Date: 2011-08-05 | Time: 21:14:20

Filed under: My Favorite Girl (avslutad)
18

My Favorite Girl 87

Chaffören öppnade dörren och vi gick ut vi va nog bland dom sista.. för de skulle bara finnas 200 personer.. vi poserade och svarade på frågor sen gick vi in.. de va stort! vi hade fått plats på mitten raden typ.. de va rätt mycket folk som folk fick ställa sig upp så vi kunde komma in jag tittade ner hela vägen dit men sen satte sig Christian ner så jag tittade upp och blev chockad .. Jag kunde inte röra mig.. jag tittade djupt in i .. Justins ögon...

 

( låtsas som om de står nått annat än ''All-star basketball '' )

 

- älskling, sätt dig.. hörde jag hur Christian sa  och drog lite lätt i min hand.. jag satte mig ner bredvid honom..

 

herre gud.. tänkte jag för mig själv och sjönk ner lite i stolen, Jag visste inte om de här va pinsamt eller va de nu kan vara.. vad ska jag göra?! ska jag säga hej eller ingenting? de va så länge sen jag såg honom…

 

-  Bell.. jag har en sak till dig fortsatte han.. Jag kollade på Christian och små sneglade mot Justin då och då

- här.. sa han och sträckte fram en ask.. jag öppnade den

- åå Christian.. sa jag log stort, och kollade honom djupt in i ögonen, de va ett silver armband med ett klöver på.

- sak jag hjälpa dig sa han och tog armbandet och jag sträckte fram handen - du är '' my lucky charm '' sa han  och blinkade

- haha aww tack Christian va söt du e.. sa jag och gav honom en kyss

 

jag sneglade lite förbi Christian mot Justin.. efter bara några sekunder så tittade han tillbaka på mig, jag vände huvudet fort rakt fram! de här händer inte..

 

Sen började de!  tack och lov…

 

de blev mörkt i rummet och de tändes strålkastare på scenen . först va de lite försnack och han som höll i allt drog lite skämt då och då..

sen började dom med att räkna upp alla film kategorier som

 

Bästa manliga skådespelare

Bästa kvinnliga skådespelerska

Bästa film

o.s.v

 

sen kom bästa musik video

och sen! sen kom alla Musik kategorier!

 

den första va Bästa manliga artist och kvinnliga sen kom Christians kategori

 

Bästa hit-låt!

 

den va 4 nominerade . Chrisitan Beadles , Marvin Brown, Lilly Simpson och Dave Ryan ..

Jag tog tag i Christians hand och jag kände hur han kramade den hårt..

 

- och vinnaren är…… sa han och sprättade upp kuvertet - Christian BEADLES!! skrek han och alla började jubla och applådera

Christian ställde sig upp och de gjorde jag me och han gav mig en underbar kyss! sen gick han upp på scenen och jag satte mig.. jag såg att Justin kollad på mig ibland och jag sneglade på han också..

Christian tog emot sitt pris och började sitt tack tal och alla blev tysta

 

- oj.. de här e så stort för mig! och de e så många jag vill tacka! först vill jag tacka min familj som har ställ upp för mig, min manager , Alex och Charlie som hjälpte och producera låten och mina fans! och min underbara flickvän som har stötta mig hela vägen! sa han och tittade mig i ögonen och skratta till lite och jag märkte att Justin kollade på mig så jag slutade.. sen kom Christian ner och satte sig igen

 

- grattis viskade jag och log

- tack sa han och kysste mig på kinden.

 

sen va de nästa kategori och de va Bästa låt.

Jag kunde inte koncentrera mig.. de ända jag tänkte på va Justin konstigt nog..

 

- dom nominerade är  Molly Smith, Ryan Jones, Robby T och Justin Bieber!!

 

Jag stelnade till och tittade förbi Christian, Jag såg hur Selena viskade nått i Justins  öra.. och han log stort.. undra va hon sa.. Jag fick en ledsen minn.. och vände mig och tittade rakt fram

 

- Och vinnaren är ……. Justin BIEBER!!

 

alla började applådera och jubla och jag såg hur han kysste Selena och gick upp på Scenen, helt plötsligt blev jag deppig men jag fattar inte varför.

 

han började hålla sitt tack tal

 

- De jag ville säga med ''Pray''  va att vi alla borde tänka på va vi har och va glada över de för de finns folk där ute som skulle göra vad som helst för att få vara där du är! och dom här orden skulle jag inte kunnat nå ut till er om jag inte hade haft Usher min mentor, Scooter, min familj, vänner , min flickvän Selena sa han och log mot henne - och Mina fans som har röstat på mig! så tack så mycket!! fortsatte han.. han gick och satte sig och dom fortsatte

 

jag kände hur Christian la sin hand på mitt ben och tittade på mig och gav mig en kyss, jag tittade förbi Christian och såg att Justin tittade på mig med en ledsen minn.. jag vände mig fort rakt fram igen.. jag ville inte få ögon kontakt med honom..

 

sen va de lite fler kategorier men sen va de slut.. ja va så förvirrad..

 

Justin

 

jag såg hur Christian tog hennes hand och gick..kunde inte sluta titta på henne..

 

- Justin vi ska gå nu.. sa Selena och knuffade till mig lite

- aha mm sa jag och gick upp

 

vi gick upp och gick ut och ställde oss vid parkeringen, de va mycket folk, jag tittade runt efter Kenny som skulle komma med bilen. Selena tittade på mig och de såg ut som om hon ville ha en kyss så jag gav henne en snabb men jag va inte så koncentrerad, Kenny kom straxt efter och vi hoppade in och åkte  därifrån

 

De kändes så konstigt och se Bell.. jag kunde inte tänka på nått annat, eller nån annan.. påväg hem så svängde vi förbi MacDonals och åkte ''drive-in''

och köpte lite middag, vi åt i bilen sen när vi kom hem så gick vi och la oss direkt.. Selena somnade direkt.. men jag kunde inte somna… allt jag kunde tänka på va Bell och Christian.. hur han höll på och kyssa henne. hur han fick henne att skratta och hur han gav henne saker.. Jag såg hur han gav henne nått i en ask men jag kunde inte se va de va.. de borde va jag.. tänkte jag för mig själv..

 

Jag spärrade upp ögonen, de borde va jag!  Jag ställde mig upp och gick och tog på mig ett par byxor, en tjock-tröja och en keps sen tog jag mobilen och bil nyckeln och gick ut ur hotellrummet och satte mig i bilen och drog iväg, jag tog upp min mobil och slog Scooters nummer,

 

- kom igen Scooter svara!  sa jag för mig själv

 

Telefon:

- ..a.. hallå?… hörde jag Scooter säga helt nyvaken

- Tja de e jag! sa jag

-  Justin.. jag orkar inte me dina bus ringningar nu… klockan e ju fan halv  3 på natten!

- Ja! jag vet men jag bus ringer inte! jag har kommit på en låt… sa jag och jag kunde nästan se Scooters  pigga minn fram för mig. - okej, vart e du?

- Jag e i bilen, jag svänger inte till studion nu.. sa jag och svängde in på parkeringen

- ok, ses där om 5 .

 

Bell

Jag kollade på klockan.. den va nästan halv 3 och jag hade inte somnat.. jag tog upp min hand och tittade på armbandet som Christian hade gett mig.. Jag suckade och gick upp ur sängen och gick och satte mig i fönstret en bit bort och kollade ner mot L.A.. även fast klockan va halv 3 så va de rätt mycket bilar och folk som va ute..

Jag tittade bort mot Christian som låg och sov i sängen.. han va så söt nät han sov..   jag tittade ut igen fast upp mot himlen.. solen va påväg upp..

Justin låg säkert och höll om Selena och sov sött.. de kändes så dumt att tänka på någon som inte tänkte på dig tillbaka..

 

Efter att ha suttit och tittat ut ett tag så gick jag och la mig igen och då tog Christian sina armar runt mig.. sen somnade jag..


Kommentera! kan jag få över 10 kommentarer igen? :-D Tack till er som kommenterar och ni som svarade på förra inlägget ! hoppas ni tyckte om avsnittet!  KRAM :-D //Mii

Comments
Written by: Sandra

OMB MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

2011-08-05 @ 22:07:56 - URL: http://mileyfreak.blogg.se/



Written by: amina

snälla mer :D

2011-08-05 @ 22:28:11 - URL: http://ccutegirl.blogg.se/



Written by: Astrid

Awesome :)

2011-08-05 @ 22:30:18 - URL: http://borntosomebody.blogg.se/



Written by: wilma :)

jätte bra, fortsätt sådära! ;-) Förresten tog du min bild, hihihiihih! :D <3

2011-08-05 @ 23:14:39 - URL: http://wilmasfoton.blogg.se/



Written by: Johanna :>>>>>>>>>>>.

As bra! :D.

Men jag vill att dom ska bli tillsammans igen :'(.



Och du.. skulle vi kunna göra länkbyte? :). Kommentera på min blogg då, så lägger jag till dig :).

2011-08-05 @ 23:56:04 - URL: http://justiinbiieberstorys.blogg.se/



Written by: Becka

Meer :D

2011-08-06 @ 00:01:55 - URL: http://beckagoesrandom.blogg.se/



Written by: Anonym

Haha skitbra och meeeeeer :)

2011-08-06 @ 00:06:02 -



Written by: Moa

Love it

2011-08-06 @ 00:08:34 -



Written by: Anonym

jätte bra ju, fortsätt snälla :)))))

2011-08-06 @ 00:47:12 -



Written by: Mickey <3

sååååå grymt bra mera snälla <3

2011-08-06 @ 01:02:53 -



Written by: mia

åh vad bra!! :)

2011-08-06 @ 01:56:59 -



Written by: johanna

2011-08-06 @ 04:59:42 -



Written by: Celine!

snälla mer, mer, mer, mer :) :DDDD

2011-08-06 @ 10:28:03 -



Written by: Stephanie

Gryyymt ! mer <3

2011-08-06 @ 21:17:58 - URL: http://jjuustiinbiebeernovell.blogg.se/



Written by: nour

mer :D

2011-08-06 @ 22:33:47 - URL: http://juztawesome.blogg.se/



Written by: Anonym

måste bli christian och bell annars kommer jag gråta :C

2011-08-07 @ 04:26:25 -



Written by: keyana

mer!!!

2011-08-07 @ 19:39:46 -



Written by: amina

varför skrev du inte igår?? men snälla skriv idag vill ha meeeeer :D

2011-08-07 @ 20:20:47 - URL: http://ccutegirl.blogg.se/



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback