Date: 2011-12-07 | Time: 21:45:50

Filed under: Someday (pågående)
11

kapitel 7 - crazy

Tidigare: Konserten har äntligen varit. Justin och Elena kommer lite närmare men han inser samtidigt hur mycket han älskar Selena. Han är alldelse förvirrad över alla känslor.


Elena

Jag och Justin tittade oroligt på varandra. Vi reste oss snabbt upp och sprang bort emot toaletterna. Vi gick in på en handikapptoalett och låste. Vi både flåsade och andades högt.

 

-       Fuck! sa Justin och satte händerna på huvudet och gick fram och tillbaka på den lilla ytan som fanns.

-       Hur ska vi lösa detta? Frågade jag och tittade allvarligt på Justin.

 

Han skakade på huvudet och slog handen i väggen. Jag förstod att han var arg, men inte så arg. Vad kunde hända?

 

-       Dem kommer skriva om oss överallt. I ALLA tidningar! Selena kommer aldrig förlåta mig och kommer hata mig, för alltid.

-       Justin säg inte så. Selena kommer alltid att älska dig. Det känner jag på mig.

-       Inte efter det här!

-       Justin jag hade huvudet på din axel, that’s it. Inget mer. Dem kan inte direkt säga att vi dejtar för det. Både du och jag vet att de är en lögn. Om vi säger det till Selena och hon inte tror på dig, vet du ju att hon inte är en bra tjej som inte litar på dig. Jag har gått igenom det här själv, jag vet precis hur det här, nästan.

-       Vi måste bort till planet, det lyfter snart. Du får hänga med till Texas och snacka med Selena.

-       Va? men vad säger du? Jag har ju skol och allt, och ingen biljett heller för den delen.

-       Äh skit i det, det räcker att jag säger mitt namn så får du åka med på planet.

-       Okej.

 

Vi gick ut från toan och alla fotografer tog genast tusen tals kort. Allt hände så fort, plötsligt satt vi på flyget påväg mot Texas för att träffa Selena Gomez. Selena Gomez! Hur crazy var inte det. Eller jag antar att det är lite mer crazy att jag sitter jämte Justin Bieber för att träffa henne.

 

Jag tittade ut genom fönstret och såg enbart moln. Det var helt vitt. Jag fick fjärilar i magen av någon anledning. Jag kunde inte beskriva känsla jag hade inom mig just nu. Jag var glad, förvånad, stressad och rädd på samma gång. Allt hade hänt så snabbt att jag knappt var medveten om vad som hände. Vad skulle hända här näst egentligen?

 

I Texas

Vi åkte med en taxi ifrån flygplatsen till Selena. Justin satt och skakade på benen hela vägen dit, vilket var riktigt irriterande. Tillslut kom vi fram dit Selena tydligen skulle befinna sig.

 

-       Vänta här så går jag in och letar efter henne, sa han.

 

Justin

Elena nickade till svar. Hon stod kvar där taxin hade släppt av han oss under tiden som jag gick in.

 

-       Selena? Ropade jag. Selena?

 

Jag tittade mig omkring. Efter en stund kom hon ut ifrån sitt sovrum och tittade på mig. Hennes ögon blev större en månen när hon såg mig. Hon hade bara en morgonrock på sig.

 

-       Vad gör du här? sa hon surt och gick fram till henne.

 

Jag struntade i vad hon sa. Jag gick emot henne och tog hennes huvud mellan mina händer. Våra läppar möttes i en underbar kyss. Gud vad jag hade saknat hennes läppar. I samma ögonblick som kyssen var över kommer en kille i bar överkropp och bara kalsonger ut ifrån Selenas sovrum.

 

- Ska du komma tillbaka eller? Sa han…


Förlåt för ett kort kapitel! Mår skit och har inte ork till någonting just nu. Uppdatera snart! hugs!


Comments
Written by: Johanna

GRYMT UNDERBART BRA

2011-12-07 @ 22:00:15 - URL: http://johannaviveca.blogg.se/



Written by: M

OMB! Grymt bra!

2011-12-07 @ 22:44:44 -



Written by: Mathilda

OMG!! neeej stackars Justin :o

Det var sjukt bra med meeer snälla får lite panik nu

2011-12-07 @ 23:16:33 -



Written by: denise:D

ÅÅÅH MEEEEEEEEEER

2011-12-08 @ 10:55:43 -



Written by: Johanna :>>>>>>>>>>>.

OMG :ooooo.

as bra!

2011-12-09 @ 19:46:50 - URL: http://justiinbiieberstorys.blogg.se/



Written by: Hanna

När kommer nästa?

2011-12-10 @ 14:07:23 -



Written by: ebba

sälla börja på den här igen när du e klar med den andra ;)

2011-12-22 @ 14:01:57 -



Written by: denise

Uppdatera! :) <3

2011-12-25 @ 11:23:39 -



Written by: Mia

Super bra!!!! :D

2012-01-21 @ 17:26:15 - URL: http://storiesofbeliebers.blogg.se/



Written by: @MiickiiSwe

Asbra!! Mera!!!

2012-01-22 @ 15:03:03 - URL: http://Thegomez.bloggplatse .se



Written by: mattetilda

du måste ju skriva mer för fan! as bra ju!!!!!!!

2012-02-12 @ 19:44:08 -



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback