och grillat.
- God morgon! svarade jag och gick och satte mig jämte han. Det var lite kallt ut och jag tog en filt om mig.
- Vad är Lilly?
Han vände huvudet i mot mig och log.
- Hon sover. Sovit gott?
Jag började att skratta lite.
- Eh, ja det har jag. Du?
- Skit bra.
Ingen av oss kom på någonting så vi satt bara helt tyst.
- Fuck, vad kallt här är!
Jag vände mig om. Justin kom ut i bara kalsonger och kilade sig i håret. Jag reste mig upp och gick bort till han. Jag kysste han på munnen. Och viskade i hans öra.
- Tack för igår!
Han log till svar och kysste mig. Jag gav han filten jag hade omvirade mig. Han kramde om mig. Han virade filten runt mig också. Så att borde stod i den. Jag kysste han och sen gick vi in i tältet.
- Asså du borde nog ta på dig kläder, annars så kommer du att frysa ihjäl.
- Jag vet, sa han och tog på sig en t-shirt och jeans han hade haft på sig i går.

När vi kom ut igen hade även Lilly vaknat. Alla vi var trött och orkade inte göra något. Vi bestämde oss att packa ihop och åka någonstans att äta.
  Vi åkte till en liten väggresturang. Justin beställde en stor macka och en yoghurt till mig.
- Vad ska ni ha? frågade han Lilly och Christian.
- Jag tar en våffla, sa Lilly.
- Jag tar en macka som du, svarade Christian efter att ha kollat på menyn.
Vi satt oss vid ett bord för fyra och åt våran frukost. Ingen av oss hade dirket något att säga. Justin la sin hand på mitt lår. Jag log till han och han sträckte sig och pussade mig lite lätt på munnen.

När jag och Justin hade lämnat av Christian och Lilly. Så åkte vi hem till mig. Jag kysste han på munnen innan jag gick ut ur bilen.
- Du jag måste till skolan, men kan jag sova hod dig?
- Det kan du alltid, svarade han. Och kysste mig.
- Bra, kan jag ringa dig sen så att du kommer och hämtar mig?
- Visst, jag måste till studion nu ändå. Så jag kan inte komma på 2 timmar.
- Men det är lungt. Jag måste ändå så plugga.
- Vad bra, du ses vi sen.
Jag pussade han och gick sedan bort till dörren. Jag hörde att han rullade ner bilrutan bakom mig. Så jag vände mig.
- Har jag sagt att jag älskar dig?
- Ja det har du, men det skadar ju inte att du säger det igen. Jag älskar dig med.
Jag gick in genom dörren. Mamma och pappa var inte hemma. Jag gick upp på mitt rum och slog upp min mattebok och började att plugga.
Pling
Jag fick sms. Jag tog upp min mobil.
Hej älskling! du jag måste vara kvar är hela dagen. Så är det okej om jag kommer att hämta dig senare i kväll? xx Justin
Jag läst om sms:et.
Okej. Ja det är klart att det är okej. Sms innan du kommer, puss Hannah
Skicka
Jag fortsatte att plugga. Mamma och pappa kom hem lite senare. Jag gick ner till köket där mamma var.
- Hej! sa jag.
- Hej, varför har du inte ringt. Jag har varit orolig för dig.
- Jag vet förlåt. Men jag har varit med Justin hela helgen och jag ska sova hos han inatt.
- Så det är verkligen seriöst? frågade pappa.
- Ja det är det, och jag gillar verkligen han.
- Det är bra att du har hittat en som du verkligen gillar. Men gö inget som du inte känner att du inte vill.
Jag visste vad mamma menade. Men jag kunde inte med att säga att vi redan hade gjort det. Två gånger till och med.
- Nä då, sa jag.
Ja öppnade kylskåpet och tog en redbull och gick sedan upp på  mitt rum igen. När jag drack Redbull kom jag och tänka på den där kyssen ifråb balen. Då när Justin inte hade smakat som han brukade. Han hade smakat redbull. Där hade jag det!
 Jag tog en klunk och pluggade sendan vidare. Dagen gick segt och jag kunde redan allt jag behövde kunna. Jag orkade inte plugga mer så jag staratade datan. Jag gick in på en skvaller sida och såg att det sotg Justin Bieber med stora bokstäver på en löpsedel. Vad var det nu då? tänkte jag och klikade på den.
Justin Bieber dejt med Selena Gomez?
Jag kunde inte trora mina ögonen. Det var bilder på Justin med kläderna som han hade haft på sig när han åkt ifrån mig. Han gick hand i hand med Selen på stan. Han skulle ju till studion hade han sagt. Varför hade han ljugit? var dem verkligen på dejt eller vad var det?
Jag tittade när vilken tid det hade kommit upp på sidan. Tio minuer sedan. Jag stängde ner sidan och loggade in på facebook istället. Jag vill inte veta något mer om det Justin. Jag skulle ju märka hur Justin var sedan i kväll.

Justin

Selena var verkligen söt och snäll. Det var tur att jag hade henne. Vi satt på en mysig resturnag och bara pratade för tillfälet.
  Jag tittade på klockan. Den var redan halv tio och jag skulle ju hämt Hannah också.
- Du jag måste dra nu, jag ska träffa Hannah. Men vi ses, sa jag och reste mig upp ifrån min stol.
- Okej, ha det så trevligt. Jag ska fixa det som du bad mig om. Jag ringer dig när det är klart!
Jag frma till henne och pussade henne på kinden och gick sedan ut och bort till min bil.
Jag ringde Hannah.
- Hallå?! sa Hannah.
- Hej sötnos, jag åker nu. Är du klar?
- Jadå! jag sätter mig utanför så länge.
- Okej, see you soon, puss!
Jag la på och startade bilen. Hannah satt som hon hade sagt utanför. När hon hoppade in bilen såg jag att hon hade rivsår i hela ansiktet och en blåtira på ena ögat.
- Men lilla gumman, vad fan har hänt?
Hon skakade och det rann blod ifrån hennes läpp.
- Asså, mamma och pappa åkte och handla och glömde och låsa dörren. Och så kom det någon och slog ner mig. Dem letade efter något men hittade inget så dem gick igen.
- Men herregud, såg du vem det var?
Jag såg i henens blick att det var något hon döljde.
- Hannah vad är det?
- Nej det är inget, åk nu.
Jag gjorde som hon sa. Jag såg att hon började gråta och stog min hand på hennes kind. Hon tittade på mig och hade tårar i ögonen. Jag kände att jag fick dåligt samvete över att jag hade ljugit om att jag hade varit i studion. Och hade jag inte hade varit hos henne tidigare för då hade aldrig det här hänt.
 Väl hemme hos mig såg jag att han nästan haltade fram till huset. Mamma var inte hemma.
- Kom så ska jag hjälpa dig.
Jag bar upp henne i min famn och gick upp med henne till mitt badrum. Jag satt på duschen och satte henne där inne med alla kläder på. Jag såg att det kom blod på golvet av hennes läpp. Men det måste vara någon annan satans som det blöde också för det kom massa blod.
- Hananh? var blöder du någonstans egentligen, det forsar ju.
Hon visade sin arm. Det var helt uppskuren. Vem fan hade gjort det här egentligen? och varför?
Jag skjölde hennes hår och satte mig sedan ner i duschen. Hannah la sitt huvud på min axel och grät. Jag störk min hand på hennes lår.
- Hannah, vem gjorde det här egentligen?
- Eh, det var..
- Vem?
- Det var mitt ex. Jason. Jag var tillsammans med han för något år sedan. Han är helt dum i huvudet.
Jag rös vid tanken och tänkte att han skulle åka illa ut.
- Jag ska fixa det här, kom så får du lite torra kläder.
Jag hjälpte henne upp och gav henne en handduk. Jag gick till min garderob och hämtade en av hennes pyjamaser.
- Tack!
Hon tog på sig och kom sedan till mig. Jag låg i sängen och tittade på tv. Hon kröp ner jämte mig och la huvudet på min bröstkorg. Hon var nästan som en liten bebis som inte orkade någoting. Hon var så skör. Jag ville knappt nudda henne för jag var så rädd att det gjorde ont på henne.
 Hon somnade i min famn. Och jag vågade in rör på mig rädd för att hon skulle bli skadad. Tillslut somnade jag med.

Vad tror ni Selena och Justin har planerat? hur kommer det gå för Hannah? varför gjorde Jason så?
Kommentera!


Comments
Written by: lina,Jennie,Olivia o Jasmine

jag har läst igenom alla, och den är ju sjuuukt bra !! ;D haha

2010-11-20 @ 13:17:45 - URL: http://justindrewbieberswe.blogg.se/



Written by: Karro ;)

sv: visst kan jag de:)

du får gärna läsa min också!

2010-11-20 @ 13:22:46 - URL: http://bejber.blogg.se/



Written by: Isabell&Manal - Bloggen om Bieber

bra skrivit :D

2010-11-20 @ 13:28:45 - URL: http://thisisaboutjb.blogg.se/



Written by: Anonym

sjukt bra SNÄLLA MEEEERA :D

2010-11-20 @ 13:55:46 -



Written by: Anna

ingen aning.. meer! :d

2010-11-20 @ 18:11:18 - URL: http://theannalife.blogg.se/



Written by: Karro ;)

Finns nu fler episoder om du har missat det ? :)

2010-11-20 @ 21:47:41 - URL: http://bejber.blogg.se/



Written by: Cicci

Superbra :D

2011-04-13 @ 20:28:39 -



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback